Přejít na obsah

Syknutí 1,6 75Kw, AVU


tomasch

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

při prudším přidání plynu (jen z volnoběhu) se ozve z motoru - cca ve středu u přepážky pod oknem zřetelné syknutí. Nevím, jestli je to "ven", nebo přisátí. Místo jsem bohužel nenašel. Nebo je to normální? :huh:

Při velmi pomalém přidání plynu trochu zakolísají otáčky a až potom jdou otáčky plynule nahoru. Co to je?

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak přesně s tímhle jsem se setkal, když jsem před půl rokem sháněl octávku a dělala to jedna vyhlídnutá v bazaru, podle mě to může dělat nějaká hadička sání nebo něco takovýho, ten majitel bazaru mě ujišťoval, že je to normální a že to dělá každá octávka, no prostě kecal, normální to není, zkus ty hadičky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když sundám dekl motoru tak to vycgází y místa někde za klapkou. Je tam tový kolečko se 2-ma dirkama, trochu umaštěný, ale otamtud to není (asi odvětrání?) Zkoušel jsem to přicpat, ale nic. Hadice jsme kontrolovali a vypadají vpohodě. V porovnání s 1,6/74kW je trochu "línější" a horší spotřeba - i když papírově by to mělo být naopak.

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomasch: Octu 1.6 55kW jsem jezdil od novoty 3 roky a delala to.

Bylo to normalni. To same delala i kamaradova 1.6 55kW ve Felicii.

Proste kdyz bezi motor na volnobeh a prudce mu pridas plyn, otevres rychle skrtici klapku a motor silou nasaje vetsi mnozstvi vzduchu, syknuti musi byt slyset.

Zhoupnuti o 35 otacek jak uvadis je zanedbatelne, necha se to bez problemu pricist prechodovemu stavu pri proslapnuti plynoveho pedalu...

Predpokladam ale, ze oba mluvime o tom samem "syknuti".

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... bavíme se teď o kamarádově O 1,6/75 kW AVU, ne o mojí AEE 55 kW a ani mě to prostě nedělá v žádném případě. Při nasátí většího objemu vzduchu by mělo dojít normální cestou přes filtr, tedy se podtlak zvýší v celém sání až k filtru, tak by to mohlo syknout někde u arboxu, a ne u klapky. Prostě se mi to moc nezamlouvá :huh:

Z auta to není slyšet. Aby tu bylo slyšet, jsou potřeba 2 lidé a atevřená kapota a neslyšel jsem to jen já :D

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je motor ve volnobehu, tak je skrtici klapka jen malo pootevrena a je v nem docela velky podtlak, jakmile chces akcelerovat, tak se otevre klapka a podtlak se vyrovna s atmosferickym tlakem v sani - to je to zasyknuti...zhoupniti otacek muze delat vaha nebo svicky, smes je v tu chvili dost bohata a hur se zapaluje, takze pokud uz maji svicky neco zasebou tak to muze delat, ale ten pokles co popisujes bych neresil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...