Jump to content
Novacek01

1.8TSI 118kW Po repasu

Recommended Posts

Zdravim,

sem uplnej amater co se aut tyce. Na vikendy bych si rad koupil auto. Octavka 2 FL  se mi vzdy libila, ale novou kupovat nechci. 

Nasel sem inzerat kde se pise 

 

po GO motoru-investice 90tis.Kč (nové TLUSTÉ kroužky, rozvodové řetězy+napínáky, ventily+sedla, hydroštosy, turbo, šrouby hlavy, náplně, vysokotlaké čerpadlo

 

Cena je neco kolem 170 000,- 

 

Ma smysl brat takove auto? Me jako amaterovi to zni skvele. Vsechno co se ocividne posrat mohlo je uz vymenene. Pokud to projde kontrolou v autorizaku tak proc ne? Ale nevim jestli nemam cekat jeste nejakej "hacek". 

 

Dekuji za nazor

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já osobně bych se od 1.8TSI držel co nejdál.. Vlastní zkušenost s výměnou celého motoru. Pokud chceš benzín, rozumná volba je 3,6 FSI.. Žere to o 2 litry víc a téměř bezporuchová motorizace, na rozdíl od 1.8TSI. Žádné turbo, pěkný výkon, rozumná spotřeba. Výhodou u 3,6 FSI budiž to, že se jedná povětšinou o dobře vybavené kusy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No prave tady uz se vse menilo. Zavadou u tech motoru byl napinak co sem cetl. Tak me prave zajima jestli je ten motor i pak jeste strasakem i vzhledem k tomu co je tam uz menene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém číslo jedna je, že OII se s 3,6FSI nikdy nedělala...

K otázce, on papír snese všechno, takže otázka je co vlastně bylo uděláno a jak kvalitně to bylo uděláno. Nechci prodávajícího nějak pomlouvat, ani nevím o koho jde, ale zkušenost mne naučila že je třeba počítat vždy s tím horším z možných scénářů...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No udajne to muze vsechno dolozit a vsechno se provadelo v autorizaku, kam bych ho stejne poslal a tam by to snad bylo odhaleno. I kdyz autorizak rekne je to ok, muze se ten motor znovu nejak posrat i pres pravidelnou urdrzbu atd. ? Jasne pokud to dosahne dalsich 100 000 tak krom beznych opotrebeni je tu jeste neco? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty tlustý kroužky taky nemusí být jistota, pokud to nejsou ty z předchozí generace motoru.. což asi ne, pokud vše dělal autorizovaný servis. A podělat se tam může víc věcí, i když to nebude mít tak fatální následky.. sání, odlučovač oleje, čerpadlo.. kdysi tu padla zmínka o tom, že motor složitostí připomíná raketoplán a to sebou nese riziko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, chtěl bych tuto diskuzi oživit, taktéž jsem narazil na podobný inzerát, jedná se o O2 1.8tsi před FL, r.v.2008, údajně na motoru provedeno:

v 70. tis.km byla dělaná generálka motoru  (nyní při prodeji údajně najeto jen 105000km údajně doložitelné km)

- nové rozvody, nová hlava válců, ventily, pístní kroužky, atd atd... vloni nové
turbo, intercooler, brzdy, geometrie, doplnění a desinfekce klimatizace,
atd..Tankován pouze prémiový benzín Verva 100.

 

Chtěl jsem se zeptat vlastně na to samé, pokud to bude prokazatelně provedeno, jít do toho nebo ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...