Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Sama škodovka to v katalogu uvádí jasně, že je to pro pasažéry na předních sedadlech... Stejně tak je to v ceníku. Tady se už není o čem bavit.

To jsem take cetl, a myslim ze ty znacky na sloupkach jsou jen na tom rendru ( me to vypada to jako render, ? ) ... ja doufam, pak by tato novejsi verze sla i do nasich vozu ... se zaclonou by to bylo horsi ...

Čas 1:13 je pohled na A i B sloupek

https://www.youtube.com/watch?v=DRCJd__EWis

Ano, je to tam, tak uvidime jak to tedy bude ... katalog ale rika jasne predni cestujici ... uvidime jak to bude na salunech ... 

před 15 hodinami, danikd napsal:

Ano, je to tam, tak uvidime jak to tedy bude ... katalog ale rika jasne predni cestujici ... uvidime jak to bude na salunech ... 

Je to tak, jak je to na renderech a videu. 

 

Citigo iV Style obsahuje v sérii:

4UF - Airbag na straně řidiče a straně spolujezdce, bez kolenního airbagu, s deaktivací airbagu na straně spolujezdce 

 

4X3 - Boční airbag vpředu a hlavový airbag 

Upraveno od Yogg
Překlep

Podle PR by to tedy mela byt zaclona ... Uvidime ...

Doporučuji přečíst nový "Svět motorů" č. 40/2019  str. 6-11, kde je velké téma elektrifikace aut  a vše okolo. Opravdu zajímavé počteníčko. Já z toho odvozuji, že se asi opravdu ceny aut se spalovacími motory  a elektromotory budou vyrovnávat, popř. elektromobily mohou být v budoucnu i levnější, ale vše je jaksi uměle dělané dle dispozic EÚ a tím pádem ceny a výroba  elektromobilů uměle parazitují na cenách a výrobě spalovacích aut. Holt dnešní svoboda  pohybu a nákupu aut  nenávratně mizí.  Výroba a nákup aut se spalovacími motory bude pravděpodobně určena dle ceny jen pro vybranou smetánku. I takhle se dá omezovat dnešní svoboda, no chtějí nás mít všechny pod kontrolou a s utaženou uzdou. Samozřejmě je to můj názor, ale zmiňovaný článek mě v tom jen utvrzuje.

Pokud má někdo možnost, prosím o vložení článku ze SM v pdf souboru, já na to scener nemám.

Upraveno od DušanV

Ja si to take myslim. Cena elektromobilu se casem vyrovna benzinovym autum. Ale ne tim, ze klesne jejich cena, ale tim ze cena benzinovych se zvedne nejakym nesmyslnym narizenim. Pokud nedojde k nejakemu necekanemu pokroku zejmena u baterii tak to porad nikdo moc chtit nebude, tak nam to soudruzi proste vnuti. 

Upraveno od mike_k

Tak koupim polomotor a budu doufat ze to moje dlouho nebude hnit ...

Náš problém je, že jsme si zvykli na to, že každý může mít auta a to auto se natankuje za 5-10 minut (zdravím 80l nádrže), takže si myslíme,  že baterie moc nevydrží, dojedou málo a pomalu se nabijí.

 

Když se nabíjela olověná baterie na nabíječce v garáži přes noc, nikomu to nepřišlo divné a sloužila jen k startování, ve škodě 120 se taky moc daleko na jeden zátah nejelo atd... ono i současný stav stačí, na pohyb ve městě a v okolí. nikdo soudný to nemůže považovat za ekvivalent dálničního rychlíku

před 2 hodinami, mike_k napsal:

Ja si to take myslim. Cena elektromobilu se casem vyrovna benzinovym autum. Ale ne tim, ze klesne jejich cena, ale tim ze cena benzinovych se zvedne nejakym nesmyslnym narizenim. Pokud nedojde k nejakemu necekanemu pokroku zejmena u baterii tak to porad nikdo moc chtit nebude, tak nam to soudruzi proste vnuti. 

