Září 29, 20195 r Sama škodovka to v katalogu uvádí jasně, že je to pro pasažéry na předních sedadlech... Stejně tak je to v ceníku. Tady se už není o čem bavit.
Září 29, 20195 r To jsem take cetl, a myslim ze ty znacky na sloupkach jsou jen na tom rendru ( me to vypada to jako render, ? ) ... ja doufam, pak by tato novejsi verze sla i do nasich vozu ... se zaclonou by to bylo horsi ...
Září 29, 20195 r Ano, je to tam, tak uvidime jak to tedy bude ... katalog ale rika jasne predni cestujici ... uvidime jak to bude na salunech ...
Září 30, 20195 r před 15 hodinami, danikd napsal: Ano, je to tam, tak uvidime jak to tedy bude ... katalog ale rika jasne predni cestujici ... uvidime jak to bude na salunech ... Je to tak, jak je to na renderech a videu. Citigo iV Style obsahuje v sérii: 4UF - Airbag na straně řidiče a straně spolujezdce, bez kolenního airbagu, s deaktivací airbagu na straně spolujezdce 4X3 - Boční airbag vpředu a hlavový airbag Upraveno Září 30, 20195 r od Yogg Překlep
Září 30, 20195 r Doporučuji přečíst nový "Svět motorů" č. 40/2019 str. 6-11, kde je velké téma elektrifikace aut a vše okolo. Opravdu zajímavé počteníčko. Já z toho odvozuji, že se asi opravdu ceny aut se spalovacími motory a elektromotory budou vyrovnávat, popř. elektromobily mohou být v budoucnu i levnější, ale vše je jaksi uměle dělané dle dispozic EÚ a tím pádem ceny a výroba elektromobilů uměle parazitují na cenách a výrobě spalovacích aut. Holt dnešní svoboda pohybu a nákupu aut nenávratně mizí. Výroba a nákup aut se spalovacími motory bude pravděpodobně určena dle ceny jen pro vybranou smetánku. I takhle se dá omezovat dnešní svoboda, no chtějí nás mít všechny pod kontrolou a s utaženou uzdou. Samozřejmě je to můj názor, ale zmiňovaný článek mě v tom jen utvrzuje. Pokud má někdo možnost, prosím o vložení článku ze SM v pdf souboru, já na to scener nemám. Upraveno Září 30, 20195 r od DušanV
Září 30, 20195 r Ja si to take myslim. Cena elektromobilu se casem vyrovna benzinovym autum. Ale ne tim, ze klesne jejich cena, ale tim ze cena benzinovych se zvedne nejakym nesmyslnym narizenim. Pokud nedojde k nejakemu necekanemu pokroku zejmena u baterii tak to porad nikdo moc chtit nebude, tak nam to soudruzi proste vnuti. Upraveno Září 30, 20195 r od mike_k
Září 30, 20195 r Náš problém je, že jsme si zvykli na to, že každý může mít auta a to auto se natankuje za 5-10 minut (zdravím 80l nádrže), takže si myslíme, že baterie moc nevydrží, dojedou málo a pomalu se nabijí. Když se nabíjela olověná baterie na nabíječce v garáži přes noc, nikomu to nepřišlo divné a sloužila jen k startování, ve škodě 120 se taky moc daleko na jeden zátah nejelo atd... ono i současný stav stačí, na pohyb ve městě a v okolí. nikdo soudný to nemůže považovat za ekvivalent dálničního rychlíku
Září 30, 20195 r před 2 hodinami, mike_k napsal: Ja si to take myslim. Cena elektromobilu se casem vyrovna benzinovym autum. Ale ne tim, ze klesne jejich cena, ale tim ze cena benzinovych se zvedne nejakym nesmyslnym narizenim. Pokud nedojde k nejakemu necekanemu pokroku zejmena u baterii tak to porad nikdo moc chtit nebude, tak nam to soudruzi proste vnuti. O tom právě ten článek (články) ve SM je, že ceny aut se spalovacími motory se budou logicky a v rámci legislativy EÚ zvyšovat, takže mohou někdy v budoucnu převýšit cenu elektromobilů. Jinak by se auta se spalovacími motory automobilkám nevyplatila, takže se může očekávat taky jen výroba velmi drahých aut se spalovacím motorem. On stojí za přečtení i úvodní editorial šéfredaktora SM Pechra ve stejném čísle SM, co si o tom v zákulisí a mezi čtyřma očima myslí a jak se na to dívají šéfové autoprůmyslu. Upraveno Září 30, 20195 r od DušanV
Říjen 1, 20195 r Tak jsem si dovolil sem dát 1. část článků ze zmiňovaného SM od kolegu. emisní pokuty-1.pdf
Říjen 1, 20195 r Ještě mě napadlo a co stahování oken v iV? Za těch skoro půl mega je tam už normální nebo to "úsporné" jako dosud?
