osobne Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Je to Yeti MR 2017, motor 1.2 TSI, SSS jsem tim vypnul. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje. Jezdim tak uz mesic a zatim OK. Pred TK a emisema konektor radeji zase zapojim, to je jasne. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Chěl bych slyšet názor Ferdy na tento způsob vyřazení SSS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 (editace) Pro zajímavost, dobíjení neběží ani když je spuštěn výhřev předního/zadního okna... spustil se až s výhřevem sedačky/volantu - viz.graf A já jak blbec řeším posledního půl roku problémy s nedostatečným napětím na baterii, resp. nedostatečného dobití, kdy 2x13km denně nestačí.... Jde tu "rekuperaci" nějak vypnout pomocí diagnostiky? Minimálně na zimní období by to měla být povinnost. Editováno: 21. Říjen 2018, autor: Shaarky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Veškeré informace poskytuji jen přes soukromé zprávy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Chěl bych slyšet názor Ferdy na tento způsob vyřazení SSS Mlceni je take odpoved. Proc to delat jednoduse a zdarma, kdyz to jde slozite a za prachy ze? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 V 19. 10. 2018 na 5:04, osobne napsal: A co to vypojit hardwarově? Vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie? Foto je z Š Yeti. Já to udělal kvůli deaktivaci SSS, mělo by to také zároveň deaktivovat rekuperaci energie, baterii tam mám typ EFB. Udelal jsem to kdysi u nafty 2.0 75 kw, fungovalo to ohledne SS vyborne, jenze dlouho jsem nepostrehl vypalovani filtru, tak jsem to tam asi po 1000 km vratil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 To s tim ale nemuselo souviset. Kazdopadne u 1.2 TSI zadny filtr pevnych castic nemam, pokud vim. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Katalyzator a lamdasondu jsem mel uz ve Felicii, ale zadny takovy konektor navic u minusoveho polu autobaterie tam nebyl. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Netahejte sem starý vraky, nebo auta a motory, které nejsou v SIII - toto je totiž sekce Superb III. Takže OK, lze vypojit konektor, ale nevíš, co to ve skutečnosti může mít za následky, protože nemáš vůbec žádné ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Osobne je vratny u policajtu a rozumi uplne vsemu. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubanec96 Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 Osobně jsem tento konektor vytahl cca před cca 11 zis.km a vše je v naprostem pořádku..žádná zavada a regeneruje úplně normálně.Sup 110kw dsg. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 (editace) Jak už jsem psal, může se to udělat jednoduše a zdarma, nebo složitě a za prachy. Ne nadarmo ferda mlčí, nechce si kazit kšefty. Možná má narozdíl ode mě nějaké ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII, ale nechce vám tu veřejně lhát, tak mlčí a nic nevyvrací. Když už si za ty SW změny zaplatíte, tak se alespoň ujistěte, jestli vám pak nezmizí po první návštěvě servisu, při kterém vám v rámci servisní prohlídky aktualizují SW řídící jednotky, jako se to stalo mě u změn provedených přes aplikaci Carista. Editováno: 22. Říjen 2018, autor: osobne 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 Nestačím se divit, co se zde doporučuje za úkony k vypnutí rekuperace. To, že někteří odpojíte svorku neznamená, že to nebude mít vedlejší účinky, jak zde již zaznělo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 Ja zadne vedlejsi ucinky nepozoruji, tedy mimo to, ze mi to nevypina necekane motor a mam nabitou autobaterii. 3 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 Vidím, že se Zdenda rozjíždí a řada lidí mu to krmením usnadňuje. Pochopte, že to není žádný myslitel, který by domýšlel souvislosti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 V 19. 10. 2018 na 16:26, Martin Bednář napsal: A v zimě se držela na kolika % ? Možná se zeptám hloupě - a je potřeba mít baterku pořád nabitou na 100% ? Už tu historii nevidím, ale leckdy i při provozu na delší trasy pod 50%, i 40%. Zřejmě proto, že když jedeš neucpanou trasou pod standardní zátěží motoru tak to prostě málo dobíjí. Vše při vypnutém SS. Dobíjel jsem za zimu xkrát nabíječkou a nepoužívám proto nezávislé topení. Asi nemusí být baterka pořád na 100%, ale tohle je fakt málo kvůli nějakému ekokurvítku. Dlužno říct, že to dělá 140kW nafta, ale benzin 206kW je na tom rapidně líp. