Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ano, stačí zvolit 1. stupeň ze 3 možných.

Zítra ráno nebo pozítří by u nás měly být mínusové teploty, tak to vyzkouším.

Už má někdo nastaveny automaticky vyhrev?

Mám nastavenou trvalou paměť pro sedadlo řidiče. Zapnutý mám stupeň 1 trvale a na léto jen snížím teplotu na minimum. 

před 5 hodinami, sk0d@ napsal:

Ale houby. V zime k poklesu napatia v sieti na eko hodnoty vobec nedochadza.

Pokud si dobře pamatuji tak při teplotách pod 5st. se rekuperace začne chovat jako by byla zapnuta přední světla tj. nabíjecí napětí neklesá pod 13.2V. Ale rekuperace v brzdné síly funguje dál tj. při brzdění vyskočí napětí někde k 15V.

Tak to je pro baterii spatne, tak vysoke nabijeci napeti zkracuje jeji zivotnost.

před 4 hodinami, OnMiT312 napsal:

Mám nastavenou trvalou paměť pro sedadlo řidiče. Zapnutý mám stupeň 1 trvale a na léto jen snížím teplotu na minimum. 

Jak se ta teplota snižuje u vyhřívání sedadla 1 stupně?

Upraveno od eiben

Adaptation of seat heating  

Stg 09 Central Electrical

Access authorization: 31347

Adaptation

Here, there are now a total of 12 (different) channels for assigning the current consumption for seat heating (**). The ducts are divided into a total of six seat heating stages, which can be adjusted, each with a lower switching threshold and an upper switching threshold.

In the superb, however, you can only select three seat heating levels. Therefore stages 1 and 2, stages 3 and 4, stages 5 and 6 are programmed in the same way.

The steps are set as follows:

 

Seat heating levels ½ lower switching threshold in 22.0oC

Seat heating stages ½ upper switching threshold in 23 .0oC

Mam nove auto a zatim tam nechci drbat do nejakych nastaveni z vyroby. Myslel jsem, ze se to da nastavit pres infotaiment, ale nejake cachry machry pres PC zatim ne.

Diky za info

Tak zapínej na 1. stupeň sedadlo spolujezdce a máš to. Přes infotainment lie nastavit pouze vyhřívání volantu.

Zkusil jsem to dnes ráno měřit při venkovní teplotě -1,5C a bylo naprosto jedno, zda-li jsem akceleroval nebo brzdil motorem. Křivka napětí se prakticky nehnula ani při zapnutí výhřevu sedaček, pouze kolísala mezi 14,5-14,6V. Graf zde.

 

IMG_1839.thumb.jpg.4873d8f5583eb16c81a3af1d62f53f84.jpg

 

Díky, takže se znovu potvrdilo to co jsme psali výše, rekreace se v zimě vypne.

Aleluja...

P.S. pre jedincov s egom ako Babiš: ospravedlnenia prijmam aj cez sukromne spravy, ak sa bojite verejne...

Máte někdo full LED světla? Když zapnu potkávačky, klesne napětí na 13.8V. Dělá vám to také? 

keďže som takúto tému nenašiel pri SupII... tak môžem potvrdiť že rovnako sa chová aj na SupII FL 2014 rekuperácie... vyhrievanie sedačiek ju vypne... pri 6 stupňoch a nižšie je neaktívna, čiže nabíja 14.8V a keď zapnem všetky výhrevy klesne to na 14.5V.....

Odoslané z Redmi 4X pomocou Tapatalku

FIII FL taky ted uz nerekuperuje a trvale nabiji na 14.8. Mereno Skoda OneApp pres mirrorlink. Mysleno tak, ze s prichodem zimy se to preplo do zimniho rezimu. Nic jsem aktivne nedeaktivoval a nemam to ani v planu:).

