Publikováno Září 4, 20187 r Ahoj, Závada - po studeném startu kolísají otáčky motoru. servis mi naměril u mé Fabie 1.6 TDI 55KW CAYA hodnoty na válcích. 1. válec = 20.0 Bar 2. válce = 17.9 Bar 3. válec = 17.2 Bar 4. válec = 17.8 Bar hodnoty to jsou špatné, vím. Otázka je zda má cenu dělat GO motoru a zda je to vůbec možné? Děkuju,T. Upraveno Září 4, 20187 r od t0m3k87
Září 18, 20186 r Proč by nešlo dělat go ? Otázka jestli to má cenu. Pokud v zimě ještě nastartuješ tak bych to asi neřešil. Bylo by třeba vyměnit kroužky a udělat go hlavy...
Září 19, 20186 r Autor Přemýšlím zda do toho ještě jít? Nemám představu kolik to může stát a zda by ta oprava chvili vydržela? Auto má 310 tis.(origo, vůz od novoty) vše ostatní OK. Do teď se nic nekazilo. Starty zatím v pořádku a ani nepozoruji snížení výkonu. Auto se chová standardně tak jak jsem na něj zvyklí, jenom to kolísání otáček ráno při prvním startu. Další starty v průběhu dne už v pořádku. Původně jsem dával do servisu s představou, že se jedná o nějakou lehčí závadu s těmi otáčkami. Nenapadlo by mě, že tlaky budou tak v háji. Díky za názory.
Září 19, 20186 r Tos koupil jetý nebo to jezdíš od nova? Že by to někdo uvařil? A jakej to mělo olejovej servis, dlouhý intervaly, hladina oleje tomu nikdy nepřibývala? Ty tlaky jsou hodně špatný, měřili to opravdu manometrem přes vyndaný žhavič a nebo jen orientačně diagnostikou? Dřív taky platilo vyndat všechny žhaviče a pak měřit, tady už to nevyžadujou ... Jen pro info, stav novýho je 25-31bar, mez opotřebení 19bar, max.přípustný rozdíl mezi válci 5bar. Víc Ti nikdo neřekne do tý doby, než se to otevře. Ale když jsou ostatní starty přes den v pořádku, čuju, že komprese budou ve skutečnosti jiné a servis si připravuje "kafku" ... Upraveno Září 19, 20186 r od rayx
Září 19, 20186 r A změřili ty tlaky správně? Nějak se mi to nezdá, aby jako jeden válec byl OK a tři téměř stejně netěsné. Nech si to změřit ještě někde jinde.
Září 20, 20186 r u 1.6 Taky po 200K km nefungují drtivé většina dobře hydroštely, otázka jak měřily, ale tlak může unikat i přes ventily. Mě to cvaká dokud se motor neohřeje a komprese je do ohřátí motoru taky špatná a otáčky po startu poletují, nicméně dokud startuji tak mě to zas tak netankuje, víš co u auta co má 300K nemůžeš chtít při cold startu kultivovanost. Upraveno Září 20, 20186 r od 15degren
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.