Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vodný IC je použitý pravdepodobne preto, že RJ motora je nastavená v určitom rozmedzí nasávania vzduchu, ktorá aj pri veľkých horúčavach nepresiahne takú hranicu aby obmedzilo výkon kvôli zlému spalovaniu skrz vysokú teplotu nasávaného vzduchu. Takto je v podstate pri prevádzkovej teplote udržiavaný na nejakú stabilnú hodnotu. 

Podľa mňa tam ide čisto o stabilitu prevádzkových podmienok. 

 

Prvé kilometre by to malo byť tak, že v motore v podstate ani necirkuluje voda, resp. len v rámci motora. To je podľa mňa  ten rýchly nástup teploty na začiatku. Potom sa otvorí okruh aby sa zahrialo IC a až následne reguluje cirkuláciu do predného chladiča. Či je to tak neviem. Keďže sú tam v každom okruhu pomocné čerpadlá tak by to možno dávalo zmysel.

Vloženo

Marian ja som 3tí okruh odpojil od hlavného okruhu podtlakovym ventilom to znamená keď nastartujem hneď sa uzavre okruh a vodu točí len čerpadlo v488 tuším  tento okruh nemá vplyv na ohrev alebo kolísanie teploty

Vloženo

moj problem je že mi nezatvara vyfukovu klapku a neviem prečo ,ktory snimač je za tym vie niekto? dakujem 

Aby bylo možné využívat nízkotlakou recirkulaci výfukových plynů
v celé oblasti pole charakteristik, je veškerý proud výfukových plynů, vycházející z filtru pevných částic, zadržován definovaným způsobem pomocí elektromotorem ovládané výfukové klapky.

Přehled systému

To způsobuje vznik přetlaku za filtrem pevných částic s hodnotou přibližně 30 - 40 mbar oproti tlaku výfukových plynů za výfukovou klapkou. Tento přetlak má za následek kladný tlakový spád proudění (proplachovací rychlost) v úseku chladiče recirkulace výfukových plynů a za ním umístěného ventilu recirkulace výfukových plynů. Pomocí ventilu recirkulace výfukových plynů se reguluje množství nazpět přiváděných výfukových plynů.

Nastavení výfukové klapky s funkčním rozsahem přibližně 73° je definováno:
 tlakem výfukových plynů za výfukovou klapkou
 požadovaným tlakem výfukových plynů před výfukovou klapkou  hmotností průtoku přes výfukovou klapku

Vloženo

Funkcnost EGR klapky si predpokladam skusal. Zaklad je taky ze v pripade pridania plneho plynu sa zavrie aby isiel iba cerstvy vzduch do motora. Samozrejme ak nema motor AGR.

 

To co pises ze ti nefunguje vyfukova klapka tak vyfukova klapka je tzv. chcipaci klapka za DPFkom, EGRkom. 

 

 

Vloženo

niekolkymi diagnostikami sa to pozeralo či už vcds lebo KTS  a čo jedne tam nesedelo bol tlak za vyfukovou klapkov -150mbar a má tamm byť +30alebo 40 mbar

Je to UE5 tak tam je nizkotlake egr/agr

ked sa klapka neprivre tak tlak s horucim vzduchom ide rovno z vyfuku.klapka je tam aby čast tohto vzduchu išlo cez egr/agr len nechapem s kade bere hodnoty za vyfukovou klapkou ked tam nieje žiadne čidlo alebo snimač 

Vloženo

Máš tam diferenčný snímač za DPFkom. Za DPFkom nejaký extra tlak už nieje ak je v poriadku. 

Výfuková klapka je len jedna, ktorá je asi 40cm od DPFka asi aby to neupieklo motorček. 

 

PS: stále aj tak nerozumiem, čo má stále EGR s kolísaním teploty okolo 65°C. Ty píšeš, že za 8km sa zohreje 2.0TDI na 90°C tak možno pri 15°C. Klapku EGR vieš aj cez VCDSko manuálne ovládať tak zistiť jej funkčnosť.

