Prosinec 1, 20195 r před 2 hodinami, Stringo napsal: Však to říkám, že to není pro obyčejné lidi, protože ti si raději koupí něco jiného. S tím, že poměr Cena/výbava je u Octavie nějak výrazně lepší než u konkurence už tolik nesouhlasím. Jediné v čem Škodovka ve všech segmentech kraluje je prostornost. Cena rozhodně ne... když už se nimráš v historii a cenách : kolik by vás stálo auto z roku 1989 dnes
Prosinec 1, 20195 r před 14 minutami, Clint napsal: Kokta... Ty Michelin jako pěkný, ale pro mě škoda. Chrocht není sportovní vůz a trojka za gumu je už pro mě zbytečný. No hlavně že máš sportovní podvozek a 18" kola ...dědkovatíš nebo s tím jezdíš jenom jak s hnojem
Prosinec 1, 20195 r Jinak mám tyhle letní pneu Dunlop Zatím spokojenost - po jedné sezóně tj cca. 13 300 najetých km je hloubka dezénu od minimálně 6,5 mm na přední nápravě do 7 mm na zadní nápravě.
Prosinec 1, 20195 r Autor No jezdím furt stejně, 120 okresy a 150 dálnice. Ale na tom není nic sportovního
Prosinec 1, 20195 r Autor Dneska bych už sport podvozek nechtěl, a max 17".Je to tvrdý. A nebo ty adaptivní tlumiče.
Prosinec 1, 20195 r To ja budu kupovat na jare tez nove. Zatim mam v merku Bridgestone Turanza aktualni model T005Jezdit po meste ve stredoceskem kraji kde 2cm je kalamita taky bych volil celorocni. V Clintove pripade jezdit na celorocnich muze jen blazen. I kdyz on blazen je velkej dost kdyz jezdil na barumach. [emoji23][emoji23][emoji23]
Prosinec 1, 20195 r Stane, tyhle krásné informace jen a pouze tupě někdo vymyslí, aby nám všem řekl, že je nám dnes vlastně dobře, v podstatě se máme dnes lépe než zítra [emoji2], ale ono to tak růžové není. Musíš brát v úvahu veškeré faktory - bydlení, ošacení, jídlo, dopravu, zaměstnání atd... To že tupě vynásobíš jednu veličinu a srovnáš ji s nějakou jinou neznamená přece nic konkrétního. Už jenom ten krásný průměrný plat je píčovina, protože ho dneska ve skutečnosti nemá ani 65% lidí, takže tak DOSTUPNÉ to dnes opravdu není. Trochu přemýšlej i selským rozumem a nehltej informace na internetu které někdo záměrně chce, aby lidé viděly, to co lidé vidět nemají se hledá podstatně hůř. Obyčejně lidé berou dnes zhruba 22000kč takže na to auto nejlevnější za uváděných 18 platů, které na to v roce 1987 stačily, bys měl zaplatit cca 400000kč. A to tedy je asi tak možná Fabie tříhrnek, rozhodně ne Octavie kterou tu celou dobu rozebíráme a to nemluvím o mnohem větších výdajích na další uvedené věci nahoře, nejde jen o spoření na auto a ostatní neřešit. Samozřejmě pokud ty těch 34000kč bereš, tak jsi na tom dobře a platí to tvrzení z příspěvku, ovšem většina ostatních to tak nemá [emoji6]
Prosinec 1, 20195 r Autor Barumy Ultra smyk 5 tě vyškolí [emoji6] Na suchu dřepí všechno, ale v dešti se to ukáže.
Prosinec 1, 20195 r Autor Stan bere 60, leží pod Ikarusem i o víkendy a trhá přesčasy. Někdy si mazaně odpíchne až po 36ti hodinách a nikdo to tam nepozná v tom bordelu. No a pak mu sypou ty náhradní díly, co hází navečer přes plot [emoji23] To víš, automechanik je dneska pán, vrchnost. [emoji6] To se mu pak kupujou nové káry. [emoji38]
Prosinec 1, 20195 r [emoji3] jako chápu že je dnes všechno dostupnější, ale to bych si musel jít koupit Dácii Logan v holotě a to jsem vybavově někde v roce 1995 a ne v roce 2020...
