Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Je to Yeti MR 2017, motor 1.2 TSI, SSS jsem tim vypnul. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje. Jezdim tak uz mesic a zatim OK. Pred TK a emisema konektor radeji zase zapojim, to je jasne.

Chěl bych slyšet názor Ferdy na tento způsob vyřazení SSS

Pro zajímavost, dobíjení neběží ani když je spuštěn výhřev předního/zadního okna... spustil se až s výhřevem sedačky/volantu - viz.graf

 

A já jak blbec řeším posledního půl roku problémy s nedostatečným napětím na baterii, resp. nedostatečného dobití, kdy 2x13km denně nestačí....

 

Jde tu "rekuperaci" nějak vypnout pomocí diagnostiky? Minimálně na zimní období by to měla být povinnost. 

 

download_20181021_121911.jpg

Upraveno od Shaarky

Veškeré informace poskytuji jen přes soukromé zprávy.

Chěl bych slyšet názor Ferdy na tento způsob vyřazení SSS
Mlceni je take odpoved. Proc to delat jednoduse a zdarma, kdyz to jde slozite a za prachy ze? :)
V 19. 10. 2018 na 5:04, osobne napsal:

A co to vypojit hardwarově? Vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie? Foto je z Š Yeti.

 

IMG_20180920_121556.jpg

IMG_20180920_121649.jpg

 

Já to udělal kvůli deaktivaci SSS, mělo by to také zároveň deaktivovat rekuperaci energie, baterii tam mám typ EFB.

Udelal jsem to kdysi u nafty 2.0 75 kw, fungovalo to ohledne SS vyborne, jenze dlouho jsem nepostrehl vypalovani filtru, tak jsem to tam asi po 1000 km vratil.

To s tim ale nemuselo souviset. Kazdopadne u 1.2 TSI zadny filtr pevnych castic nemam, pokud vim.

Katalyzator a lamdasondu jsem mel uz ve Felicii, ale zadny takovy konektor navic u minusoveho polu autobaterie tam nebyl.

 

 

Netahejte sem starý vraky, nebo auta a motory, které nejsou v SIII - toto je totiž sekce Superb III. Takže OK, lze vypojit konektor, ale nevíš, co to ve skutečnosti může mít za následky, protože nemáš vůbec žádné ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII.

Osobne je vratny u policajtu a rozumi uplne vsemu.

Osobně jsem tento konektor vytahl cca před cca 11 zis.km a vše je v naprostem pořádku..žádná zavada a regeneruje úplně normálně.Sup 110kw dsg.

Jak už jsem psal, může se to udělat jednoduše a zdarma, nebo složitě a za prachy. Ne nadarmo ferda mlčí, nechce si kazit kšefty.  Možná má narozdíl ode mě nějaké ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII, ale nechce vám tu veřejně lhát, tak mlčí a nic nevyvrací.

Když už si za ty SW změny zaplatíte, tak se alespoň ujistěte, jestli vám pak nezmizí po první návštěvě servisu, při kterém vám v rámci servisní prohlídky aktualizují SW řídící jednotky, jako se to stalo mě u změn provedených přes aplikaci Carista.

Upraveno od osobne

Nestačím se divit, co se zde doporučuje za úkony k vypnutí rekuperace.

To, že někteří odpojíte svorku neznamená, že to nebude mít vedlejší účinky, jak zde již zaznělo.

Ja zadne vedlejsi ucinky nepozoruji, tedy mimo to, ze mi to nevypina necekane motor a mam nabitou autobaterii.

Vidím, že se Zdenda rozjíždí a řada lidí mu to krmením usnadňuje. Pochopte, že to není žádný myslitel, který by domýšlel souvislosti.

V 19. 10. 2018 na 16:26, Martin Bednář napsal:

A v zimě se držela na kolika % ?
Možná se zeptám hloupě - a je potřeba mít baterku pořád nabitou na 100% ?

 

 

Už tu historii nevidím, ale leckdy i při provozu na delší trasy pod 50%, i 40%. Zřejmě proto, že když jedeš neucpanou trasou pod standardní zátěží motoru tak to prostě málo dobíjí. Vše při vypnutém SS. Dobíjel jsem za zimu xkrát nabíječkou a nepoužívám proto nezávislé topení.

 

Asi nemusí být baterka pořád na 100%, ale tohle je fakt málo kvůli nějakému ekokurvítku. Dlužno říct, že to dělá 140kW nafta, ale benzin 206kW je na tom rapidně líp.

před 17 hodinami, bojler napsal:

Vidím, že se Zdenda rozjíždí a řada lidí mu to krmením usnadňuje. Pochopte, že to není žádný myslitel, který by domýšlel souvislosti.

