Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Koukám na to v návodu, ale podle fotky, co jsem vyfotil ... :)

A4684704-55D9-4E7E-AF5C-87CD09C2292A.jpeg

Podle fotky to tam bude asi držet silou vůle [emoji1787]

Na druhou stranu jsem plato takto vozil už v FI, která taky neměla přípravu a drželo. Tady se asi chytne pro do mezery za sedadlem, muselo by se vyzkoušet.

Upraveno od Martab

Jen k těm cenám, jak se tu řešilo, že to je za 600tis a podobně. Tak toto  nevypadá až tak špatně:

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBEK6NW7K3009649
479 900 Kč nebo v hotovosti 499.900 Kč , to už  není až tak špatné... (otázka je, jak to reálně bude vypadat, až to bude k předání)

Upraveno od Martab

@Martab najeto 20 000 km jako předváděcí.

@Twisted  auto bude ale ke koupi až v prosinci, těch 20tkm tam píšou jen odhadem a je to myslím max. co může ta předváděčka najet, ale ve skutečnosti jsou pak ty km o hodně menší..

@Twisted Přesně tak jak píše @ski1961, většinou mají tak do max 8-13tis najeto. Má FIII byla taky "předváděcí" a když jsem ji kupoval, měla myslím něco málo přes 200km na tachometru.

Ok, ale když se řekne předváděčka, vybaví se mi lak zprzněný myčkou a motor týraný za studena. To už je možná lepší nějaký vyřazený krátký operák.

 

Mimochodem, už stojí i u nás "na vsi." Ambition zepředu nevypadá vůbec zle.

20190427_134730.thumb.jpg.cc1ef3f8c2489e6e6a3eb5fffe8c6b4e.jpg

No, solidní parkplatz pro nové vozy :-)).

Když jsem bral před nedávnem Rapida tak jsem taky zkusil předváděčku a dostala za studena pěkně naloženo, já ze salonu nevyjížděl...

Upraveno od ben06

Ve Světů motorů vyšel test s 1.5 - shoduje se s mými dojmy - hodně místa, pěkné materiály, podvozek je dobrý ( na nekvalitním povrchu nic moc)( nastavitelné tlumiče a 18''), ovládání klimy i navi zbytečně komplikované, chybí průvlak na lyže a loketka bez výšk. nastavení a je malá. Zadní lampa stojí 14tis, přední LED 28tis. Překvapila mě spotřeba s DSG od 5,5 do 8,5l při poskakování po Praze.

 

I od jiné redakce

https://www.auto.cz/skoda-scala-1-0-tsi-85-kw-rapid-to-uz-neni-je-to-ale-golf-128985

 

https://www.novinky.cz/auto/503476-prvni-test-skody-scala-1-5-tsi-auto-ktere-boleslavi-dosud-chybelo.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Upraveno od Jan R.

Jezdil jsem s ní minulou středu po okresce 3 třídy a filtrovala to hodně dobře na tuhle třídu.Bylo to srovnatelné s novou Kií Ceed.

Kdo to na Moravě zná,tak je to stará cesta na Žešov.Je to cesta Žešov-Prostějov od křižovatky Vranovice-Kelčice.

V ‎27‎.‎04‎.‎2019 na 15:55, Twisted napsal:

Ok, ale když se řekne předváděčka, vybaví se mi lak zprzněný myčkou a motor týraný za studena. To už je možná lepší nějaký vyřazený krátký operák.

 

Mimochodem, už stojí i u nás "na vsi." Ambition zepředu nevypadá vůbec zle.

20190427_134730.thumb.jpg.cc1ef3f8c2489e6e6a3eb5fffe8c6b4e.jpg

 

Taky jsem tam na ně o víkendu koukal.

 

V ‎27‎.‎04‎.‎2019 na 17:18, LukášCBR napsal:

No, solidní parkplatz pro nové vozy :-)).

 

Vpravo od té fotky je pak normálně AS Škoda. Bohužel je okolo tak málo místa, že jak funglovky, tak jeté vozy parkují takto na vedlejší zatravněné ploše.

Par postrehu z terenu - vystavene kusy na prodejnach dost casto nejsou uplne finalni seriovky, chybi napr. odkladaci schranka na bryle...

 

Licovani zadnich svetel - ted jsem byl v autosalonu v J. Hradci a v patek v Praze. Vsude byl maly schod mezi svetly karoserie/viko kufru, v jednom pripade to ale u predvadecky na jedne strane licovalo a na druhe ne. 

Navštívil jsem cestou na chatu ,,venkovský” autosalon, kam jezdím 15let na servis

- prodejce, že prý 1.5 manual nikdy nebude, že se nevejdou do emisí ?

- 70kW verze nesplnila emise ( jestli má kratší převodovku?)

- v Praze řekl prodejce, že litr a setrvák do města v klidu, tady správně dle mého uvedl, že to není vhodné a životnost netroufá odhadnout

- diskutované téma - těsnění kolem celých dveří - je vzadu, kvůli hluku nápravy a plastový podběh - to dává smysl

- na dekorační liště byl vrip - jestli špatná výstupní kontrola nebo zákazníci

- to přichycení spodní gumy na dveřích se pěkně hýbalo, takové fórové u auta za půl mega

- schválně ukázal, že v zámcích nejsou žádné dorazy, podložky, zvuk při zavření dveří ...

