tomasch Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Dobrý den, při prudším přidání plynu (jen z volnoběhu) se ozve z motoru - cca ve středu u přepážky pod oknem zřetelné syknutí. Nevím, jestli je to "ven", nebo přisátí. Místo jsem bohužel nenašel. Nebo je to normální? Při velmi pomalém přidání plynu trochu zakolísají otáčky a až potom jdou otáčky plynule nahoru. Co to je? Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeny Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 tak přesně s tímhle jsem se setkal, když jsem před půl rokem sháněl octávku a dělala to jedna vyhlídnutá v bazaru, podle mě to může dělat nějaká hadička sání nebo něco takovýho, ten majitel bazaru mě ujišťoval, že je to normální a že to dělá každá octávka, no prostě kecal, normální to není, zkus ty hadičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Chtelo by to zkuvovej zaznam, ale ono urcite syknuti je normalni, delala to treba i 1.6 55kW, dela to ted u Fabie motor HTP, dela to u Octavie I i motor 2.0 85kW... A u ostatnich benzinaku to nevylucuju, jen jsem si treba nevsim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 16. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 .. no 1,6 55 kW to nedělá. Přijde mi, jako když to přisaje vzduch a otáčky trochu klesnou (dle VAGu je volnoběh cca 675 ot/min a pži přidání se zhoupnou na 640 a až potom letí vzhůru). Zvukovej záznam nemám možnost. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Po výměně vzducháču jsem taky zjistil to sykání. Je to normální, jak motor lape po vzduchu tak to vydává ten sykot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Já mám 1.6-75kw a nikde mi nic nesyká teda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 16. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Když sundám dekl motoru tak to vycgází y místa někde za klapkou. Je tam tový kolečko se 2-ma dirkama, trochu umaštěný, ale otamtud to není (asi odvětrání?) Zkoušel jsem to přicpat, ale nic. Hadice jsme kontrolovali a vypadají vpohodě. V porovnání s 1,6/74kW je trochu "línější" a horší spotřeba - i když papírově by to mělo být naopak. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeny Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 někde ti to prostě přisává falešnej vzduch, sykot u tohoto motoru není normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Jj, mě taky nic nesyčí. Zkontroloval bych sání a výfuk. Někde máš netěsnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 17. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 OK, rozeberem to a uvidime, jestli není někde něco ruplýho. Díky Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 (editace) tomasch: Octu 1.6 55kW jsem jezdil od novoty 3 roky a delala to. Bylo to normalni. To same delala i kamaradova 1.6 55kW ve Felicii. Proste kdyz bezi motor na volnobeh a prudce mu pridas plyn, otevres rychle skrtici klapku a motor silou nasaje vetsi mnozstvi vzduchu, syknuti musi byt slyset. Zhoupnuti o 35 otacek jak uvadis je zanedbatelne, necha se to bez problemu pricist prechodovemu stavu pri proslapnuti plynoveho pedalu... Predpokladam ale, ze oba mluvime o tom samem "syknuti". Editováno: 17. Říjen 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 17. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 ... bavíme se teď o kamarádově O 1,6/75 kW AVU, ne o mojí AEE 55 kW a ani mě to prostě nedělá v žádném případě. Při nasátí většího objemu vzduchu by mělo dojít normální cestou přes filtr, tedy se podtlak zvýší v celém sání až k filtru, tak by to mohlo syknout někde u arboxu, a ne u klapky. Prostě se mi to moc nezamlouvá Z auta to není slyšet. Aby tu bylo slyšet, jsou potřeba 2 lidé a atevřená kapota a neslyšel jsem to jen já T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Kolego, delej jak myslis, jednak muzem kazdej mluvit o necem jinem, jednak mi to nakonec muze byt jedno. Pokud nechces slyset zkusenosti ostatnich, ktery se ti zrovna "nezamlouvaji", neposlouchej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 pokud je motor ve volnobehu, tak je skrtici klapka jen malo pootevrena a je v nem docela velky podtlak, jakmile chces akcelerovat, tak se otevre klapka a podtlak se vyrovna s atmosferickym tlakem v sani - to je to zasyknuti...zhoupniti otacek muze delat vaha nebo svicky, smes je v tu chvili dost bohata a hur se zapaluje, takze pokud uz maji svicky neco zasebou tak to muze delat, ale ten pokles co popisujes bych neresil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Ted jsem to zkousel u OII 1.6 MPi 75kW, najeto 100km. Syci taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 18. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 OK, tak to necháme být. KOnčím tuhle diskusi. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.