Srpen 7, 20196 r Tak správně udělaný držák na kouli má být sklápěcí právě kvůli přístupu do kufru. Jsou auta, kde to na střechu prostě nedáš, protože už spoustou míst neprojedeš, na střeše máš zase větší odpor vzduchu.
Srpen 7, 20196 r No to je sice pravda, ale opravdu to zatížení je na takovém vyložení veliké. Já mám bajonetové tažné zařízení a na kouli mám max.zatížení 85kg, proto jsem se ptal. Takže to bude podobné jako obrázek výše u toho Superba
Srpen 7, 20196 r Ale zase proti gustu..... Když to někomu vyhovuje..... Když už jsme u toho, bratranec vozil 2 kola na takovým bizarním držáku u fábky na pátých dveřích. Když jsem to viděl, reagoval jsem, "to si děláš prdel?" Pak mi jednou říkal, že mu na pátých dveří prasklo sklo.
Srpen 7, 20196 r před 2 hodinami, Clerfayt napsal: Moje řeč. Sestavu tipuji na 65 až 70 kg a ta páka je naprostý brutál. Navíc, při mokré vozovce jsou ta kola zasraná jak jetel v prasečáku. A navíc se blbě leze do kufru. Zlatě kola hodit na střechu. na střechu? tak to nikdy.. nemůžeš jezdit do podzemních garážích a vůbec ne nad 140km/h po dálnici.... tohle krásně sklopíš a dostaneš se do kufru...a do kufru btw lze lézt i ze zadních sedaček ;-) bez problému to koule dá... dělá to i Thule. Upraveno Srpen 7, 20196 r od kokta7
Srpen 7, 20196 r Vše je naprosto v pořádku, nosič splňuje max zatížení tažného zařízení. Vše váží kolem 70kg jsou tam dvě děcká kola. Nosič jde samozřejmě sklopit a když u prvního kola povolím řídítka a narovnám je kufr půjde otvírat bez sklopení. ?
Srpen 7, 20196 r a? je to tažný, tak to vydrží... a dnes kola jsou lehké, pokud nekupuješ kolo z lidlu... normálně to prodává i předražené thule.. https://www.etrailer.com/tv-review-thule-t2-4-bike-platform-rack-th9044-th9046.aspx
Srpen 7, 20196 r Ty dvě dospělá kola mají dohromady 20kg moje Rockmachin ženy GT nejsou to levná kola.
Srpen 7, 20196 r Kdysi jsem kola tahal na střeše a nosič na kouli je určitě dobré řešení. Jen mě udivuje neznalost prodejců a navádí kupující k nesmyslům co se týká zatížení na kouli a nabízí někde i "padělání" 3. Rz což je zákonem tučně ohodnoceno.
Srpen 7, 20196 r Celkově to váží 70kg, ale 70kg bys neměl mít na vyložení 70cm od osy koule, Oz je podle mě tvůj případ Barboso. Já tady nechci dělat někomu kázání, jen mě to zajímalo a je to i tím postem výš potvrzeno, že by se takhle 4 kola už vozit neměla a výrobce prodává produkty, který je papírové nepoužitelný pokud nevezeš opravdu super lehká nebo dětská kola. Každý ať si vozí co chce, jen bych chtěl vidět potom tu situaci na dálnici, až se s tím něco stane NÁHODOU. Jinak já taky mám káru starou na 450kg a vezl jsem v ní i 600kg, takže já taky nedělám všechno jak se má.
Srpen 7, 20196 r Stringo a jak je to s karavanem ? po přejezdu nerovnosti pochybuji o zatížení 70kg na tažném
Srpen 7, 20196 r před 2 hodinami, kokta7 napsal: vůbec ne nad 140km/h po dálnici.. Thule má myslím mezní maximum 130 km/h. Nicméně jsem už viděl hodně hovad co si s maximální rychlostí absolutně nedělají hlavu. O téch co tahají vozík a také neřeší maximální povolenou rychlost ani raději nepíšu. Ostatně od doby co jsem upozorňoval řidiče, kterému upadlo kolo na vozíku a on jen kroutil hlavou za veselého jiskření osy mě to ani nepřekvapuje.
