Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Asi nejhorší je kdyz lehce prsi ve tmě a jedou auta proti. Ale zvykl jsem si na to a neměnil bych. I kdyz to v rozmrazovani neni extra rychlost. Zadni sklo je rychleji odmrazene...

Upraveno od Tondula

Bez-drátkové vyhřívání používá i Škoda, ale jen v Superbu a snad ještě Kodiaqu.

  • Autor
4 hours ago, man.kar said:

Škoda auto nejspíš utře nos. Nebo snad ne?

 

Proc by mela Skoda utrit nos?

Folii ma Kodiaq i Superb = > TOP modely.

Karoq je o level nize a tak ma dratky, Fabia nema vubec nic. Bezna politika nejen u Skoda Auto.

V 26. 12. 2018 na 9:44, Pytlák napsal:

Znamy prevzal noveho Karoqa pred tydnem. Ve skle ma dratky. Tak moc mu vadi, ze zvazuje, ze da pryc sklo a necha osadit sklo bez vytapeni. Volal mi, at to z meho objednaneho auta zrusim, dokud je cas. Uz jsem s nim domluveny, ze pujdeme jeho auto projet. Tak uvidim...

Taky jsem z toho mel obavu a po objednani Karoqa s dratky jsem si sel sklo s obavami osobne prohlednout. Pote jsem mel na tri dny na zkousku Ford focus, ktery ma taky stejne dratky. Prvni asi 3 hodiny jsem se bil do hlavy a uz se chystal zavolat prodejci, aby vyhrivani z objednaneho vozu vyskrtl. Hned druhy den jsem uz ale nemel nemel s dratky zadny problem a treti den uz jsem o nich vubec nevedel. Takze se na to snad doufam da zvyknout. 

Jasne ze sa da,zvladnes to.

Tak jsem měl dnes možnost si to zkusit. Pokud bylo venku zataženo, na skle občas kapky vody, tak drátky nebyly skoro vidět. Jakmile ale na sklo zasvítilo slunce tak drátky působily vyloženě rušivě. Je ale pravda, že jsem se na ně soustředil. 

Za sebe mohu po měsíční zkušenosti říct, že pokud se na to vyloženě nesoustředím, nevím o tom. Neměnil bych, vyhřívání funguje velmi dobře.

Já jsem si zvykl. Ráno jezdívám proti slunku a u OII bez vyhřívání skla se mi občas stalo, že se sklo po rozjezdu mlžilo a namrzalo zvenku, do toho nízký slunko - paráda - neviděl jsem skoro nic. Za mě zlatý drátky u Karoqa. I když folie jak to má Superb by byla lepší volba. 

Mel jsem kdysi na Fordu a uz bych nechtel. Nevim teda, kam se to za ty roky posunulo, ale rozmrazuje pomalu a nerovnomerne. Kdybych nemel moznost parkovat v garazi a musel jezdit denne, tak bych mozna na chvili zvazoval. Nicmene, stejne bych to asi nebral, ty dratky jsou proste rusivy, zvyknout se da, ale neni to vono. 

co se týká rychlosti odmrazení nebo odmlžení čelního okna, tak rychlost je podle dostatečná

  • 3 týdny později...

Odmlžení je OK, ale odmrazení, když je výrazněji pod 0, trvá ve srovnání ze zadním sklem, o poznání déle. Na druhou stranu si raději chvíli počkám, než oškrábu boční okna a usadím se zpět do embéčka, jde čelní sklo setřít stěračem. Už bych wagen bez vyhřívaného čelního skla, nebo případně nezávislého topení, nechtěl. Koneckonců je to i důvod, proč jsem nešel u Karoqa do 1.0 TSI, které by pro mé popojížďky kolem komína stačilo, bo tam vyhřívané čelní sklo nakonfigurovat nejde a musel bych volit nezávislé topení, u té 1.5 mě bude stačit ke spokojenosti kombinace vyhřívání sklo, sedačka a volant.

  • 3 týdny později...

Drátky ve sklu nevnímám a rychlost je taky Ok., než oškrábu boční skla, je to povolený a sedačky vyhřáté ?

  • 1 rok později...

