Únor 28, 20196 r Preto som písal že skúsiť treba obyčajnú bateriu nakoľko tá odporuje rekuperácii z dôvodu konštrukcie. Len ju treba nakodovať podľa postupu nie len zmeniť typ.
Únor 28, 20196 r Myslíš nakódovat WET ? To jsem myslím zkoušel...chce to déle testovat, ale jak je ta teplota večer stále okolo 0, není moc co.
Únor 28, 20196 r V 27.2.2019 na 19:06, ski1961 napsal: no uvidíme, co bude vysledováno..každopádně ted při teplotách 15 stupnů by měla rekuparce zcela jistě fungovat.. Teď co mám SG tak můžu sledovat. Třeba dnes +18 a celou cestu napětí 14,8-15.0. Asi se zdá autu baterka vybitá. Takhle mi to funguje od soboty kdy při -7 radio zahlásilo Slabá baterie nastartujte motor. Pak 180km výlet s 3 přestávkami. A třeba teď v 19:45 Chytré auto hlásí 12,2.
Březen 1, 20196 r Mam dojem,ze aplikacia chytre auto tam tych 12,2 pise nonstop a za kazdych okolnosti.Sledujem to uz mesiac a stale rovnaka hodnota.
Březen 2, 20196 r Asi máš ještě dobrou baterku. Moje se chýlí ke konci.Díky té reku. Upraveno Březen 2, 20196 r od milanxx
Březen 4, 20196 r Včera 370km cesta, 70% diaľnice, 30% okresky. Prekvapilo ma, že aj pri teplote +3,5°C ukazoval "merač" v zapaľovači 12,3V, pri zapnutí vyhrievania sedačky hneď stabilných 14,7V. Jedno som si ale všimol, (a neviem či je to spôsobené tou rekuperáciou) že som mal na tej trase spotrebu o cca 0,3-0,5L menšiu spotrebu než zvyčajne.
Březen 4, 20196 r @janci47 to není nic překvapivého, kdoví, co na to má všechno vliv..já mám třeba vyzkoušeno, že při +3stupních mi celých 100 km ukazoval měřák 14,7V a třeba při stejných 100km při +1stupeň pro změnu jen 12,2V takže to rekuperovalo celou cestu i při takto nízké teplotě.
Březen 4, 20196 r Sice to není nejnovější materiál, ale pokud rozumíte fránině, přeložíte si to nebo stáhnete SEAT SSP 129 v jiným jazyce, bude jasnější, co vše to ovlivňuje SIII to má asi hardwarově trochu jinak, ale podmínky nasazení rekuperace by měly být podobné str. 32 - 39 http://www.geott.fr/wp-content/uploads/ssp/seat/SSP 129 StartStop et récupération énergétique.pdf https://erwin.seat.com/erwin/S01M129XX00.info?articleId=81543 https://erwin.seat.com/erwin/S01M129XX20.info?articleId=81524 https://erwin.seat.com/erwin/S01M129XX60.info?articleId=82015
Březen 4, 20196 r Tak franine nerozumiem mohol si to jednoducho zhrnúť po Česku... Tie 3 odkazy nefungujú....
Březen 4, 20196 r Ty tři linky jsou stejně jen náhledy se seznamy stránek (DE-EN-ES verzí), plný soubory na erWin jen po zaplacení přístupu. Měly by se otevřít, pokud ne, najdete přímo na stránce https://erwin.seat.com/erwin/showArticleSearchByTopic1.do a náhled otevřete pod i. Zhrnout to vyjde nastejno jak přelouskat ty stránky 32-39 v origu, tak jediný, co ještě mohu udělat je toto s přihlédnutím na "ztraceno ve strojovém překladu" SSP 129 StartStop et récupération énergétique[32-39].fr.en.docx
Březen 4, 20196 r GATEWAY J533 CODAGE Le codage du Gateway J533 permet d'activer ou de désactiver le système de récupération énergétique. Si le module «Régulation de la Batterie» est codé dans le Gateway J533, l'alternateur fait varier la tension en fonction de l'information reçue depuis le module «Régulation de la Batterie». Si le système n'est pas codé, l'alternateur fournit toujours une tension de 14,5 volts environ. Přeloženo Googlem: GATEWAY J533 CODING Šifrování brány J533 povoluje nebo zakazuje systém obnovy energie. Je-li v bráně J533 kódován modul "Regulace baterie", střídavé napětí mění podle informací získaných z modulu "Regulace baterie". Není-li systém kódován, alternátor vždy dodává napětí kolem 14,5 voltů. Upraveno Březen 4, 20196 r od Host Vložení obrázku
Březen 4, 20196 r Tak to není pravda. To je jen teorie z SSP. Pokud je gateway vybavena tímto modulem nejde odkódovat. Proto nejde gateway pro start/stop použít bez chybového hlášení na autě bez start/stopu. Jinak vše je mimo téma, protože tohle se vůbec netýká platformy MQB(Superba3), ale PQ35/46(Superba2).