Srpen 7, 20196 r Stringo a jak je to s karavanem ? po přejezdu nerovnosti pochybuji o zatížení 70kg na tažném 1. Pokud máš karavan správně naložený, měl bys mít těžiště nad nápravou a tažné zatěžovat minimálně (to platí o jakémkoliv taženém přívěsu).2. Na karavan bys měl mít tažné už z výroby dimenzované na větší zátěž (já asi s Fastbackem těžko budu jezdit s karavanem, takže tam není předpoklad že to budu přetěžovat) ale u Octavie se mě ptali, když jsem nechával dodělávat tažné, co s autem budu tahat (asi tenkrát kdybych se zeptal by mi dal na výběr, já to neřešil, chtěl jsem vozit jen vozík)Takže netuším co a jak se dělá nebo nedělá, jen mi připadá ten držák na 4 kola už za hranou, nic víc nic míň [emoji6]Já bych dal 2 kola menší na střechu a 2 velká na kouli. Takhle bych to nevezl (měl bych strach).
Srpen 7, 20196 r Ty hmotnosti se zatím u nás moc neřeší, ale co jsem jinde četl tak třeba rakušáci si s tím ví lehce poradit. Kdysi jsem absolvoval po cestě ke slanýmu rybníku mezi ty naše paštikáře slalom mezi jízdními koly na dálnici, které spadly ze střechy. Fakt zážitek, hlavně pro ty co tam zůstali s defekty a očesanými auty zespodu. Už raději letadlem ...
Srpen 20, 20196 r Motosovo Teslička, ty vole. Dacia je oproti tomu Mercedes: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zamestnanci-tesly-vynesli-ven-fotky-ukazujici-i-nadale-tragickou-kvalitu-vyroby/ http://www.autoforum.cz/tuning/kvalita-tesel-je-tak-mizerna-ze-pujcovna-po-prevzeti-prvnich-aut-odmitla-prevzit-dalsich-85/?fbclid=IwAR2LGiHFpWG4ZG3_9Nwy7UWSdWl3n8pmao9pB1F3VGbfveeRdc_REXer4w0 Jak někdo za takovou sračku může vyhodit tolik peněz.
Srpen 20, 20196 r To je stejné, jako když jsi koupil Rapida. Ten rozdíl v ceně oproti TMS se musí někde projevit. Ale je fakt, že dílenské zpracování je děs.
Srpen 20, 20196 r No, ať je to jak je to, Rapid k dnešnímu dni ujel skoro 110tis km bez větších poruch, to že tam bylo větší množství menších věcí je jiná věc. Když už se něco v záruce vyskytlo, hned se tomu věnovali a případně i opravili. Nikdo nic nelepil prasklého už při výrobě ve fabrice páskou apod. Auto i s mouchami bylo vždy pojízdné, což se u těch Tesel říct nedá, Rapid nereznul už pár měsíců od koupě atd. Dle mého Tesla brzo skončí, už teď je zadlužená jako prase a já osobně když bych nutně chtěl mít elektromobil v této prestižnější třídě, volím raději jistotu v podobě Audi e-tron a ne Dacii na elektriku made in USA ( a to Dacii navíc k tomu urážím).
Srpen 20, 20196 r Hele, já nevím jak sledujete auta, ale ukažte mi Teslu, která "rezne", to, že opadá lak... Se stává snad u každé automobilky, ale že by rezla hliníková karoserie?!
Srpen 20, 20196 r Před hodinou, Petrrr napsal: četl jsem jednou, že rezne, jednou že se loupe lak, tedy si vyber. Takže ten dural co používají se v nejhorším pokryje vrstvou oxidu a dál již nekoroduje, je tu pouze kvalitativní problém s lakem... A kdo si myslí, že za ty peníze kupuje luxusní zboží, tak se holt plete, kupuje si luxusní pohon
Srpen 20, 20196 r No, asi z části luxusní pohon, ale hlavně jméno a rádoby prestiž spojenou s "ekologickým" provozem auta "bez emisí", jako, že jsem in, když mám takové auto, které stojí za hovno a ekonomicky a jinak je to úplně o ničem. To je něco podobného jako s Iphony ( ty ale alespoň fungují a fungovaly i když kdysi byl Iphon inovativní a přicházel s věcmi co nikdo ještě neměl) Pro mě je luxusní pohon V8 biturbo od BMW v 850i třeba. :-) :-) :-) A z určitého úhlu i můj Rapid má luxusní pohon, pojede maximální svojí rychlostí nonstop klidně několik hodin a skončí až tehdy dokud mu nedojde benzín. Tesla skončí v podobném režimu po 10min, co se začne přehřívat.
Srpen 20, 20196 r bacha na to, pokud narazis na top gear, tak tam se auto neprehralo kvuli jizde, ale kvuli rekuperaci...jo a tesla roadster a naslednici nejsou moc podobna auta a uz vubec ne v technice
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.