 

To je vidět - hlavně z těch mínusů, kterými nás všechny obdaroval :D

 

Ale zpátky k tématu - zde screeny úrovně nabití 140kW nafty a 206kW benzínu:

 

IMG_8439.jpeg

 

IMG_8440.jpeg

 

Pro rýpaly - obě auta mají naprosto totožnou výbavu.

 

Upraveno od Plzeňáček

Proč bys neměl používat nezávislé topení?

před 20 minutami, Plzeňáček napsal:

 

Už tu historii nevidím, ale leckdy i při provozu na delší trasy pod 50%, i 40%. Zřejmě proto, že když jedeš neucpanou trasou pod standardní zátěží motoru tak to prostě málo dobíjí. Vše při vypnutém SS. Dobíjel jsem za zimu xkrát nabíječkou a nepoužívám proto nezávislé topení.

 

Asi nemusí být baterka pořád na 100%, ale tohle je fakt málo kvůli nějakému ekokurvítku. Dlužno říct, že to dělá 140kW nafta, ale benzin 206kW je na tom rapidně líp.

 

Jezdím 2x do měsíce "na sever" k rodičům (110kW) a pokaždé musím dobíjet (2 roky staré auto). Sám jsem nechápal, proč baterie není dobitá po 160km cesty / 2-3hod jízdy po dálnici 80%, denně najedu cca 30km, o víkendu ještě více - nyní už vím ...nabíječka vždy hlásila cca 50% kapacity, proto jsem si tak nějak zvykl poslední dobou na dobíjení 1x za měsíc (i kvůli tomu, že mám kameru a Chytré auto,což samo o sobě něco sežere). Nezávislé topení už mám trochu obavy zapínat (i kvůli tomu, že se říká, že máš jet minimálně 2x tak dlouho, co máš spuštěné topení...což díky reku už neplatí)

 

Takže asi si zjistím, který "spotřebič" "rekuperaci" vypíná (i když to je takové řešení/neřešení díky zvýšené spotřebě) nebo by bylo skvělé, kdyby už někdo opravdu poradil, zda-li se dá běžně pomocí VCDS vypnout :-)

 

Jinak pánové, někteří z vás zde, přestaňte prosím trolit a buďto předložte fakta nebo se neúčastněte.

Nic ve zlém, ale oháníte se tu nějakýma procentama nabití. Jak jste na ně přišli? To není tak jednoduché zjistit. Raději sledujte jak Vám auto za jízdy dobíjí.  U mě je to 13,8 V  a když baterii často ždímám (nez. topení), tak to začne dobíjet 14,3. Takže žádná rekuperace. Vám to dobíjí jak? To považuji za dostatečné a nikdy se nijak ve využívání baterie neomezuji. Pokud chceš najít spotřebič, který rekuperaci vypíná, asi si moc nepomůžeš. Výsledek více než nejistý. raději si nech rekuperaci softem vypnout u někoho kdo to umí.

 

Víte proč rekuperaci vymysleli? Aby mohli jít do homologačního měření s totálně přebitou baterií, to zaručí, že bude celý systém auta napájen z baterie a to po celou dobu testu. Takže když si baterii dobiješ, poté jedeš nějakých 15 km, tak sis ji zase vybyl  "na statndard". Domácí nabíjení neic neřeší. To bys musel dobíjet nabíječkou pořád jako vocas.

Já jsem domluvený s @ferda25 na softwarovém řešení. Byl jsem tam xkrát a nikdy jsem se nezklamal, počítám, že tomu nebude jinak ani teď.

před 35 minutami, Clerfayt napsal:

Proč bys neměl používat nezávislé topení?

 

Protoze to tim vybiju na 40%, projedu se 2x 3x po meste, nedobiju to a dalsi den tam bude 20% a uz to nenahodim. Nehlede na to, ze dlouhodobe nizke nabiti tem modernim baterkam snizuje rapidne kapacitu.

před 8 hodinami, Aleš_BX napsal:

 když je vyplý start stop, rekuperace postrádá význam

Toto prosím vysvětli. To nechápu. (samozřejmě pro mě oba systémy nemají význam za jakékoliv situace)

Wtf??? To si aj ja necham rad vysvetlit.

Taky to mám od výroby našich aut vypnuté v návaznosti na S/S. O zmiňovaných problémech ohledně rekuperace ani nevíme. Nastavoval jsem to automaticky k deaktivaci S/S.

 

Každopádně jak to tak vypadá, tak ta slavná rekuperace je pěkný opruz.

 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.