Březen 4, 20196 r Pokud chceš moderní alternátor používat v nouzovém režimu, musíš odpojit ovládací vodič a protočit k 3000 otáček, aby se sám vybudil a začal nabíjet. Dokud uvidí gateway na LINu, tak nemusí vůbec ani dobíjet, protože bude čekat na ovládací povely a ty z důvodu těchto všech zásahů co zde vymýšlíte nemusí vůbec přijít.
Březen 4, 20196 r Byl to jen výňatek odkazu z předchozího příspěvku který mě zaujal s překladem... nic víc a nic míň.
Březen 4, 20196 r před 42 minutami, cindy napsal: Byl to jen výňatek odkazu z předchozího příspěvku který mě zaujal s překladem... nic víc a nic míň. Díky, super ;-). Podle popisu by mělo jít vypnout regulaci baterie deaktivováním položky 61 "Regulace baterie" v Gataway J533, případně zkusit změnit bit 1 (první) v bloku 25, Pole 1 z "1" na "0" (Napětí baterie). Vždy bude fungovat vypnutí rekuperace a Start/Stop rozpojením konektoru sondy proudu na konci "-" kabelu u baterie. Upraveno Březen 4, 20196 r od Caster Upřesnění změny bitu
Březen 4, 20196 r Mám ešte jeden nápad, chce to vedieť dobre Anglicky a regnúť sa na https://forums.ross-tech.com/ Myslím si že tam by nám mohli pomôcť a budeme mať riešenie.
Březen 31, 20196 r Při vytažení konektoru se vám bude zobrazovat chyba na GW 19 - U105000 - Battery monitoring control module. Jinak to dobíjí pak konstantně na 14.3V, přičemž myslím, že max. napětí by mělo být 14,4V. Jednotka pak nevidí i aktuální spotřebu proudu, napětí baterie a další charakteristiky - takže je to takové "rádoby funkční" řešení, které rekuperaci opravdu odstaví...
Říjen 16, 20204 r Čaute chlapi! Zaujíma ma či sa Vám niekomu podarilo rozlúsknuť problematiku rekuperácie nakoľko je téma už dlhšie mŕtva (teda aspoň táto). Prečítal som si ju úplne celú a páčila sa mi tá bojovnosť prísť stoj čo stoj na danú problematiku odstavenia alebo aspoň potlačenia rekuperácie. Vaše príspevky mi dosť rozšírili rozhľad v danej téme a ďakujem Vám za to :-) . Dobre, teraz zas k téme.. Chcel som vedieť, do akého štádia riešenia sa to až dostalo. Prišiel na to niekto ako to nakódovať, aby to odstavilo (potlačilo) alebo znefunkčnilo tú rekuperáciu okrem ferda zo Strakoníc? Ďakujem za odozvu a znovuoživenie toppic-u. Čaute!
Leden 19, 20214 r Zdar lid, tak jsem forum přečetl od začátku do konce. Nevím jak se k tomu postavit jeden tvrdí to druhý to. Mám supa 03/2015 2,0Tdi 140kW a baterka je původní což je skoro 5 let. Koupil jsem to jako předváděčku a má to skoro vše kamery adapt. temp. vyhřev všech sedaček měnič vzadu prostě všechny krámy. Jezdím denně 45 km do práce tam a zpět něco o víkendu a nemám nic odpojené. Baterku občas zkontroluji na palubní desce a má +- 60-80 % po zastavení, záleží na tom zda spěchám a nerekuperuji nebo pohoda. Tak jsem zvědav jak dlouho bateire vydrží. Když dojíždím tak tempomat vypnu a plachtíííím prostě trochu se o baterii starám. Aspoň si to myslí. Baterii nmám AGM. Zdar
Leden 19, 20214 r Super prispevok...lebo poznam niekoho,kto ma odpojene,baterku dobija a po 4 rokoch je kaput.Stale tvrdim,nic netreba prehanat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.