Upraveno od lumirnavrat

Dostal jsem nápad, možná @ferda25 i jiní by mohli vědět - nelze obalamutit rekuperaci, SS tím, že (pokud mám 230V zásuvku) do ní strčím byť prázdnou vidlici? Napadlo mě to proto, že tam možná je nějaká indikace stylem if (vodivýkolíkvdíře == true) vypnizelenynesmysly(); Pokud se pletu, prosím za prominutí. Pak by ale pořád měl fungovat nějaký ten zapojený spotřebič (je otázka, kolik W by musel brát; mob. nabíječka,...) - protože, pokud se nemýlím, motor musí běžet, aby zásuvka byla napájena. Tím se podle mě eliminuje SS a možná i rekup., protože auto předpokládá zvýšený odběr (aka zmíněné výhřevy).

Nelze.

V 17. 11. 2018 na 12:47, Clerfayt napsal:

Máte někdo full LED světla? Když zapnu potkávačky, klesne napětí na 13.8V. Dělá vám to také? 

Full LED na Superbu?!?

Cleyfart mluví o Octavia OIII FL.

Nějak jsem si neuvědomil v jakém jsem tématu.

V 14. 11. 2018 na 6:50, Clerfayt napsal:

12.8 V TI baterii nenabije. Měření proudu s můžeš ušetřit. Při 12.8 do ní skoro nic neteče (leda by byla v háji, ale moc tomu nevěřím). 

Nabíječku k vozu raději nepřipojuji. Nikdy nevím co ji napadne. Nějaké přepětí, nebo tvrdé pulsy byřídícím jednotkám ve voze nedělali dobře. 

 

Nabijet baterii v modernich vozech mimo vozidlo je chyba. Obchazis tim IBS(intelligent battery sensor), ktery ridi a upravuje nabijeni a mimo jine jeden z duvodu proc se musi vymena baterie nakodovat. Baterie se exterene dobiji na kontaktech k tomu urcenych primo ve vozidle.

V 13. 11. 2018 na 22:07, Shaarky napsal:

Trochu OT, ale když už zde řešíme pak i nápravu stavu baterií po skvělém kurvítku jménem rekup. - dělá vám nabíječka také to, že při nabíjení neodpojené baterie, napětí nikdy neleze na ~14.8V, ale zůstává na ~12.8V a nikdy se nedobije na 100% ? Tak nějak si myslím, že AGM baterie nabíjené neodpojené, se tímto postupem ničí (není dodržená nabíjecí křivka). Může tento blud někdo potvrdit nebo vyvrátit ? Jinak používám nabíječku z Lidlu s displayem.

S necim podobnym jsem mel rovnez problem u jine znacky vozu. Je potreba pripojit nabijecku vozidlo, zamknout a chvili pockat az se "uspi". Nevim presne jak u Skoda, ale melo by stacit cca minutu a zacit nabijet az pote. Nekterym inteligentnim nabijeckam asi vadi, kdyz behem nabijeni se odpojuje zatez na baterii. Ale mohu se mylit, je to pouze ma teorie, kazdopadne tento postup mi funguje.

před 1 hodinou, rds76 napsal:

 Baterie se exterene dobiji na kontaktech k tomu urcenych primo ve vozidle.

 

Muzes to prosim rozvest ? ;-) Jako ze SuperB ma mista, odkud se ma baterie dobijet bez nutnosti odpojeni baterie ? To by bylo super.

Nevim kde presne to v Superb je, vesmes je to +pol baterie a nejaky kostrici bod k tomu urceny, tzn nepripojujes -pol primo na baterku. Napr. BMW ma tyto kontakty vyvedene v prostoru motoru, ackoliv ma baterii v kufru.

Kazdopadne by to melo byt popsane v manualu a zalezi na vozidle a typu bateriie,  IBS nemusi mit vsechny vozidla, tam kde je S-S to uz byva. IBS je prave zapojen na tom -polu

Aha, tak ten kostřící bod je hned u baterie, to je myslím specifikum pro Start/Stop... nepřipojuji to nikdy jinam/jinak.

Upraveno od Shaarky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.