Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ahojte, Váš problém bol do nedávna aj môj. Komunikoval som a napísali viz. niže. Spravil som a už to funguje.Tiež som nezabudol ešte zdôrazniť, aby o tomto verejnosť aj informovali.

ivko

 

,,Dobrý deň,

kolegovia z infolinky nás požiadali o vybavenie Vášho podnetu.

V pondelok prebiehala na našom serveri aktualizácia ktorá mohla zapríčiniť krátkodobé výpadky. Podľa mnou dostupných informácii bol problém vyriešený v pondelok vo večerných hodinách. V prípade ak problém pretrváva, vysúšajte ešte zavrieť aplikáciu, tak aby nebola otvorená na pozadí. Otvorte je znovu, ak bude hlásiť opäť chybovú hlášku odinštalujte aplikáciu a nainštalujte ju opätovne. Ak ani to nepomôže vyhotovte nám aktuálnu snímu a pošlite nám ju, postúpime to na výrobcu vozidiel ŠKODA.

Obchodné podmienky k službám ŠKODA Connect Vám boli doručené do vašej emailovej schránky pri vytvorení objednávky. Skontrolujte si svoju poštovú schránku v období kedy ste vytvárali objednávku. K ich nenájde pošleme Vám ich emailom.

 

S pozdravom

 

 

Peter Triebeľ, After Sales Technika

ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., Sabinovská 6, 821 02 Bratislava, Slovak Republic

servis.info@skoda-auto.sk, www.skoda-auto.sk, www.skoda-auto.com

 

 

Mne to teda nepomohlo.

Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala.

Presne tak ...

Odinštaloval a nainštaloval som ju 3x a stále nefunguje...

Takže len kecy.

A keď im akože pošlem screen shot tak co...?

Pošlu mi technika ku mne domov :-)

 

Screenshot_2021-12-19-19-01-02-731_cz.skodaauto.connect.jpg

Upraveno od titanius

V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne.

Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D 

před 3 hodinami, deto napsal:

Mne to teda nepomohlo.

Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala.

přesně tak, apka nefunguje od soboty

 

zkoušel jsem kde co, odinstalovat, vymazat data, několikrát a nic a píše mi to po přihlášení:

 

Screenshot_20211219-205822_MyKODA.thumb.jpg.2c72bd378275bc1789386458aa4fc6a0.jpg

 

a když dám po přihlášení OBNOVIT GARÁŽ, chvíli se to snaží a naskočí to samé,

 

když dám + PŘIDAT,zadám nebo vyfotím VIM, tak naskočí:

 

Screenshot_20211219-205907_MyKODA.thumb.jpg.203767990d5d41cea6dd51801f1ff3ac.jpg

 

když se přihlásím na https://www.skoda-connect.com/ , tak naskočí:

 

image.thumb.png.7d050c529737fb4562916191227381ce.png

 

a nejlepší paradox na to je, že jsem psal hodnocení aplikace, že nechápu proč do toho furt vrtají a proč zrušili widget, tak mi zrovna v pátek odepsali, že pracují na nové lepší verzi a že se widgery ve vylepšené funkčnosti vrátí zpět a že se moc omlouvají

Upraveno od guest100

Před hodinou, waikiki napsal:

V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne.

a kdy ti to pomohlo? teď o víkendu, nebo kdysi?

No, mne apka funguje...

Odporúčam starý windowsácky trik: odinštalovať, vypnúť fón na minimálne 10 sekúnd (30 optimum), zapnúť, nainštalovať nanovo...

a jakou máš verzi a na čem, já mám Android 11 a verzi aplikace 5.0.2

 

nicméně jak jsem psal, nejede ani webová aplikace...

ja na tom byl jako @guest100 ...

po postupu @stafa   uz jen: Nepovedlo se pripojit ...

 

A11, 5.0.2 ... minuly tyden stejna verze na klientu a jelo to ...

 

online stejny jako u @guest100

Upraveno od hamoun

včera jsem jim psal i jako recenzi na apku, na mail neodepsali, recenze na apku byla po pár hodinách vymazána

 

jediné co funguje je informace o opuštění oblasti a o rychlostí, to chodí...

 

nezbývá než čekat a doufat

Upraveno od guest100

před 13 minutami, guest100 napsal:

a jakou máš verzi a na čem, já mám Android 11 a verzi aplikace 5.0.2

Súhlasí.

Pokud nejede apka a ani portál nemá cenu cokoliv řešit. Jak jsem psal výše co mám zkušenosti z poslední doby jde vždycky o problém na straně provozovatele. Jinak pokud píšete na klasický infoline ŠA, přehodí to sem connectivity.helpdesk@skoda-auto.cz.

Jinak mě funguje portál i apka 5.0.2, A12.

píšu vždy sem: support@skoda-info.cz

U mna appka cely vikend funkcna bez problemov.

 

Android 11, app v5.0.2

před 2 hodinami, l79 napsal:

Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D 

Ano mám Enyaq a v pátek ráno jsem si přes appku vyhřál auto a odpoledne jsem v appce auto neměl :/ a to trvá doteď přes veškeré snahy o typy a triky s telefonem a aplikací...stále nic. Ani přidat nejde s hláškou "služba není dostupná".

IMG_7BC3F313DB01-1.jpeg

Upraveno od Shaffi

a uz to zase jede .. app i web ... no .. je to masakr, co jsou s tim schopni na strane SERVERU delat ...  :(

Wau...asi im nabehli nové internetové dáta,tak to opravili :-)

Screenshot_2021-12-20-11-03-53-786_cz.skodaauto.connect.jpg

Klasika, vždy se s tím jebou o víkendu, jako by každý o víkendu ležel u televize a nikam nejezdil.. 

Nevíte, jestli tyhle problémy jsou jenom s aplikací na android nebo i iOS? Pokud by to bylo na straně serveru, tak asi u obou že?

i u iOS, tedy ani na ovoci to nejelo

Upraveno od guest100

Mi to teda na iOS průběžně fungovalo.

proste to bylo zavisle na serveru ... asi i na konkretnich uctech .. ale problem NE v aplikaci, ale jinde ...

Čo k tomu dodať...

100% amatérizmus...

Screenshot_2021-12-22-13-58-33-098_cz.skodaauto.connect.jpg

Je to individuální, mě to šlape bez problémů.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.