Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Hodně odvážný manévr. Ženská je asi bez zábran. 

Je to fíča. Ženský nebiju, ale nabourat do ní, tak jí asi vzteky zmydlím. 

Bych se nedivil, kdyby to byla statá bába. Jako ta, co fungl nové bávo (myslím) vystavila na přejezdu Pendolinu. naštěstí ji jen škrtlo. Vlaku nebylo nic a bába potřebovala nový zadek u auta :-). Už je to dávno, ale myslím, že to bylo tak nějak: Bába jela přes přejezd a najednou to začalo zvukově signalizovat a blikat červená. Bábu nenapadlo nic lepšího, než to zahamovat. SSS jí vypnul motor. S tím fakt nepočítala a verglovala s klíčem v zapalování (možná měla o to hůž tlačítko). Ono ji to nestartovalo, protože nebyla schopna máčknout spojku. A tak si počkala na to pendolino. Co na to říct.... bába si nové auto vůbec neměla kupovat, když na něj mentálně nemá a nebo rovnou neřídit.

Skoro to vypadá na obdobu. Stála i když už mohla jet.

Tak pokračování....
Obě řidičky obviněny z přestupku. Zastavení na dálnici a nedodržení bezpečné vzdálenosti......

já furt nechápu, jak tam můžou cpát vzdálenost, bych těl viděl ten posudek na rozlišení stojícího neoznačeného vozidla a pomalu jedoucího vozidla. 

  • Autor

Zdar všem Škodafilům  :D

Po delší době se hlásím zde na vláknu. Poslední dobou nestíhám, práce, výlety s rodinou a motorka. Auto zatím OK, žádný problém, vše funguje jak má. Jen gumy začínají bejt už zase volítané, doufám, že vydrží do zimy. Na mokru už žádný zázrak a na suchu dřepí všechny. Najeto 135tis a musím na olej. Počítám ještě tak kilečko najet a uvidíme, zda výměna za roční, nebo pokračovat a ušetřit nějakou kábli. S motorem jsem spokojen, spotřeba nízká, olej nedolejvám.

Sraz bych viděl asi na září s ohledem na dovolené. Volal mi taky Kokta, že mu začíná 1,8 TSI chroustat fest olej a to má rok, kdy už by to dělat nemělo. Tak se mi zdá, že tohle prostě Škodovka nezmákla a nikdy nevyřešila.

Upraveno od Clint

Clinte, docela tě doháním. Už mám 126 tis. 

  • Autor

No pěkný. A jak ti to brzdí? [emoji6] Já koupil TRW ze Škoda dílů za polovinu ceny origo ve Škodovce a taky to o polovinu méně brzdí [emoji1787] Dnes jsem jel trochu svižně do práce a na okresce při prudkém brzdění ze 150 za autem, co stálo u přechodu, jsem myslel, že nezastavím. Brzdy zvadly a pedál zgumovatěl. Už se mi to stalo loni po výměně desek na horách po pár delších zabrždění. Docela hnus. Přitom škoda dává taky TRW, tyhle jsou asi jiná jakost.

Rozdíl v jakostních třídách je v automotive běžný a netýká se to jen brzd, ale např. stěračů, spojek atp..

Problém je v tom, že ti tam stejnej šunt namontuje i autorizák...

Presne, protoze i u origo dilu jsou ruzne jakosti. Jine ta nejlepsi jde do prvovyroby a jina na nahradni dily. Proto brzdy, sterace, baterie i kdyz original nevydrzi tolik co dily z fabriky u funglovky.

  • Autor

Známý servisák, co mi je montoval říkal, že vzhledově mají jinou strukturu a barvu, než co dávají oni ve Škodovce. Trochu mě to tehdy zarazilo, ale říkal jsem si, že TRW jako TRW. Takže asi holt ne, ale jak poznat ty kvalitní? [emoji6]

 

 

To se obávám, že nepoznáš. S ložiskama a jak jsem psal výše je to podobné.

Já dával originály, brzdí to jako nový. Ale dělal jsem destičky i kotouče. 

Já dávám na oktavii nebo na seata original VW kotouče a desky.... sou sice dražší, ale ještě to brzdí lépe.

 

Jinak mám krásnej nárazník od oleje :-D holt po záruce to chce včas prodat no :-D

9371B38C-4EB1-4B6B-AF49-2F28381627FB.jpg.6ba2cd6a35d3a864ac719f4c12a71eb4.jpg

Takže problém i "vyřešených" chorob mladších motorů?

a je to olej? Nejsou to jen saze s kondenzátem z výfuku?

Taky bych to tak tipoval. 

A 1,8 Tsi 118 kW CDAA nebyla až do ukončení výroby nikdy stoprocentně vychytaná. 

No to se holt nepovedlo. 

Před hodinou, ka_r_los napsal:

a je to olej? Nejsou to jen saze s kondenzátem z výfuku?

když mě to žere olej, ano je to olej :D

Prodej to jako perfektně zajeté auto po tchánovi s běžnými provozními náklady (podle Škodovky)

před 3 hodinami, kokta7 napsal:

když mě to žere olej, ano je to olej :D

Kolik oleje musíš dolévat a na kolik km? 

před 3 hodinami, Stringo napsal:

Prodej to jako perfektně zajeté auto po tchánovi s běžnými provozními náklady (podle Škodovky)

nikdy nejeto na okruhu v Mostě :-D

 

@stanmar cca litr na 4000km.-

před 5 hodinami, kokta7 napsal:

když mě to žere olej, ano je to olej :D

Jsem téhož názoru. Najít autu nového sponzora. Nejlépe přes Škoda+. A tohoto drobného mínusu bude rázem plus :-)

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.