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 (editace) před 17 hodinami, bojler napsal: Vidím, že se Zdenda rozjíždí a řada lidí mu to krmením usnadňuje. Pochopte, že to není žádný myslitel, který by domýšlel souvislosti. To je vidět - hlavně z těch mínusů, kterými nás všechny obdaroval Ale zpátky k tématu - zde screeny úrovně nabití 140kW nafty a 206kW benzínu: Pro rýpaly - obě auta mají naprosto totožnou výbavu. Editováno: 23. Říjen 2018, autor: Plzeňáček 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 Proč bys neměl používat nezávislé topení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 před 20 minutami, Plzeňáček napsal: Už tu historii nevidím, ale leckdy i při provozu na delší trasy pod 50%, i 40%. Zřejmě proto, že když jedeš neucpanou trasou pod standardní zátěží motoru tak to prostě málo dobíjí. Vše při vypnutém SS. Dobíjel jsem za zimu xkrát nabíječkou a nepoužívám proto nezávislé topení. Asi nemusí být baterka pořád na 100%, ale tohle je fakt málo kvůli nějakému ekokurvítku. Dlužno říct, že to dělá 140kW nafta, ale benzin 206kW je na tom rapidně líp. Jezdím 2x do měsíce "na sever" k rodičům (110kW) a pokaždé musím dobíjet (2 roky staré auto). Sám jsem nechápal, proč baterie není dobitá po 160km cesty / 2-3hod jízdy po dálnici 80%, denně najedu cca 30km, o víkendu ještě více - nyní už vím ...nabíječka vždy hlásila cca 50% kapacity, proto jsem si tak nějak zvykl poslední dobou na dobíjení 1x za měsíc (i kvůli tomu, že mám kameru a Chytré auto,což samo o sobě něco sežere). Nezávislé topení už mám trochu obavy zapínat (i kvůli tomu, že se říká, že máš jet minimálně 2x tak dlouho, co máš spuštěné topení...což díky reku už neplatí) Takže asi si zjistím, který "spotřebič" "rekuperaci" vypíná (i když to je takové řešení/neřešení díky zvýšené spotřebě) nebo by bylo skvělé, kdyby už někdo opravdu poradil, zda-li se dá běžně pomocí VCDS vypnout :-) Jinak pánové, někteří z vás zde, přestaňte prosím trolit a buďto předložte fakta nebo se neúčastněte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 Nic ve zlém, ale oháníte se tu nějakýma procentama nabití. Jak jste na ně přišli? To není tak jednoduché zjistit. Raději sledujte jak Vám auto za jízdy dobíjí. U mě je to 13,8 V a když baterii často ždímám (nez. topení), tak to začne dobíjet 14,3. Takže žádná rekuperace. Vám to dobíjí jak? To považuji za dostatečné a nikdy se nijak ve využívání baterie neomezuji. Pokud chceš najít spotřebič, který rekuperaci vypíná, asi si moc nepomůžeš. Výsledek více než nejistý. raději si nech rekuperaci softem vypnout u někoho kdo to umí. Víte proč rekuperaci vymysleli? Aby mohli jít do homologačního měření s totálně přebitou baterií, to zaručí, že bude celý systém auta napájen z baterie a to po celou dobu testu. Takže když si baterii dobiješ, poté jedeš nějakých 15 km, tak sis ji zase vybyl "na statndard". Domácí nabíjení neic neřeší. To bys musel dobíjet nabíječkou pořád jako vocas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 Já jsem domluvený s @ferda25 na softwarovém řešení. Byl jsem tam xkrát a nikdy jsem se nezklamal, počítám, že tomu nebude jinak ani teď. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 před 35 minutami, Clerfayt napsal: Proč bys neměl používat nezávislé topení? Protoze to tim vybiju na 40%, projedu se 2x 3x po meste, nedobiju to a dalsi den tam bude 20% a uz to nenahodim. Nehlede na to, ze dlouhodobe nizke nabiti tem modernim baterkam snizuje rapidne kapacitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 před 8 hodinami, Aleš_BX napsal: když je vyplý start stop, rekuperace postrádá význam Toto prosím vysvětli. To nechápu. (samozřejmě pro mě oba systémy nemají význam za jakékoliv situace) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Wtf??? To si aj ja necham rad vysvetlit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Taky to mám od výroby našich aut vypnuté v návaznosti na S/S. O zmiňovaných problémech ohledně rekuperace ani nevíme. Nastavoval jsem to automaticky k deaktivaci S/S. Každopádně jak to tak vypadá, tak ta slavná rekuperace je pěkný opruz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.