Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, nenašel jsem takové téma, takže pokud tu je, tak sorry. V poslední době při ohřátém motoru se otáčky drží místo okolo 800 až okolo 1000. Při nastartování OK, ale potom už takhle. Nevíte čím by to mohlo být? Poslední servis před cca 13 tis. km a dělaly se rozvody. Jinak nic...

Díky Key

  • Autor

Mno vypalovani asi ne, to by nebylo 400 km v nedeli a ted znovu... Teda alespon myslim

Aktivní regenerace DPF, ta se spustí každých několik set ujetých km a to i když není filtr zaplněný.... Prostě preventivně. 

  • 4 týdny později...
  • Autor

Aktivní regeneraci poznám. Už nějakou dobu to auto mám. Teď se mi navíc už asi třikrát stalo, že to nahlásilo před prvním nastartováním chybu ESP, tlaku pneumatik a serva volantu, či co to je... takže hurá do servisu... mně napadla baterka a dobíjení, ale nevim, jestli to může mít dopad na ty tři další věci...

možno bude stačiť prehrať SW 

  • Autor

Jj uvidime. V tydnu to hodim do servisu

  • Autor

Byl v riti altik.... to byl i muj skromnej tip...

  • 3 týdny později...

Ahoj, kolik volnoběžných otáček točí motor při regeneraci DPF? Nedavno jsem přijel asi po 40 km jízdě a motor točil nějakých 900, byla tedy regenerace? Díky moc

No na volnobeh od 900 do 1000. A spoznas regeneraciu tak ze sa roztocia vsetky ventylatory motora aj ked nemas spustenu klimu ci prehriaty motor.

Tak ventilátory jsem si nevšiml že by běžely, ale docela to smrdělo od výfuku, jinak díky za odpověď

  • 1 rok později...

Zdravím všechny, pozoruji teď zvýšené otáčky volnoběhu u zahřátého motoru cca 1 000 otáček, regenerací dpf to není. Je třeba vypnout a znovu nastartovat a pak drží cca těch 800 ot. Měřil jsem multimetrem baterii ta je v pořádku, alternátor taky v pořádku. Nevíte někdo čím to může být nebo je to normální? Diagnostika bez závad 

motor 2.0tdi 125kw CR DSG  CFGB ŠKODA SUPERB 

Děkuji všem 

Ako vieš že to nie je regeneráciou?

Dívám se na VAG DPF a regenerace v ten moment neprobíhá. 

A co klima, v tědlech vedrech si mákne. Zkoušel jsi ji vypnout, trochu přidat plyn a kouknout kam otáčky spadnou?

Toto jsem nezkoušel zkusil jsem několikrát prošlápnout plyn ale s běžící klimatizací a pořád okolo těch 1 000 otáček. První ranní start vždy v pohodě až po nějaké chvíli se to vyšplhá na těch 1000ot. Dnes jsem ještě znovu měřil baterií bez nastartování dává 12.8V, alternátor v zátěži (klima, světla, rádio) 13.7 až 13.8 což si myslím hodnoty ok. 

Môže byť aj klímou, skús ako píše nosekma. Ráno je aj teplota nižšia a potom sa musí kompresor snažiť, keď je vonku nad 30.

Ok děkuji Vám zítra vyzkouším. 

Tak jsem to vyzkoušel když vypnu klimatizaci tak musím trošku prošlápnout plyn. pedál a otáčky spadnou na normál myslíte že ta klima tak zatěžuje altik že si musí přidávat na otáčkách motoru? Nebo odchází alternátor? Baterie má před startem 12.8V a altík dává 13.7 až 13.8V. Jde mi o to že příští týden jedu do chorvatska tak jestli to mám nějak řešit nebo být v klidu. Děkuji vám všem moc za rady. 

To, že se zaplou klimou (pokud jede na vyšší výkon) jsou vyšší volnoběžné otáčky, je normální.

Dělá to i když mám větrák na první stupeň ale teplotu staženou na minimum. 

A co ten altík ty hodnoty co si o tom myslíte? 

Větrák na to nemýá vliv. To, co dělá tu nejvyšší spotřebu, je kompresor. a ten jede na max, protože je teplota nastavena na minimum.

 

Řešíš kraviny - prostě zaplá klima (to, že běží kompresor) automaticky zvýší otáčky o cca 200-300 (u všech škodovek, které jsem měl, to dělalo). prostě to tak je, takže jeď v poklidu do chorvatska a nepanikař.

Ok děkuji :)

Myslel jsem že je problém v alternátoru. 

  • 1 rok později...

Řeším něco podobného, regenerace neběží, ale jakmile se auto zahřeje volnobezne otáčky jsou na 1050 ot

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.