Ahoj, Style Plus MY2020, vyrobeno ke konci 2019 - vyhřívané sklo stále drátky. Měl jsem z toho trochu obavy po přečtení příspěvků, ale je to v pohodě, všiml jsem si jich jen když jsem studoval rozpláclé mouchy na skle jak se na tu vzdálenost zaostří tak to vidět je, ale když člověk ostří před auto tak v pohodě. Těším se až bude zima, moje předchozí auta neměla vyhřívání ničeho a teď sedačky, volant i sklo, auto není v garáži takže očekávám že se to bude hodit.

Hodit se bude určitě...teplej volant je pecka a okno taktéž?

  • 10 měsíců později...

Áno, už som si to všimol. Sú dva druhy ľudí. Jedným drôtiky vo vyhrievanom čelnom skle nevadia, tí druhí by boli možno tiež v pohode, ale iba do chvíle, keď ich na drôtiky upozorníte. Od toho momentu sa pre nich stane sklo nepriehľadné. Ako sa rozpoznáte, kde patríte? Ak vám vadí tikot hodín v miestnosti, vyhrievané čelné sklo si neobjednávajte. A fóliu v Karoqu nehľadajte. Karoq má drôtiky. Aký prínos má vyhrievané čelné sklo? Pre mňa obrovský:

  1. Pri námraze len chvíľu počkám a zotriem rozpustenú námrazu kefou. Škrabkanie nehrozí.
  2. Pri zahmlievaní okien v hmlistom počasí neoceniteľné. Píšu v návode, že sa to má spúšťať aj automaticky, no neviem... Kto nemá, utiera handrou, často s rozporuplným výsledkom. Na starej škodovke využívam ochladenie klímou, ale v zime to nie je nič moc a keď to vypnem, po chvíli sa to zarosí znova.
  3. Ak špina z okna nezíde ostrekovačom, vyskúšam ohrev skla. Veľakrát pomôže, lebo sa niekedy nedá rozoznať, že je sklo zahmlené... čiže, čistenie predného skla stláčaním gombíkov. 

Má to však aj nevýhodu. Keď vyhrievané čelné sklo rozbijete, čiahnete hlbšie do vrecka. Ja som si preto predné sklo pripoistil. 

Upraveno od ctiborB

Tak pojistka na přední okno... už je pomalu nutnost.... dříve ty skla byly odolnější.Alespoň mi to tak přijde.

Hej dratiky im vada, a poskriabane sklo od skrabky nevadi? Ved to je horsie ako dratiky. Kor ked su dnesne okna akoby z plastu. 

Lepsie ako vyhrievane sklo je bufik. 

MR2021 ma folii.

Karoq folii umi.

Dratkum 3x zdar 👍.

Z YETIny vím že dost záleží na výrobci okna, z výroby jsem měl drátky světlejší a téměř nebyly vidět. Po výměně okna se mi zdají drátky tmavší a jsou celkem dost vidět. 

Bylo to i posledních Yetin a lidí si pak stěžovali že jim vadí.

 

Na Focusu jsem měl drátky a vůbec mi nevadily. Teď mám folii a přijde méně účinná (výkonná) než u Focusu, tam jsme to měl rozmražené rychleji.

Účinnost je jedna strana věci a vizuální vzhled druhá.

Pak folie není vidět, výkon nižší.

 

Folie třeba plní už EURO7, hold výken omezen :).

V 12. 4. 2021 na 16:52, nextcz napsal:

Na Focusu jsem měl drátky a vůbec mi nevadily. Teď mám folii a přijde méně účinná (výkonná) než u Focusu, tam jsme to měl rozmražené rychleji.

Nerekl bych, zrovna v tydnu odzkouseno. Ranni rozmrazovani soubezne, auta vedle sebe. Manzelky karoq - dratky, ja superb-folie a folie byla o relativne dost rychlejsi. Led a pres to snih.

Já to přímo neměřil, je to jen subjektivní pocit. Ale možná to zkusím porovnat jen je musím zaparkovat u sebe. Focus stojí venku u pole a Karoq je schovaný u baráku, kde ale protahuje a často je zamrzlé jen přední okno.

  • 6 měsíců později...

Mám KAroqa r.výroby 2021 a má podle mě fólii. Žádné drátky ani v protisvětle jsem enviděl, naopak zcela čisté sklo působilo v protisvětle dojmme lehce zamženého skla s hnědooranžovým nádechem, asi jako jsme míval běžně špinavé dlouho nemyté sklo zevnitř. Vůbec to nevadí.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.