Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte.

Musím vymeniť EGR, nie preto, že by sa zasekával ale mám poškodenú hriadeľ ovládania prepínacej klapky pre chladič spalín a veľké množstvo spalín uniká stade von. 

Mám motor CFFB a EGR pôvodné a aj soft. (asi CF). Idem meniť za origo DQ.

Je bezpodmienečne nutné aktualizovať RJ motora po výmene EGR, alebo stačí prispôsobenie? 

Má s tým niekto osobnú skúsenosť? 

 

Ďakujem

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravim, mam problem, vymenili mi v servise egr ventil, stary pocas jazdy pri pridani plynu zavrel na 100%, pri normalnej jazde zatvaral 50-60% a pri jazde zotrvacnotou zo zaradenim stupnom tiez zatvaral len na niekolko%. Nove egr na rozdiel od stareho pri normalnej jazde zatvara az na 80% a ostava zavrery aj pri jazde na zotrvacnost a celjovo je viac zavrety. Po vymene auto za studena cuka na 1,2,3 stupni, po zahriati je to ok ale celkovo auto mam pocit ze na 4,5 tak nereaguje a netaha ako predtym, spotreba isla rapidne dole, podotykam ze bol meneny aj snimac diferenchneho tlaku aj ked nehadzl chybu aleprevetivne som ho vymenil. Nevietw kde moze byt chyba ze auto cuka a tak nejde? Vdaka

Vloženo (editace)

Akej zacky davali egr? 

Aky kod motora?

Robilo sa zakladne nastavenie?

Davalo sa robit v skodovke?

Editováno: , autor: imo17
Vloženo

Neviem presne nazozov egr alw kamos co robibs dielmi mi ho odporucal ze ho beru fo servisov a kod mam cffb, to praveze neviem ci robili v pondelok idem nazad do servisu ale stvea to lebo nestalo to malo penazi ta vymena a je to horsie ako pred vymenou

  • o 2 měsíce později...
Vloženo
On 10/5/2018 at 10:43 PM, Vlady25 said:

Zdravim, mam problem, vymenili mi v servise egr ventil, stary pocas jazdy pri pridani plynu zavrel na 100%, pri normalnej jazde zatvaral 50-60% a pri jazde zotrvacnotou zo zaradenim stupnom tiez zatvaral len na niekolko%. Nove egr na rozdiel od stareho pri normalnej jazde zatvara az na 80% a ostava zavrery aj pri jazde na zotrvacnost a celjovo je viac zavrety. Po vymene auto za studena cuka na 1,2,3 stupni, po zahriati je to ok ale celkovo auto mam pocit ze na 4,5 tak nereaguje a netaha ako predtym, spotreba isla rapidne dole, podotykam ze bol meneny aj snimac diferenchneho tlaku aj ked nehadzl chybu aleprevetivne som ho vymenil. Nevietw kde moze byt chyba ze auto cuka a tak nejde? Vdaka

Musíš dať nastaviť klapku v Škodovke. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...