 

Teraz ti to ako zohrieva ? Štandardný prejav mám teraz na dvoch rovnakých O3 RS TDI taký, že za 9-10km sa voda zohreje tak na 70-75°C a olej 55-60°C. Ak to máš o dosť nižšie tak máš väčšiu efektivitu alebo ti proste príliš rýchlo otvorí termostat celý chladiaci okruh a tým sa ti to ohrievanie predĺži. 

Vloženo

viem  kde mam tieto veci 

egr ti pomaha zo zahriatim motora ked je studene a mne neotvara egr to je moj problem zajtra idem na dalšiu diagnostiku potom napišem či mi všetko funguje tak ako to piše vcds  zajtra idem skusiť origoVW diag

Vloženo

Ak by si chcel potom EGR klapku aj s chladičom tak mám jeden nazvyš. AK by si chcel tak môžem ti predať, keď tak cez SS.

 

Podľa mňa je jedno či to čítaš VCDSkom alebo cez ODIS výsledok by mal byť vždy rovnaký, buď funguje alebo nie.

Vloženo (editace)

Ahoj, mě po 5 km vystoupa teplota vody na cca 55-60° pak spadne na 50° a dále už stoupá defenzivní jízdou cca do 12km na 90°. Po té se drží a nespadne. Podobně to je s teplotou oleje, u teploty 52°  někdy spadne pod ukazovatel v maxidotu a následně se bez problému do 20km dostane k 90° po té už nepadá...

 

Je to standardní průběh? Díky! 

Editováno: , autor: Petr Smolík
Vloženo

Ahojte, mám tiež problém s klesaním teploty ale v audi b8 2012 cjcc a neviem si stým už rady termostaty menené 3x a stále bez zmeny jediné na čo som prišiel a čo sa ostatným nedeje(im až pri cca 70stupnov) pri studenom motore je to, že mi cirkuluje voda do nádržky aj pri studenom motore.. Neviete poradiť? Ďakujem 

Vloženo
před 28 minutami, Tajdo2233 napsal:

Ahojte, mám tiež problém s klesaním teploty ale v audi b8 2012 cjcc a neviem si stým už rady termostaty menené 3x a stále bez zmeny jediné na čo som prišiel a čo sa ostatným nedeje(im až pri cca 70stupnov) pri studenom motore je to, že mi cirkuluje voda do nádržky aj pri studenom motore.. Neviete poradiť? Ďakujem 

 

tact by male cirkulovať voda do 60-65stupnov

Snímka obrazovky 2020-12-19 o 20.51.48.png

Vloženo (editace)
před 3 hodinami, Medal411 napsal:

takto by mala cirkulovať 65-90stupnov 

Snímka obrazovky 2020-12-19 o 20.59.29.png

Ďakujem ti veľmi pekne a prosím ťa to čerpadlo ma zapínať od začiatku alebo až ked sa trochu ohreje motor? Cerpadlo myslim to co chladi vyfukove plyny asi diel c. 21

received_1880085508797250.jpeg

Editováno: , autor: Tajdo2233
Vloženo
před 3 hodinami, Medal411 napsal:

To je tuším obehovka kúrenia mala by fungovať od začiatku až po kým nezačne fungovať vodné čerpadlo čo sa odkrýva pri teplote 60-65*c

Aha dakujem lenže tým pádom mi cirkuluje voda aj hned po starte aj s vypnutym kúrením... Vcera som skusal tu tzv. Obehovku a je funkcna ale mam taky pocit ze nemala by ist od zaciatku startu kedze ostatnym necirkuluje voda v nadrzke po starte... A vodnu pumpu ja by som mal mat este bez tej clony 

Vloženo

Tak som bol pozrieť svoju  2.0tdi 110kw a voda do nádobky nejde môže to byt tým že mám clonu na pumpe zavretú a keď sa pusti tak začne alebo môžeš mat vadny spätný ventil  ktoré ak sú v tvojom motore použité ale neviem aký máš kód motora tak ťažko povedať 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...