Přejít na obsah

Kolik máte najeto?


Citi_goGOgo

Doporučené příspěvky

Zdravím, zajímalo by mě, kolik máte kdo najeto?

 

Našel jsem zde na fóru zmíňku, že nějaký poslíček najel s CNG 220 tisíc. Na německých bazarech jsem neviděl větší nájezd než 160 tisíc km. Na českých jsem našel asi 248 tisíc km u benzínu. Průměr je tak 100-150 tisíc km. Prostě docela dost na prcka!

 

Zajímalo by mě, jestli má s autem někdo nějaké trable, kterým bych mohl předejít. Mám najeto asi 40 tisíc, auto je dva roky staré. Kazí se vám něco? Žere to olej? A co bomby na plyn?

 

U mě zatím žádný problém, spíše naopak naprostá spokojenost. Jen olej měním pravidelně po těch 10 tisících a dávám 5w-50 nebo 10w-50. Vypouštím ho a ještě není uplně černý, ale tak chci aby to něco vydrželo! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Spíš než nájezdem můžu přispět trochou do mlýna zkušeností s relativně dlouhým vlastnictvím. Auto je jedno z prvních Citi (10/2011, VIN 00084 :D). První majitel ŠA, najeto 250km za 1,5 roku, já ho mám 5 let a 2 měsíce (od 1/2013), najeto lehce přes 28tis. km. Auto je téměř denně v provozu, courám s ním kousek do práce, občas někam dál, ale vesměs ne dál než cca 100km od baráku. Nejdál jsem byl na srazu v Běšinech. Takže auto v podstatě dělá to, k čemu je primárně určený - denní ježdění na krátký vzdálenosti. Asi dost trpí, ale to je jeho úděl, aby netrpěla Octa nebo Fabka. Snáší to velmi dobře, bez závad a problémů. Byla jedna reklamace v záruce - hlučný kompresor klimatizace při zapnutí, po výměně v pohodě. Převodovka na volnoběh drnčí od začátku, je to vlastnost, ne závada. Drnčí mi i čudlíky v budíku na palubce, zejména při nižších teplotách. Loni touto dobou jsem měnil baterku, ta původní mrňavá asi nevydžela to několikerý denní startování bez možnosti se dobít delší jízdou. Asi dostala i dost záhul ještě ve škodovce, kdy auto víc stálo neže jezdilo a jezdilo jen hodně krátký cesty někde na výstavy. Za mě hodně dobrý a povedený malý auto, i po 5 letech mě pořád baví. Je to po nějaký době zase jedno relativně jednoduchý auto, na kterým se toho nemá moc co porouchat.

Jo a sorry za trochu off topic, mám "jen" benzín, ne CNG.

Editováno: , autor: RST
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...

Ahoj,další poznatky z vlastnictví škoda citigo rok  2014 1.0 CNG 50kw ,ted momentálně najeto 197tis km ,poznatky závady oprava předních ramen silentbloky ,výměna předních čepů v ramenech ,výměna axiálních táhle na řízení a čepů řízení,a furt stále něco mlátí z přední nápravy nejspíš už jsou na vině jen tlumiče jinak vše vyměněno ,auto bylo na kontrole ve škodovce NH car černý most, tam by vyměnili vše a možná i 2x kdyby mohli nacenili opravu za 12 tis kč v dílech ,nyní závada EPC  chyba škrtící klapky:-( jinak auto jezdí, ale ted v nouzáku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Projel jsem to jen tak letmo, ale asi z vás mám najeto nejvíc. Nemám tedy Citigo, ale Volkswagen UP! CNG

 