Prosinec 1, 20195 r Autor Nj Stringo, ale tebe vycucly ty neustálé opravy aut, co pravidelně posíláš do škarpy. To víš, to jde z jedné šrajtofle
Prosinec 1, 20195 r před 30 minutami, Stringo napsal: Stane, tyhle krásné informace jen a pouze tupě někdo vymyslí, aby nám všem řekl, že je nám dnes vlastně dobře, v podstatě se máme dnes lépe než zítra , ale ono to tak růžové není. Musíš brát v úvahu veškeré faktory - bydlení, ošacení, jídlo, dopravu, zaměstnání atd... To že tupě vynásobíš jednu veličinu a srovnáš ji s nějakou jinou neznamená přece nic konkrétního. Už jenom ten krásný průměrný plat je píčovina, protože ho dneska ve skutečnosti nemá ani 65% lidí, takže tak DOSTUPNÉ to dnes opravdu není. Trochu přemýšlej i selským rozumem a nehltej informace na internetu které někdo záměrně chce, aby lidé viděly, to co lidé vidět nemají se hledá podstatně hůř. Obyčejně lidé berou dnes zhruba 22000kč takže na to auto nejlevnější za uváděných 18 platů, které na to v roce 1987 stačily, bys měl zaplatit cca 400000kč. A to tedy je asi tak možná Fabie tříhrnek, rozhodně ne Octavie kterou tu celou dobu rozebíráme a to nemluvím o mnohem větších výdajích na další uvedené věci nahoře, nejde jen o spoření na auto a ostatní neřešit. Samozřejmě pokud ty těch 34000kč bereš, tak jsi na tom dobře a platí to tvrzení z příspěvku, ovšem většina ostatních to tak nemá O tom že spousta lidí v ČR nemá ani republikový průměr se s tebou přít nechci, mimoto stejně tak spousta lidí nemá ani pražský průměr. Kolik mám já zde psát nebudu, snad jen že se do nějakého toho průměru vejdu. Ovšem je to také něčím vykoupeno. Ale já si nestěžuji a myslím, že se rozhodně špatně nemám - pokud to porovnám s tím jak se měli moji rodiče v 80/90 letech ( a to pracovali oba dva). I to auto je pro mě rozhodně dostupnější než před lety - když se začala prodávat O I, byla mimo můj příjem, dnes bych neměl takový problém tehdejší ceny zaplatit. Neříkám, že je O IV levná, však ji také každý mít nemusí a může si koupit něco levnějšího. A ani pro mě to není rozhodně málo - spíše naopak. Pro zajímavost ceník OI po zahájení prodeje :
Prosinec 1, 20195 r před 42 minutami, Clint napsal: Nj Stringo, ale tebe vycucly ty neustálé opravy aut, co pravidelně posíláš do škarpy. To víš, to jde z jedné šrajtofle Clinta neposlouchej, od té doby co na ranveji zlomil koště a lopatu už si taky nemůže dovolit novou Octávii - než to splatí to bude ještě nějakou dobu trvat.
Prosinec 1, 20195 r Autor Jj jsem sice jak vy říkáte "Pražák", ale pravdu má ten chlapec. Nejsem ani o chlup bohatší, než je Plačka z té vesnice na konci světa a všude dluhy, kam se jen podíváš. [emoji6] Vlastně by se dalo říct, že jsem učiněnej žebrák. Loni jsem se snažil dostat k Barbuchovi na kocábku jako lodník, ale když mě poslal na záď cvičně zkontrolovat šrouby, stál jsem na přídi a vočumoval šroub na zábradlí. Tak mě nevzal. A přitom z cesty do Hamburku bych měl na nové auto, jako má Barbucha. Holt jsem k ničemu.