- vana do kufru s tou přepážkou ( nevzpomínám, jestli to není u škody poprvé) se mi moc zamlouvá, dobře investované 2tis.

- povídal, co mají problém s emisemi - pán objednal Kodiaq Sport.TDi s tažným a chtěl vyhřívané všechny sedačky i sklo a systém je nepustil, že je o 80g těžší, než limit na emise. Že by to měli až tak ošetřené, slyšel jsem poprvé. Prý nejde objednat Kodiaq 140kW tažné a panorama najednou ?

Vypadá to, že zůstaneme věrni F3 Mpi ?

4ABC124D-A7B1-4748-A3FF-E1409ECA8840.jpeg

55D8742A-B887-4FA8-B02C-C3A8C49EFD00.jpeg

F99CB99C-08A2-4F49-8AEA-682A4D7E7C64.jpeg

AEA5B948-5B17-4ACD-8F40-646D17528064.jpeg

B63ECE73-7790-4B54-8576-3060ABAD1011.jpeg

3785B9B1-9340-4859-9F85-544C7EFFDAC8.jpeg

62196376-3EA1-45CF-B9F1-5C8570E17DB8.jpeg

BAFEDC0A-95E7-49CE-BAB5-F768EAF29062.jpeg

Snímek obrazovky 2019-01-18 v 9.46.25.png

Upraveno od Jan R.

Michal.Tvrdik:Té chybějící schránky na brýle jsem si taky všiml.

Já si myslím, že obchodní strategie je jasná - zkusit, co vše si zákazníci nechají líbit a pokud to neprojde, tak to prostě s dalším modelovým rokem vylepšíme (viz. těsnění, odkládací prostor pro nohu u pedálů atd.)....typická Škoda :-)

A jak chcete v době kapitalismu vydělávat? Každá automobilka to dělá stejně

Tak zrovna ten prostor pro odkládání nohy může mít větší tloušťku nebo i odolnější materiál atd.... 

Samozřejmě tady ty informace momentálně nikdo pravděpodobně nemá. 

 

 

Tak za chvili je tu pulka roku a uz by mohla byt Scala MR 2020 ne :)?

To jsou zase perly:

 

Citovat

Navíc ani posaz za volantem nebyl od předloňského faceliftu kvůli tvrdým a úzkým sedačkám kdovíjaký.

 

Jakoby snad Škoda měnila na posledního 1,5 roku sedadla..

 

Citovat

Když pominu metalízu Race Blue

 

Nikde v českých materiálech jsem si nevšiml, že by si Škoda hrála na "Blue". Tady je taky dost pacientů, kterým přidá anglický název barvy 32kW..

 

Citovat

 

Na druhou stranu je fakt, že se podařilo vyladit automatický režim. To znamená, že když vyjíždíte při osmi stupních nad nulou od domu a máte nastavených třeba oblíbených dvaadvacet, skrz průduchy se na vás během prvních stovek metrů nevadí studený vzduch.
 

 

Toto chování měl už Roomster v roce 2006..

 

Citovat

 

Mě osobně potěšily Bi-LED světlomety s funkcí automatického přepínání dálkového režimu a velmi dobrým výkonem, o které jsem se při jízdě nemusel starat a za celou dobu testování mě z protisměru problikli dva řidiči. Dva!

 

Kolik toho asi tak mohl ve tmě najet za celou dobu testu..

Ta zmínka o sedačkách mě taky zarazila, měl jsem dlouhodobě tři Rapidy (2013,2015,2018) a z osobní zkušenosti ve všech to bylo absolutně totéž (max jiné prošívání/látka).

U dálkových mě to taky pobavilo, dvakrát za týden (nebo jak dlouho ji mají novináři?) je docela dost, zvlášť když si představím, jak asi dlouho s tím za tmy mohl jezdit, přesně jak píšeš :)

 

Mě osobně jinak mrzí, že Scala nemá virtuální pedál nebo jak se tomu nadává, když už má elektrický kufr. To jedna z moderních vymožeností, kterou bych si do auta na rozdíl od jiných objednal...

 

S ohledem na testovani airbagu a bezpecnosti vubec je sedadlo asi posledni vec, ktera by se na takto starem modelu modifikovala. Uz jenom zmena dvernich vyplni a druha zmena pristrojovky me sokovala..

V noci mohl dát v pohodě 300/400 km denně. 

A třeba u poslední octavie bych já potřeboval vysunout volant ještě o 1cm až 2 víc k maximální spokojenosti ve všech režimech jízdy. :kol-149:

Upraveno od Joker 85

IMG_0526.jpg

IMG_0527.jpg

IMG_0525.jpg

Povavila mě položka “schránka na brýle” zmíněná v mimořádné výbavě.

Zeptám se ale, zda-li je někde v ČR k vidění Scala v opravdu vyšší výbavě, tj. Amundsen, panorama, digi štít atp.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.