Jump to content
misocko

funkcia DSG

    Recommended Posts

    ahojte

    zatial som nikde nenasiel ako presne radi DSG. Tak som to dnes napichol na diag a pohladal co by mohlo zobrazovat skutocne zalozeny kvalt. Nasiel som polohu posuvacov , ktore zakladaju jednotlive kvalty a podla toho urcil co je prave zalozene. Presiel som asi 3km a spravil log. Zistil som ze vecsinou je zalozeny iba jeden stupen, druhy sa zalozi tesne pred preradenim, po preradeni sa vyradi ten predchadzajuci. Co ma trochu prekvapilo , bola volba neutralu , ked v skutocnosti ostane zalozeny kvalt podla aktualnej rychlosti a dokonca preraduje ked je paka v polohe neutral (log riadok 108 a nizsie).

    skusim este niekedy spravit log s dlhsim neutralom (aj ked normalne ho pouzivam iba na dojazd ku krizovatke) a mozno kikdown, co to robi ked za dedinou radi z 6 na 3 pri plyne na podlahe B)

    tu "LOG"

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Paráda - jen tak dál :):):)

    Ten LOG je z té nové (mokré) 7°DSG ? Nebo je to ta starší  7°DSG ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    tak dal som este rucne radenie, vyzera to tak ze to zaradi vzdy prevodovy stupen ktory odporuca na displeji (respektive najblizsi vyssi ako je prave zaradeny)

    Nizsi si samozrejme hodi samo, nedovoli podtocit motor. Takisto nedovoli pretocit motor a pri dosiahnuti 5000 ot/min preradi hore (to sice v tomto logu nemam ale uz som to skusal)

    Co sa tyka preradovania vs max zrychlenie, myslim ze rucne radenie zvytazi, automat zbytocne nechava tocit dizel do nezmyselnych otacok kde uz chyba krutiaci moment (nemam to odstopovane, len subjektivny pocit...)

    log rychl2.xlsx

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    odpoved na Spolienkovu otazku zo zamknuteho vlakna:

    1,6 81 kW

    dvojku radi pod 20 km/h

    trojku radi pri necelych 30 km/h

    styrku pri necelych 40 km/h

    petku pri necelych 50km/h

    sestku pri necelych 60 km/h (ak idem slusne tak ju v obci neda, respektive da ale musi sa vyslovene nudit motor)

    sedmicku mi dava pri necelych 80km/h (avsak smerom dole sa mu neche a do sestky hodi az niekde pri 60 km/h)

     

    vsetko to je samozrejme s uplne lahkou nohou, tlacenim na plyn vyraznejsie, sa preradzuje pri vyssich rychlostiach

     

    PS: kludne tu davajte akekolvek poznatky z chovania sa DSG.

    Ďik

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Nevíte někdo o někom okolí Brna, kdo by byl schopen udělat diagnostiku 6st. DSG? Při popojizdeni na 2st cuká. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×