Přejít na obsah

Jak je to s mimořádnou výbavou


budis

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

zkouším si nakonfigurovat Karoq Style, ale u mimořádné výbavy nerozumím několika věcem. 

 

Je zde možnost zvolit si Elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka a osvětlením nástupního prostoru s pamětí. Pokud jsem to ale správně pochopil, fakticky se připlácí jen za tu “paměť”, protože el. ovládaná a sklopná zrcátka jsou v základní výbavě Style. Je to tak? Nebo bez zvolení tohoto se nebudou zrcátka vůbec el. sklapět?

 

A stejně tak Elektrické otevírání dveří zavazadlového prostoru s virtuálním pedálem se připlácí v podstatě za ten virtuální pedál? Bez zvolení této položky budou páté dveře také el. oteviratelné, ale jen tlačitkem nebo přes klíčky, jen to nepůjde pedálem? Nebo bez tohoto se budou muset otevírat ručně? Zatím jsem totiž neviděl Karoq s ručními dveřmi. 

 

Moc se v tom nevyznám, takže díky za jakoukoli radu. 

 

Vojta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a) s pameti v tomto pripade zmanema, pamet nastaveni zrdcatek (spolecne se sedadlem). Nastavis si profily podle ridicu a pak podle tlacitka na sedadle (pripadne klicku pokud mas personalizaci) se ti nastavi sedadlo zrdcatka. Tato polozka je sice za 0 CZK, ale predpokladem jsou prave elektricky ovladana sedadal +15.000 CZK

Sklapet (ke karoserii, po uzamceni) se ti u Style budou vzdy

 

b) Ne, bez tohoto si budes dvere kufru otevirat rucne (klasicke vzpery)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a) ok chápu. Sedadla ani zrcátka s pamětí nepotřebuju, auto budu používat jen já. Šlo mi především o sklápění zrcátek. 

 

b) ok. Stačilo by mi otevírat klasicky elektricky bez pedálu, ale když to jinak nejde, třeba si zvyknu. 

 

Díky za odpovědi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k bodu (b) - pokud tech X tisíc není problém, tak kufr v elektrice (a tím pádem s pedálem) vřele doporučuji. Nikdy jsem to na autě neměl, ale je to super věc - získáš možnost otvírat/zavírat kufr z místa řidiče, dálkou, čudlíkem na kufru z venčí, čudlíkem na kufru zevnitř a ještě nožičkou. 

 

může se to zdát jako banalita, ale .. už bych si bez toho auto nedovedl představit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 8. 2018 na 17:18, Tragedie_v_JZD napsal:

k bodu (b) - pokud tech X tisíc není problém, tak kufr v elektrice (a tím pádem s pedálem) vřele doporučuji. Nikdy jsem to na autě neměl, ale je to super věc - získáš možnost otvírat/zavírat kufr z místa řidiče, dálkou, čudlíkem na kufru z venčí, čudlíkem na kufru zevnitř a ještě nožičkou. 

 

může se to zdát jako banalita, ale .. už bych si bez toho auto nedovedl představit.

Ano, elektricky otevirane dvere chci na 100%, ale nepotrebuji ten pedal. Ale kdyz to jinak nejde. Zajimavy, ze u SK to lze. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, ja myslel, ze pro to elektricke ovladani mas nejaky realny duvod - treba fyzicke omezeni. Nebo ze chces machrovat na parkovisti pred Lidlem. :-) Jen tak mimochodem, kolik dveri denne kolikrat otevres a zavres a kolik z nich je na elektriku? To otvirani je dalsi slozite zarizeni, ktere se muze porouchat, po zaruce oprava nebude jednoducha, ma to svoje pro a proti. Ja otviraci viko mam - byl to standard bez moznosti volby a nejakou velkou vyhodu v tom nevidim, to uz je uzitejnejsi elektricke nastaveni volantu. Zvednout viko manualne je to nejjednodussi, co muze byt, jak zvladas otevirani dveri u ridice? Nebo jine pohyby? Taky u toho Karoka to nejspis nema detekci kolize - co udelas, az to nekdo v garazi zmackne a ono se to zastavi o strop? Nebo az se to treba pri couvani samo otevre, protoze se neco podelalo?

