Jump to content
Clint

Clintův pirátský klub II

Recommended Posts

Cliente to rád slyším máš stejný ročník kterým pumpa vydržela max 60 tis mě vydržela 120tis 

Kokto trochu sem to čekal u mě z 80%jezdí na 4tis otáček a očekávám nájezd tak 300 tis než půjde dál 💪

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám přes 130 tis. a taky zatím drží. @Clint ty rozvody radši udělej, ve 150 to mám v plánu taky. Nevěřím, že vydrží 210 tis., navíc už to bude více než 6 let. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozvody snad až 220 ne? I kdyby 210, nebudu to uspechavat. Výrobce ví, co má psát a určitě je tam ještě rezerva. Takže by měly dát i 250.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jirko, ty najivko, ty si chytl uz nejakou najivni nemoc od Sabizi ne?
Uz u O1 byla vymena rozvodu u dehta 90tis km. Znam dva lidi co si mysleli to same co ty a na vymenu se vysrali. V 95tis jim to skocilo. Ano je pravda ze existuje rada lidi co jim to bez vymeny vydrzelo dele, ale ty by ses na to v dnesni dobe kvality a uspor spolehal? Ja tedy ne. Rada servisnich ukonu ( ll olej apod) natazeno do nesmyslu. Jak to treba, ze SA vubec nepredepisuje vymenu chladici kapaliny, kdyz ostatni vyrobci ano ( 5let) Ze by mela SA nejakou kapalinu z NASA?
Stan uz tu NASA kapalinu po roce poznal.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

V klidu, moc to žerete hoši. Ten motor je nejlepší z koncernu, povídal mi, že to dá. Já se řídím servisní knížkou. To je pro mě bible svatá

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 54 minutami, Petrrr napsal:

Jirko, ty najivko, ty si chytl uz nejakou najivni nemoc od Sabizi ne?
Uz u O1 byla vymena rozvodu u dehta 90tis km. Znam dva lidi co si mysleli to same co ty a na vymenu se vysrali. V 95tis jim to skocilo. Ano je pravda ze existuje rada lidi co jim to bez vymeny vydrzelo dele, ale ty by ses na to v dnesni dobe kvality a uspor spolehal? Ja tedy ne. Rada servisnich ukonu ( ll olej apod) natazeno do nesmyslu. Jak to treba, ze SA vubec nepredepisuje vymenu chladici kapaliny, kdyz ostatni vyrobci ano ( 5let) Ze by mela SA nejakou kapalinu z NASA? emoji23.png
Stan uz tu NASA kapalinu po roce poznal. emoji23.png

A pokud by sis to všechno zjistil správně, tak víš, že od 08.03 byl interval zvýšen na 120 tisíc km, protože auto dostalo kvalitnější a lepší materiály do motoru, ale nevadí. Jedna jediná pravda stačí. :) A jak bys sám mohl vědět, tak servisní intervaly jsou napsány tak, aby měli ještě 10 - 20 % rezervu, protože už tehdy se počítalo s tím, že deget používají hlavně firmy a jsou to služební auta... Passat dal na rozvodech úplně v pohodě 180 tisíc. Já teď uvažuji, že je vyměním, ale to hlavně kvůli stáří vodní pumpy (je originální) a napínací kladce, protože ta se při rozvodech nemění.

 

A teď k oblíbenému tématu. Výměna oleje... LL oleje a interval 30 tisíc je určen hlavně firmám, kterým má auto vydělávat. Řekni si, že někteří obchoďáci najedou ročně 40 - 50 tisíc kilometrů. Kdyby se drželi krásných návodů a měnili by olej co 10 tisíc kilometrů, stálo by to firmu nemalé finance (olej, práce mechanika, nádhradní vozidlo atd.). Na Passatu mám 241 tisíc, než jsem ho vzal ve 225 tisících, tak se mu měnil olej taky co 30 tisíc a motor jede jako hodinky. Nepociťuji žádný problém, žádný hluk, atd. Stačí tankovat solidní palivo, auto nepodtáčet, nešlapat na to, když je studené a chovat se k tomu normálně. A samozřejmě do toho nelít olej jako je Shell nebo Castrol (VW v Belgii do těch aut dle servisní knížky lejou Liqui Moly nebo Ravenol). 

 

Jo a mimochodem, proč měnit chladící kapalinu, když se v těch autech ztrácí? :D Insignia ju žrala jako prase, dokonce i ta blbá Fabie jí žrala...

 

Já jsem v tomto fakt takovej divnej, protože po těch pár letech v Mercedesu jako mechanik jsem viděl fakt hodně. Rozsypaný auto ve 120 tisících, auto s 500 tisících na LL oleji nebo přetočenej ODO metr s nájezdem 1 200 000 km...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firemni auta jsou kazdemu sumak, se za 5let nebo drive odepise z dani a koupi nove. Na druhou stranu si myslim, ze rada firemnich aut maji mozna lepsi podminky pro zivot prave tim, ze jezdi hodne, jezdi dalky, malo studenych startu a nikdo s nima nejezdi na spotrebu, to mozna ostatne duvod proc to ty ll hovadiny zvlada..
Jinak mam Rapida 6,5 let 111tis km a jestli jsem doleval 2x hladici kapalinu po 2dcl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

longlife interval oleje funguje, když jezdíš ročně 40 -50000kč a auto vyhodíš po 5 letech... 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes připomínám, Krušovice v pět, předvánoční pokec, doražte, kdo můžete

Share this post


Link to post
Share on other sites
V klidu, moc to žerete hoši. Ten motor je nejlepší z koncernu, povídal mi, že to dá. Já se řídím servisní knížkou. To je pro mě bible svatá
 
 
Aj tak ti skor zacne tiect vodna pumpa :) nez dojde na km najazd vymeny...
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, kluci. Jste frajeri, kdybych to nemel tak daleko, nastartoval bych slepici a zajel taky. Bo mi admiral dluzi jeste syr o prumeru vetsim jak ty jeho 18" kola.
Probrali bychom Sabizovo vysrani, samozrejme EU, uprchlicke cmoudy, najedli bychom se, pochvalili novou O4 a bylo by nam krasne. Tedy doufam, ze tomu tak bylo i beze me.
Cholesterol by jen simral nase briska a Sabizovi by zvonelo v usich. Krasna predvanocni idea.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...