 O tom právě ten článek (články) ve SM je, že ceny aut se spalovacími motory se budou logicky a  v rámci legislativy EÚ zvyšovat, takže mohou někdy v budoucnu převýšit cenu elektromobilů. Jinak by se auta se spalovacími motory automobilkám nevyplatila, takže se může očekávat taky jen výroba velmi drahých aut se spalovacím motorem. On stojí za přečtení i úvodní editorial šéfredaktora SM Pechra ve stejném čísle SM,  co si o tom v zákulisí a mezi čtyřma očima  myslí a jak se na to dívají šéfové autoprůmyslu.

Upraveno od DušanV

Ještě mě napadlo a co stahování oken v iV? Za těch skoro půl mega je tam už normální nebo to "úsporné" jako dosud? 

Záleží co myslíš tím úsporné.

No že to automaticky nesjede ani nevyjede a je třeba držet tlačítko celou dobu.

Toto otazka, bojim se ale ze klasika postaru... Takze neofiko ...

Slovensky cennik...oproti Vasim Ceskym cca 16700 eur teda riadne sklamanie:-(

 

citigo e iV.pdf

Upraveno od Patrik1971

Já vidím ve slovenském ceníku 17 590 EUR (při objednávce do 30.11.2019). Dotace bude 8000 EUR, tedy výsledná cena 9590 EUR. Oproti českým cca 16 700 EUR celkem dobré...

Pokud je u sousedu dotace 8000E, tak to se pak dostavame na uplne jinou cenovou, pak to bude pro MNOHEM vice lidi zajimave ....

No hej, dotacie, to aby vyrobca mohol navysit cenu. A zaplatime to vsetci, takze fakt super. 

Niekto si bude vozit zadok v e aute za moje peniaze. 

Takto to nemuzes brat ...

Já to propočítával protože je to naprosto ideální auto na rozvoz dětí a dojíždení do práce, zvláště pro manželku. Nájezd 8000km/rok, denně cca 30km, dobíjení o víkendu z vlastní FVE (cca 50% pokrytí spotřeby auta z vlastních zdrojů) a stejně se mi to nevrátí do 10let oproti Fabii III 40kW co teď má. V SK ta pobídka je hodně zajímavá.

A to ještě nevíme co se stane s cenou elektřiny (no, nevíme, levnější určitě nebude), až si ty elektromobily fakt začnou lidi kupovat, každej to bude chtít dobíjet (představte si ty stovky a tisíce dobíjecích míst na sídlištních parkovištích) a ČEZ to bude muset vybudovat, správně dimenzovat a najít zdroje elektřiny, které jedou i v noci... a kdo mu to zaplatí? :)

Fakt se obávám o to, do jakého světa se za pár let probudím... 

 

Elektroauta jsou možná zajímavá cesta, ale podle mě slepá...

Upraveno od Joseamigo

Tak typický potencionální kupec Citigo IV nebydlí na sídlišti. Ten si to nabije doma v garáži nebo na zahradě, případně na parkovacím místě u zaměstnavatele.

Dnes jsem se díval na ceník MAZDY a nabyl jsem takového dojmu, že to zdražování aut se spalovacími motory  jak o to psal SM v souvislosti s elektromobilitou již začalo. Jde o příklad zdražování nejmenšího modelu Mazda 2, kde před prázdninami stála pod 300.000,- Kč a nyní nejlevnější model ve stejném výbavovém stupni Chalenge stojí 390.000,-  Kč. Ano je tam o 11kW silnější motor, ale tam činil dříve rozdíl jen 10.000,- Kč. Takže přidá se k tomu nějaká lampička, nějaký "životně potřebný"  asistent a lup, hned je cena o cca 100.000,- Kč vyšší.  Že by MAZDA již si započítala emisní pokuty ?  Takže takhle skrytě a nenápadně se nám začíná vyplácet elektromobilita a tlak na snížení emisí

Ať tedy  žije a kupuje se   Citigoe iV za 429.000,- Kč, když základní Fabia může být pro nás fyzické osoby časem dražší !!!

Upraveno od DušanV

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.