Duben 27, 20196 r Podle fotky to tam bude asi držet silou vůle [emoji1787] Na druhou stranu jsem plato takto vozil už v FI, která taky neměla přípravu a drželo. Tady se asi chytne pro do mezery za sedadlem, muselo by se vyzkoušet. Upraveno Duben 27, 20196 r od Martab
Duben 27, 20196 r Jen k těm cenám, jak se tu řešilo, že to je za 600tis a podobně. Tak toto nevypadá až tak špatně: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBEK6NW7K3009649479 900 Kč nebo v hotovosti 499.900 Kč , to už není až tak špatné... (otázka je, jak to reálně bude vypadat, až to bude k předání) Upraveno Duben 27, 20196 r od Martab
Duben 27, 20196 r @Twisted auto bude ale ke koupi až v prosinci, těch 20tkm tam píšou jen odhadem a je to myslím max. co může ta předváděčka najet, ale ve skutečnosti jsou pak ty km o hodně menší..
Duben 27, 20196 r @Twisted Přesně tak jak píše @ski1961, většinou mají tak do max 8-13tis najeto. Má FIII byla taky "předváděcí" a když jsem ji kupoval, měla myslím něco málo přes 200km na tachometru.
Duben 27, 20196 r Ok, ale když se řekne předváděčka, vybaví se mi lak zprzněný myčkou a motor týraný za studena. To už je možná lepší nějaký vyřazený krátký operák. Mimochodem, už stojí i u nás "na vsi." Ambition zepředu nevypadá vůbec zle.
Duben 27, 20196 r Když jsem bral před nedávnem Rapida tak jsem taky zkusil předváděčku a dostala za studena pěkně naloženo, já ze salonu nevyjížděl... Upraveno Duben 27, 20196 r od ben06
Duben 29, 20196 r Ve Světů motorů vyšel test s 1.5 - shoduje se s mými dojmy - hodně místa, pěkné materiály, podvozek je dobrý ( na nekvalitním povrchu nic moc)( nastavitelné tlumiče a 18''), ovládání klimy i navi zbytečně komplikované, chybí průvlak na lyže a loketka bez výšk. nastavení a je malá. Zadní lampa stojí 14tis, přední LED 28tis. Překvapila mě spotřeba s DSG od 5,5 do 8,5l při poskakování po Praze. I od jiné redakce https://www.auto.cz/skoda-scala-1-0-tsi-85-kw-rapid-to-uz-neni-je-to-ale-golf-128985 https://www.novinky.cz/auto/503476-prvni-test-skody-scala-1-5-tsi-auto-ktere-boleslavi-dosud-chybelo.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku Upraveno Duben 29, 20196 r od Jan R.
Duben 29, 20196 r Jezdil jsem s ní minulou středu po okresce 3 třídy a filtrovala to hodně dobře na tuhle třídu.Bylo to srovnatelné s novou Kií Ceed. Kdo to na Moravě zná,tak je to stará cesta na Žešov.Je to cesta Žešov-Prostějov od křižovatky Vranovice-Kelčice.
Duben 29, 20196 r V 27.04.2019 na 15:55, Twisted napsal: Ok, ale když se řekne předváděčka, vybaví se mi lak zprzněný myčkou a motor týraný za studena. To už je možná lepší nějaký vyřazený krátký operák. Mimochodem, už stojí i u nás "na vsi." Ambition zepředu nevypadá vůbec zle. Taky jsem tam na ně o víkendu koukal. V 27.04.2019 na 17:18, LukášCBR napsal: No, solidní parkplatz pro nové vozy :-)). Vpravo od té fotky je pak normálně AS Škoda. Bohužel je okolo tak málo místa, že jak funglovky, tak jeté vozy parkují takto na vedlejší zatravněné ploše.
Duben 29, 20196 r Par postrehu z terenu - vystavene kusy na prodejnach dost casto nejsou uplne finalni seriovky, chybi napr. odkladaci schranka na bryle... Licovani zadnich svetel - ted jsem byl v autosalonu v J. Hradci a v patek v Praze. Vsude byl maly schod mezi svetly karoserie/viko kufru, v jednom pripade to ale u predvadecky na jedne strane licovalo a na druhe ne.