Nyní najeto 246000, jezdilo v nějakém rozvozu. Já mám auto necelý rok, najel jsem na něm 10000km. Jezdí dobře, dělal jsem jen běžný servis, olej a rozvody. Ještě se chystám na olej v převodovce a na svíčky.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj tak už dnes najeto 208 tis km ,byla provedena výměna škrtící klapky od té doby už kontrolka nesvítí, stále něco mlatí na přední nápravě, krom ramen na přední nápravě vše vyměněno( silentbloky zadní v ramenech se měnily + přední tlumiče  a uložení hotovo, po přejezdu nerovností příčný práh stále mlátí předek nápravy už nevím co s tím? Neporadí někdo?Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je mlátí? Mně řekněme ťukalo od přední nápravy při přejezdech nerovností, například příčné prahy, hodně například na polňačce s dírami, prostě pokud přední náprava pracovala. Servis to na několikátý pokus nakonec vyřešil pečlivým promazáním zadních silentbloků přední nápravy (jestli to píši dobře). Pak mě bylo ještě řečeno, že to není ťukání ani bouchání, ale vrzání. A že snad na to je nějaký přípis od Škodovky. Vydrží to tak vždy přesně servisní interval, tak to vždy nechám udělat při servisu.

Ale co mě to dělá prakticky od novoty, občas se ozve takové jakoby lupnutí ze předku, přirovnal bych to jakoby pružina někam zaskočila. Ale nakonec jsem to přestal řešit.

 

Edit: Sorry, máš pravdu, ale člověku to při psaní nedojde, že se téma stočilo úplně jinam. Zkopíroval jsem tedy tento příspěvek do sekce Podvozek.

Editováno: , autor: HWSpeedy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Pěkný já mám bez pár drobných 130 tisíc. Je to pozdní 2015 CNG. Servis pouze oleje kolem těch 15 tis., někdy i dřív kolem 10 tis., dneska jsem udělal i olej v přehazovačce a pak dvakrát svíčky. Jednou v autorizáku za asi 2 tisíce a podruhé jsem si to už dělal sám za asi 600 kačk plus klíč. A pak klasika, filtry no a jinak nic, jen pneu. Servisuji si to sám. Oleje jsem zkoušel různé Mobil1 5w30, 5w50, Yacco PAO 5w50, MOL essence 5w40 a z počátku tam byl asi castrol z autorizáku. Ať tak či tak jsem nepozoroval žádný rozdíl, důležité bylo spíš měnit včas. No a teď jsem koupil PAO Ravenol 5w40 jako 20l soudek, což pak dobře sníží cenu a výměna je i s filtrem asi do 800 kaček. 

 

Kdy kdo měníte spojku, rozvody, nebo třeba palivový filtr?

 

Díkes mějte se čus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

 Škoda Citigo, 569 876 kilometrů

Tak tady máte opravdu velký nájezd přes půl miliónu kilometrů na motoru 1.0 Mpi. Na tak malý benzíňák opravdu paráda, tenhle motor se povedl.  Jde o výtah z článku o velkých nájezdech aut na webu garáž.cz, ale vše podstatné k tomu Citigu jsem dal zde,  viz. níže.

 

 https://www.garaz.cz/clanek/auta-s-nejvyssimi-najezdy-od-nasich-ctenaru-21005094#dop_ab_variant=0&dop_req_id=BpAbE8jRvXz-202011120953&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

D7JpOFlVsJAKVgUAQj1AoluiORqIQQ5XDpx7WaBG-eZHgUQrQxw4Bk43JCmPSc9BaEvdBjyjOvRQV1_56Lc3QK83MeEFTemOu0EwSFI3kfsePHdWhtQ2uXA_ij7LVkwjX5gPOt9apmUAV4TID0JxV3wBDkhiVqnPO-DLVHyGi3HnMG0y_g==?fl=cro,0,0,4672,3504%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75
Foto: Od čtenáře

 

Maličké Citigo je velmi oblíbeným autem na vození jídla. A to, které nám poslal Tomáš, není výjimkou. Zajímavé je, že v kurýrním zápřahu, kdy s autem jezdí převážně mladíci, kteří techniku ani trochu nešetří, zvládlo Citigo bez větších problémů překonat půlmilionovou metu. Jedná se o variantu 1.0 MPI G-Tec na zemní plyn a auto má podle Tomáše pořád původní motor a převodovku. Nad rámec standardního servisu, který kromě oleje zahrnoval i čepy nebo tlumiče, se měnil akorát startér a alternátor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...