Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

A o kvalitu nám jde především aneb budete jezdit do servisu a ztrácet čas a my to snad časem vyřešíme.

 

2050115-qa1-cz.pdf

 

2050115-qa2-cz.pdf

 

TPI citace:

 

Panel přístrojů indikuje závadu motoru.

Zjištění dílny:

V paměti závad řídicí jednotky motoru je uloženo chybové hlášení:

P20EE00:  SRC katalyzátor NOx řady válců 1stupeň účinnosti příliš nízký

Technické pozadí

Odchylka SW řídicí jednotky motoru.

 

138446.jpg

Podle současných odhadů budou nápravná opatření k dispozici ve čtvrtém čtvrtletí roku 2018.

Opatření

 

 

135332.jpg

Neprovádějte žádné opravy, na řešení se pracuje (nová verze SW).

Vymažte pouze závadu z paměti řídicí jednotky motoru.

Upraveno od ferda25

Pokud by uživatel postupoval podle manuálu, tak by měl při rozsvícení žluté kontrolky motoru navštívit bezodkladně servis (nemůže vědět, jakou závadu motor má). Pokud by se rozsvítilo podruhé a potřetí, tak bych asi žádal výměnu celého auta za nový bezvadný kus, nebo odstoupení od kupní smlouvy. Tohle přece není řešení.

  • Autor

Pokud jsi soukromá osoba, ale těch moc není a na to dnešní moderní doba hřeší.

  • 3 měsíce později...

mne vyskocila ta ista chyba na 4x4

  • 3 roky později...

Uz se vi co to je za chybu? NOx 1 NOx2 ?  Uz to nejak vyresili za tu dobu?  

  • 3 měsíce později...

Tak asi je to v pohode, DFHA asi problemy zadny nema uz :)

  • 3 týdny později...

Jeste jsem se zde chtel zeptat, obcas jsem si vsiml, ze nekam prijedu a otacky motoru jsou na 1000 a drzi se tam. V info neni nic o tom, ze probiha regenerace dpf. Zadny problem neni ani diagnostika nic. Jen obcas vysi otacky na tisicovce, kdyz pridam plyn tak spadnou na 800 ale nekdy ne. Nevypozorovali jste to nekdo taky? Dik

Ahoj, je to ok. 

Dobíja baterku alebo jednoducho alternátor potrebuje vyššie otáčky kvôli zaťaží napr. klima. 

Diky. Klima bezi furt to je pravda... Takze uz si toho nebudu vsimat :)

Ked mas v aute teplo (v info mas "nedosiahl sa komfortna vnutorna teplota" tak klima kompresor pracuje viac a preto ti otacky idu na 1,000 rpm. Toto sa deje pri kratsich trasach, pri dlhsich by ti to uz robit nemalo...

  • 2 měsíce později...

Zdravim všechny po delší době 😀 Pánové máme nějaké novinky spojené s tímto problémem motor DFHA? Me se to po smazání rozsvítí po cca 100km znova, problém trvá od února,výfuk černý jak komín a ztraci vykon a v lednu mám stk...zítra jdu sepisovat ofiko reklamaci s tim ze vozidlo je nezpusobile k provozu. Zvazuju vrácení vozu. Auto již mám na rč...

Upraveno od xtrack

  • 2 týdny později...

Pokračování reklamace: ŠA vymění DPF, EGR, SCR turbo a asi i výfuk 🤣 ALE! Na primární problém kdy se tato konrolka rozsvítí po cca 55tkm a dojebe půl motoru ŠA lék nemá🤣 Mám najeto 66tkm🤦‍♂️nejspíš jim auto vrátím, to bude zážitek🤦‍♂️ Začínám mit na novodobou Škodu nehezký názor. Nicméně Superb combi Scout 2.0tsi 206kw v oranžové tangerin je lákadlo... budu vás, případně TV Nova informovat o dalším průběhu této hrůzy...

Upraveno od xtrack

A v cem tkvi tedy dany problem?  Kde je ta podstatna vada proc se to vsechno deje?  Mam 90 tis km DFHA  a vyfuk cisty a zadna kontrolka zatim :(

Problém je ve sporadicke chybě ktera se uloží a i po opakovaném smazani přetrvává. EGR zacne  více recirkulovat spaliny a znici se  další komponenty. VW uz toto ma u passatu a Arteonu údajně vyřešené. 

Zalezi kdy mas auto vyrobeno, jednalo se pouze o určitě obdobi.

  • 5 měsíců později...
On 11/5/2022 at 3:12 PM, xtrack said:

Problém je ve sporadicke chybě ktera se uloží a i po opakovaném smazani přetrvává. EGR zacne  více recirkulovat spaliny a znici se  další komponenty. VW uz toto ma u passatu a Arteonu údajně vyřešené. 