Duben 29, 20196 r Navštívil jsem cestou na chatu ,,venkovský” autosalon, kam jezdím 15let na servis - prodejce, že prý 1.5 manual nikdy nebude, že se nevejdou do emisí ? - 70kW verze nesplnila emise ( jestli má kratší převodovku?) - v Praze řekl prodejce, že litr a setrvák do města v klidu, tady správně dle mého uvedl, že to není vhodné a životnost netroufá odhadnout - diskutované téma - těsnění kolem celých dveří - je vzadu, kvůli hluku nápravy a plastový podběh - to dává smysl - na dekorační liště byl vrip - jestli špatná výstupní kontrola nebo zákazníci - to přichycení spodní gumy na dveřích se pěkně hýbalo, takové fórové u auta za půl mega - schválně ukázal, že v zámcích nejsou žádné dorazy, podložky, zvuk při zavření dveří ... - vana do kufru s tou přepážkou ( nevzpomínám, jestli to není u škody poprvé) se mi moc zamlouvá, dobře investované 2tis. - povídal, co mají problém s emisemi - pán objednal Kodiaq Sport.TDi s tažným a chtěl vyhřívané všechny sedačky i sklo a systém je nepustil, že je o 80g těžší, než limit na emise. Že by to měli až tak ošetřené, slyšel jsem poprvé. Prý nejde objednat Kodiaq 140kW tažné a panorama najednou ? Vypadá to, že zůstaneme věrni F3 Mpi ? Upraveno Duben 29, 20196 r od Jan R.
Duben 30, 20196 r Já si myslím, že obchodní strategie je jasná - zkusit, co vše si zákazníci nechají líbit a pokud to neprojde, tak to prostě s dalším modelovým rokem vylepšíme (viz. těsnění, odkládací prostor pro nohu u pedálů atd.)....typická Škoda :-)
Duben 30, 20196 r Tak zrovna ten prostor pro odkládání nohy může mít větší tloušťku nebo i odolnější materiál atd.... Samozřejmě tady ty informace momentálně nikdo pravděpodobně nemá.
Duben 30, 20196 r https://www.autorevue.cz/test-skoda-scala-15-tsi-act-dsg-o-moc-lepe-uz-to-neslo#part=1
Duben 30, 20196 r To jsou zase perly: Citovat Navíc ani posaz za volantem nebyl od předloňského faceliftu kvůli tvrdým a úzkým sedačkám kdovíjaký. Jakoby snad Škoda měnila na posledního 1,5 roku sedadla.. Citovat Když pominu metalízu Race Blue Nikde v českých materiálech jsem si nevšiml, že by si Škoda hrála na "Blue". Tady je taky dost pacientů, kterým přidá anglický název barvy 32kW.. Citovat Na druhou stranu je fakt, že se podařilo vyladit automatický režim. To znamená, že když vyjíždíte při osmi stupních nad nulou od domu a máte nastavených třeba oblíbených dvaadvacet, skrz průduchy se na vás během prvních stovek metrů nevadí studený vzduch. Toto chování měl už Roomster v roce 2006.. Citovat Mě osobně potěšily Bi-LED světlomety s funkcí automatického přepínání dálkového režimu a velmi dobrým výkonem, o které jsem se při jízdě nemusel starat a za celou dobu testování mě z protisměru problikli dva řidiči. Dva! Kolik toho asi tak mohl ve tmě najet za celou dobu testu..
Duben 30, 20196 r Ta zmínka o sedačkách mě taky zarazila, měl jsem dlouhodobě tři Rapidy (2013,2015,2018) a z osobní zkušenosti ve všech to bylo absolutně totéž (max jiné prošívání/látka). U dálkových mě to taky pobavilo, dvakrát za týden (nebo jak dlouho ji mají novináři?) je docela dost, zvlášť když si představím, jak asi dlouho s tím za tmy mohl jezdit, přesně jak píšeš :) Mě osobně jinak mrzí, že Scala nemá virtuální pedál nebo jak se tomu nadává, když už má elektrický kufr. To jedna z moderních vymožeností, kterou bych si do auta na rozdíl od jiných objednal...
Duben 30, 20196 r S ohledem na testovani airbagu a bezpecnosti vubec je sedadlo asi posledni vec, ktera by se na takto starem modelu modifikovala. Uz jenom zmena dvernich vyplni a druha zmena pristrojovky me sokovala..
Duben 30, 20196 r V noci mohl dát v pohodě 300/400 km denně. A třeba u poslední octavie bych já potřeboval vysunout volant ještě o 1cm až 2 víc k maximální spokojenosti ve všech režimech jízdy. Upraveno Duben 30, 20196 r od Joker 85
Květen 1, 20196 r Povavila mě položka “schránka na brýle” zmíněná v mimořádné výbavě. Zeptám se ale, zda-li je někde v ČR k vidění Scala v opravdu vyšší výbavě, tj. Amundsen, panorama, digi štít atp.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.