Přejít na obsah

BRISK Premium LGS


luckyluck

Doporučené příspěvky

Záleží na jaký motor to chceš, je to made in Japan, tím pádem dražší, ale hodně vvydrží a myslím, že se vyplatí, ale to je jen můj názor, nejsem specialista na svíčky, jistě se najdou kluci co tomu rozumí.

1,0l/37kW NGK BKR 6ETA 10 elektrody 1,0mm

1,2/40kW NGK PZFR5J-11 elektrody 1,0mm

1,2/47kW NGK ZFR5P-6 elektrody 0,8mm nebo BOSH F7HER2 el. 0,9mm

1,4/44kW BRISK DR 15 TC elektrody 0,8mm

1,4/50KW CHAMPION RC-89 RYC elektrody 0,8mm

1,4/55kW NGK BKUR 6ET-10 elektrody 0,8mm

1,4/55kW NGK BKUR 6ET-10 elektrody 1,0mm

2,0/85kW NGK BKUR 6ET-10 elektrody 1,0mm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAk jsem nakonec koupil ty Brisk Premium LSG do FAbky 1.4 MPI 50kw.

Můžu doporučit všem, né že by to byl zázrak, ale ten ucukanej volnoběh, tak to se docela zlepšilo.

Taky nevím jestli to je tím, nebo olejem co jsem teď současně koupil, že jsem přešel z polos. na plnou 5w40, ale dokonce se hodně zlepšilo startování. Dřív jsem myslel (občas), že se ten motor rozskočí.

Ikdyž teď jsem to určitě zakřinul a zítra to škyptne, plivne..a bude.. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem to hledal, ale nenašel. Obecně jsem se dočetl, že všechny Premium mají delší životnost než standadní, ale napsal bych jen tak pro zajímavost pro ofiko data do Brisku. Mají tam formulář.

Jen čemu bych moc nevěřil, že se zvýší výkon v celém rozsahu o 5 procent, to se mi zdá nadsazený. Ikdyž kdo by u tohodle motoru subjektivně poznal zvýšení výkonu o 5 procent.. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já je měl v 16V, 74 kW a zkušenosti dost negativní.

- teplý motor hůře startoval

- při akceleraci na dvojku (z pomalé jízdy) motor vždy při plném sešlápnutí plynu jednou cuknul, škupnutí se občas objevilo i při běžné jízdě.

- mírně se zvýšila spotřeba

Kladné valstnosti

- zklidnění chodu na volnoběh

- lepší kroutivý moment (posunul se cca 700 otáček níže)

Pak jsem zkoušel IRIDIUM (už nevím jaké značky) a výsledek byl v globálu opět horší, jak při originálních svíčkách NGK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje auto cukalo před výměnou a cuká i po výměně, takže to nedokážu posoudit. Už jsem na půlce cesty ke spokojenosti, vyměnil jsem svíčky, olej, filtry.. a odstranil tím bezpočet problémů. Jen se chystám ještě vyčistit klapku a doufám, že přestane auto i škubat. Jestli ne, tak budu pěkně naštvanej, jestli to bude svíčkama, protože z Brisků mám fakt radost, že se výrazně zlepšil ten volnoběh. Když tam dám origo, tak jsem si jistej, že to bude zase rodeo, a jiné svíčky co by zlepšily ten volnoběh, jsem zatím neobjevil (nedočetl se o nich).. <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...