Zalezi kdy mas auto vyrobeno, jednalo se pouze o určitě obdobi.

čau, prosímtě, máš nějakej zdroj k tomu jaký období? a týká se to i passatů z dané doby? díky.

  • 9 měsíců později...

Neni nejaka informace jestli to nakonec skodovka vyresila updatem SW pripadne od jake verze je to SW opravene?

  • 10 měsíců později...
On 7/30/2022 at 7:27 AM, JSvoboda said:

Jeste jsem se zde chtel zeptat, obcas jsem si vsiml, ze nekam prijedu a otacky motoru jsou na 1000 a drzi se tam. V info neni nic o tom, ze probiha regenerace dpf. Zadny problem neni ani diagnostika nic. Jen obcas vysi otacky na tisicovce, kdyz pridam plyn tak spadnou na 800 ale nekdy ne. Nevypozorovali jste to nekdo 

Robí to ak máte prídavné el. Čerpadlo topenia a v nastaveniach klimy  je táto funkcia zapnutá:))

  • 1 měsíc později...
V 7. 11. 2018 na 16:56, Lukas_86 napsal:

Pokud by uživatel postupoval podle manuálu, tak by měl při rozsvícení žluté kontrolky motoru navštívit bezodkladně servis (nemůže vědět, jakou závadu motor má). Pokud by se rozsvítilo podruhé a potřetí, tak bych asi žádal výměnu celého auta za nový bezvadný kus, nebo odstoupení od kupní smlouvy. Tohle přece není řešení.

 

 

V 6. 11. 2018 na 1:41, ferda25 napsal:

A o kvalitu nám jde především aneb budete jezdit do servisu a ztrácet čas a my to snad časem vyřešíme.

 

2050115-qa1-cz.pdf 140.13 kB · 218 stažení

 

2050115-qa2-cz.pdf 149.9 kB · 164 stažení

 

TPI citace:

 

Panel přístrojů indikuje závadu motoru.

Zjištění dílny:

V paměti závad řídicí jednotky motoru je uloženo chybové hlášení:

P20EE00:  SRC katalyzátor NOx řady válců 1stupeň účinnosti příliš nízký

Technické pozadí

Odchylka SW řídicí jednotky motoru.

 

138446.jpg

Podle současných odhadů budou nápravná opatření k dispozici ve čtvrtém čtvrtletí roku 2018.

Opatření

 

 

135332.jpg

Neprovádějte žádné opravy, na řešení se pracuje (nová verze SW).

Vymažte pouze závadu z paměti řídicí jednotky motoru.

Zdravím ! Mám chvíli superba 3 r.v. 2018 2,0 TDI 140Kw manuál. No a včera jsem si koupil diagnostiku //Delphi //  a je tam uvedeno - kod motoru, kde jsou možnosti u 2,0 v naftě  / CRGH, CRLB, DDAA, DFCA, DFEA, DFGA a DFHA. ovšem ani jeden z tohoto výběru jsem nikde nenašel, ve velkém TP mám jako typ motoru uvedeno DFH nic více. A potřeboval bych poradit jak toto ještě zjistit, nebo co mám zadat z toho výběru, nebo jak to mohu udělat? Zatím tady v tomto jenom ,,tápu" Prosím poraďte mi. Děkuji.

Upraveno od petr42

V techničáku dávají jen první tři písmena kodu. V servisce je štítek, kde je ten kod celý. Ale ty budeš mít ten DFHA.

Prosím v jaké servisce? Nebo mohu zadat do té diagnostiky DFHA ?

Zadej DFHA to je 140KW nafta. Pokud mas i ve velkem TP DFH tak je to jistota

 

Děkuji.

  • 2 měsíce později...

Tak to trochu ozivim... Dnes na mne zaclo sviti kontrolka emisi. Chyba  SCR katalizator Nox 1 ucinnost priliz nizka. Dpf mam na 35g a vse funguje jak ma krom teto chyby. Nikdy se mi ovsem nerozsvitila kontrolka emisi az ted. Chybu vidim od 2021 asi 4x a ted z kontrolkou. Najeto mam 115 tis.km. uz jste to nekdo resil a vyresil?  Vyfuk mam zatim cisty. 

  • 2 měsíce později...
V 6. 5. 2025 na 19:42, JSvoboda napsal:

Tak to trochu ozivim... Dnes na mne zaclo sviti kontrolka emisi. Chyba  SCR katalizator Nox 1 ucinnost priliz nizka

Vyresil si  to? ja to mel taky ale  u 110kw a mel sem spatne dve zhavicky  po jejich  vymene klid  .. ted uz mam 140kW 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.