Prosinec 1, 20195 r Autor Inu časy jsou zlé Emile. Dneska člověk nic zadarmo nedostane, za vše se musí zaplatit. Každý musí zaplatit. I takovej bídák, jako jsem já. Až budeme spolu v té Krušárně, udělejte mi radost a kupte mi kolinko s dvojitým křenem a dvě pivečka. Uděláte dobrý skutek přátelé [emoji6]
Prosinec 1, 20195 r Teda tady se to rozjelo. Clinte, sorry, neuvědomil jsem si, že máš 18ky, Stane, díky za opravu.
Prosinec 1, 20195 r No a to jsme tady ještě nerozpoutali debatu o benzínu vs. nafta a další vděčné téma politika
Prosinec 2, 20195 r No, kdyby to byla pravda, byl bych pocten snad i. Nastesti slunickovych modromozku s plakatem Feriho a te jejich zaby s arabskymi klikyhaky na tele umistenym nad posteli je mene a mene. Mel bys ho i ty pomalu sundavat a nahradit plakatem Bartose z Piratu. [emoji23] Ti by ti taky mohli sedet. Je to tezke, Juncker Ti ted odchazi, mama Merkel se ti klepe jak retez v TSI [emoji23] a verim, ze citis kvuli tomu smutek. No, nemate to vubec lehke v CR. A ja dodam jen "nastesti" pro nas vsechny. [emoji3060]
Prosinec 2, 20195 r před 21 hodinami, Stringo napsal: Stane, tyhle krásné informace jen a pouze tupě někdo vymyslí, aby nám všem řekl, že je nám dnes vlastně dobře, v podstatě se máme dnes lépe než zítra , ale ono to tak růžové není. Musíš brát v úvahu veškeré faktory - bydlení, ošacení, jídlo, dopravu, zaměstnání atd... To že tupě vynásobíš jednu veličinu a srovnáš ji s nějakou jinou neznamená přece nic konkrétního. Už jenom ten krásný průměrný plat je píčovina, protože ho dneska ve skutečnosti nemá ani 65% lidí, takže tak DOSTUPNÉ to dnes opravdu není. Trochu přemýšlej i selským rozumem a nehltej informace na internetu které někdo záměrně chce, aby lidé viděly, to co lidé vidět nemají se hledá podstatně hůř. Obyčejně lidé berou dnes zhruba 22000kč takže na to auto nejlevnější za uváděných 18 platů, které na to v roce 1987 stačily, bys měl zaplatit cca 400000kč. A to tedy je asi tak možná Fabie tříhrnek, rozhodně ne Octavie kterou tu celou dobu rozebíráme a to nemluvím o mnohem větších výdajích na další uvedené věci nahoře, nejde jen o spoření na auto a ostatní neřešit. Samozřejmě pokud ty těch 34000kč bereš, tak jsi na tom dobře a platí to tvrzení z příspěvku, ovšem většina ostatních to tak nemá Každý svého štěstí... dnes se máme mnohem lépe než kdykoli předtím. Můžeš se hádat, můžeš rozhazovat rukami, nohami, ale je to prostě fakt. Průměrný plat hloupost není, protože, světě div se, jde o celorepublikový průměrný plat napříč všemi profesemi, všemi pozicemi a všemi pracujícími lidmi. A nevím, jestli to víš, ale průměrný plat je zobrazován v hrubém. Takže ve výsledku to není až tak úplně moc. Bez jakýkoli odečtů a možností, jak si snížit základ daně, jde o 24 tisíc čistého. Ale znovu a ještě jednou... jde o celorepublikový průměr v hrubé mzdě. Problém ve tvém uvažování je, že si myslíš, že obyčejný člověk má nárok na nové auto a nárok na Octavii. Nemá. Nové auto je luxusní zboží, na které má málo lidí. Vždy to tak bylo, vždy to tak bude. A promiň, ale Octavie není automobil pro průměrné české rodiny. Pro ty jsou tu jiné modely od ŠA - Fabia, Scala, Kamiq... Ke zbytku se nemá cenu vyjadřovat, protože pokud průměrný člověk bere 22 tisíc, znamená to, že do rodiny jde 44 tisíc. Jen to by musely české ženské začít makat, stejně jako je tomu na západě. Ale to by si pak někteří nemohli v hospodě stěžovat na to, že to tady všechno stojí za hovno...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.