Říjen 3, 20195 r Slovensky cennik...oproti Vasim Ceskym cca 16700 eur teda riadne sklamanie:-( citigo e iV.pdf Upraveno Říjen 3, 20195 r od Patrik1971
Říjen 3, 20195 r Já vidím ve slovenském ceníku 17 590 EUR (při objednávce do 30.11.2019). Dotace bude 8000 EUR, tedy výsledná cena 9590 EUR. Oproti českým cca 16 700 EUR celkem dobré...
Říjen 3, 20195 r Pokud je u sousedu dotace 8000E, tak to se pak dostavame na uplne jinou cenovou, pak to bude pro MNOHEM vice lidi zajimave ....
Říjen 3, 20195 r No hej, dotacie, to aby vyrobca mohol navysit cenu. A zaplatime to vsetci, takze fakt super. Niekto si bude vozit zadok v e aute za moje peniaze.
Říjen 3, 20195 r Já to propočítával protože je to naprosto ideální auto na rozvoz dětí a dojíždení do práce, zvláště pro manželku. Nájezd 8000km/rok, denně cca 30km, dobíjení o víkendu z vlastní FVE (cca 50% pokrytí spotřeby auta z vlastních zdrojů) a stejně se mi to nevrátí do 10let oproti Fabii III 40kW co teď má. V SK ta pobídka je hodně zajímavá.
Říjen 4, 20195 r A to ještě nevíme co se stane s cenou elektřiny (no, nevíme, levnější určitě nebude), až si ty elektromobily fakt začnou lidi kupovat, každej to bude chtít dobíjet (představte si ty stovky a tisíce dobíjecích míst na sídlištních parkovištích) a ČEZ to bude muset vybudovat, správně dimenzovat a najít zdroje elektřiny, které jedou i v noci... a kdo mu to zaplatí? :) Fakt se obávám o to, do jakého světa se za pár let probudím... Elektroauta jsou možná zajímavá cesta, ale podle mě slepá... Upraveno Říjen 4, 20195 r od Joseamigo
Říjen 4, 20195 r Tak typický potencionální kupec Citigo IV nebydlí na sídlišti. Ten si to nabije doma v garáži nebo na zahradě, případně na parkovacím místě u zaměstnavatele.
Říjen 7, 20195 r Dnes jsem se díval na ceník MAZDY a nabyl jsem takového dojmu, že to zdražování aut se spalovacími motory jak o to psal SM v souvislosti s elektromobilitou již začalo. Jde o příklad zdražování nejmenšího modelu Mazda 2, kde před prázdninami stála pod 300.000,- Kč a nyní nejlevnější model ve stejném výbavovém stupni Chalenge stojí 390.000,- Kč. Ano je tam o 11kW silnější motor, ale tam činil dříve rozdíl jen 10.000,- Kč. Takže přidá se k tomu nějaká lampička, nějaký "životně potřebný" asistent a lup, hned je cena o cca 100.000,- Kč vyšší. Že by MAZDA již si započítala emisní pokuty ? Takže takhle skrytě a nenápadně se nám začíná vyplácet elektromobilita a tlak na snížení emisí Ať tedy žije a kupuje se Citigoe iV za 429.000,- Kč, když základní Fabia může být pro nás fyzické osoby časem dražší !!! Upraveno Říjen 7, 20195 r od DušanV
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.