Proste prinos tohodle zarizeni, zvlast u maleho SUV, je hodne diskutabilni, to je cele. A virtualni pedal? Sla takova reklama, kde frajer zavira zadni viko elektrikou a rozlizi se, jestli se lidi koukaj. A holka vedle to zavre nohou a z neho je sasek. Auto ma hlavne fungovat jako auto. Predstav si situaci, ze tam zenska chce dat kocar - viko se zvedne samo a ona smutne kouka do kufru, protoze zvednout ten samotny kocar je mnohem obtiznejsi. Ale viko jelo nahoru samo, tak co.

Neber to osobne :-)

  • Pozitivní 3
  • Negativní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neberu to osobně, ale Vaše názory jsou hodně podivné, řekl bych :) Pokud tedy nejsem na vozíku nebo pokud nehodlám machrovat před Lidlem, tak si podle Vás el. otevíraný kufr nesmím koupit? A já žil v domnění, že si za svoje peníze můžu koupit to, co chci a co potřebuji... Holt kapitalismus už není, čím býval...

 

Užitečnější je tedy připlatit si spíš za to, že si po prvním nasednutí el. nastavím volant místo toho, abych ho nastavil ručně a pak už tu funkci víckrát nepoužiju? Nebo Vy si upravujete volant na každou jízdu jinak třeba podle aktuální nálady? Vícekrát než otvíráte kufr? 

 

Vám přijde opravdu jednodušší ručně otevírat a zavírat kufr místo jednoho zmáčknutí tlačítka? Ale je fakt, že člověk pak ušetří za posilovnu...

 

Vy víte, jakou mám garáž a jaký mám strop? A taky víte, jak je pravděpodobné, že se při couvání něco podělá a otevře? Nestačím se divit, co Vy všechno dopředu o mně víte.

 

Virtuální pedál jsem už zmínil, že nepotřebuji. Ale i kdyby to bylo naopak, tak asi na rozdíl od Vás je mi úplně jedno, jak na mě kdo kouká a co si říká. Já si totiž auto vybírám jen a pouze podle sebe, nikoli podle Vás ani nikoho jiného a už vůbec ne podle toho, co vidím v reklamě.

 

... ale máte pravdu - vše je diskutabilní. Jak si však můžete v úvodním příspěvku přečíst, já se neptal na něčí názor, nýbrž na pouhá fakta ohledně mimořádné výbavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Frozzy said:

Aha, ja myslel, ze pro to elektricke ovladani mas nejaky realny duvod - treba fyzicke omezeni. Nebo ze chces machrovat na parkovisti pred Lidlem. :-) Jen tak mimochodem, kolik dveri denne kolikrat otevres a zavres a kolik z nich je na elektriku? To otvirani je dalsi slozite zarizeni, ktere se muze porouchat, po zaruce oprava nebude jednoducha, ma to svoje pro a proti. Ja otviraci viko mam - byl to standard bez moznosti volby a nejakou velkou vyhodu v tom nevidim, to uz je uzitejnejsi elektricke nastaveni volantu. Zvednout viko manualne je to nejjednodussi, co muze byt, jak zvladas otevirani dveri u ridice? Nebo jine pohyby? Taky u toho Karoka to nejspis nema detekci kolize - co udelas, az to nekdo v garazi zmackne a ono se to zastavi o strop? Nebo az se to treba pri couvani samo otevre, protoze se neco podelalo?

Proste prinos tohodle zarizeni, zvlast u maleho SUV, je hodne diskutabilni, to je cele. A virtualni pedal? Sla takova reklama, kde frajer zavira zadni viko elektrikou a rozlizi se, jestli se lidi koukaj. A holka vedle to zavre nohou a z neho je sasek. Auto ma hlavne fungovat jako auto. Predstav si situaci, ze tam zenska chce dat kocar - viko se zvedne samo a ona smutne kouka do kufru, protoze zvednout ten samotny kocar je mnohem obtiznejsi. Ale viko jelo nahoru samo, tak co.

Neber to osobne :-)


Takovy vyblitek jsem dlouho necetl. 
A okna mate taky bez elektriky, a central je taky blbost ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, ono se dá taky jezdit stodvácou nebo na skládačce, místo dveří od kufru mít igelit a místo xenonů petrolejky, tak proč si pořizovat takový kapitalistický pozlátko jako je Karoq. To jsou fakt názory někam do fóra o vzpomínání na minulý režim :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...