Přejít na obsah

Koupě ojetého Rapida


zlingo

Doporučené příspěvky

Já jsem nespokojený jen se zadními kotouči. V budoucnu to bude kasička na peníze což se potvrdilo i v sekci u F3, ale jestli má tvůj "favorit" bubny můžeš být v klidu. Nějakou nevýhodou v nápravách necítím a to si i občas vychutnávám pro některé známé Buchlovské kopce v zimě i v létě. Rapid je hlavně méně stabilní při bočním větru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V říjnu 2019 jsem řešil, zda vzít starší ale lepší auto v lepší výbavě (třeba O3 nájezd 70-100kkm), a nebo zánovního Rapida. nakonec se povedl nový za 352kKč a nelituji. Po třech letech mám najeto 24700km. Co zlobilo, tak opraveno v záruce. Jinak sice auto nižžší třídy, ale celkem velké a technika ač jednoduchá, tak odolná.Kdy jste za posledních 20let slyšeli někoho nadávat, že sype peníze do zadní nápravy u O1? Tlumič-pružina a nějaký ten silentblok. Rozdíl O3 a Rapida je cca 150tisícKč a to se mi rozhodně nevyplatí, i když by se mi samozřejmě O3 v kombíku líbila. Co se Rapidu nepovedlo, tak se postupně snažím vylepšit (odhlučnění, repro, antikorozní ochranu podvozku, plánuji bederní opěrku atd. )A vzhledem k tomu kam Evropský automotive spěje (asistenti, dotykové ovládání, ceny), tak buďme za Rapida rádi. Byl jsem na garančce a technik mi vyprávěl, jak jsou Rapidy horké zboží a že je ani nestihnou dát na internetový prodej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mého Rapida odkoupil za velmi zajímavý peníz z firmy, kde s ním jezdil můj tatík. Auto tedy vpodst. od nova má podrobně zmapovanou historii. Prostě skvělý kauf, na kterém bych teď pri následném prodeji i něco vydělal. Prodávat ale nehodlám 😁. Má to svoje mouchy, některé se myslím zbytečně zveličují o jiných naopak skoro nemluví, ale mám to auto rád. Třeba zadní kotouče po 60 tkm a 4 zimách zcela OK. Ale třeba náchylnost podvozkových dílu ke korozi, to je smutný. Furt vymývám, po zimě čistím, konzervuji jak se dá. Stejně na jaře je to vždy smutnější pohled než na podvozek staré Fabie, obdobně provozované už víc jak 20 zim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, David Klare napsal:

Vzadu jsou také kotouče, ale jak říká MIgráček, pokud by to bylo jediné, co budu v budoucnu řešit, tak to je pohádka oproti mé stávající OII.. Po kolika km jsou na výměnu?

A svezl ses pořádně?

Myslím jestlis motor taky trochu vytočil.

Ten zvuk mixéru v otáčkách a trochu drkotavější rozjezd ti nevadí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tom01> ano ty mouchy se často zveličují. Já mám podvozek taky už rezavý. F1 2005 i O1 2009 co mám ještě doma je rozhodně méně. A Rapida od nova myju častěji jak ty dvě staré. Zadní kotouče jsem několikrát čistil, domontoval i přídavné pružiny a když to jde tak jim i naložím. U Scaly je to prý s jejich kvalitou úplně stejně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Uvažujem nad kúpou druhého auta do rodiny na ktorom by som chodil do roboty čo je cca 7km v meste. Z vyhľadávania na mňa vyskakujú Rapidky s 1.0 TSI motormi. Tak som sa chcel opýtať ako zvláda tento motor takúto prevádzku na krátkych trasách. Mimo mesta sa to auto asi pozrie minimálne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělal se asi do roku 2014 1.2 MPI ale tomu bych se taky vyhnul protože je to vlastně původní HTP...

Dělal se i rapid s 1.6 MPi ale nebyl určený pro evropský trh což je podle mě opravdu škoda, nicméně koncern si evidentně nechtěl nabourávat prodeje octavií. Dost lidí by právě asi koupilo právě rapida s 1.6 MPi.

 

Dokonce prošel i faceliftem a s motorem 1.6 MPI v roce 2020...

 

 

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím všechny a jdu se hned pro radu.

Dosloužilo mi staré auto Lancia Lybra, je tedy čas ohlédnout se po něčem novém.

Ročně nyní najezdím 10-15 tis, převážně do práce (18+18km po rychlostce) vybral bych si tedy benzín.

Zvažuji Rapid 1.2TSI 81kw liftback nebo 1.0TSI 81kw (tady bych asi volil motor s Euro 6W bez filtru pevných částic).

Klimatizaci automatickou, parkovací senzory vpředu i vzadu.

Těch 1.2 81kw (4-válec) je jak šafránu a ceny mnohdy atakují 300 tis.

Pokukoval jsem i po Scale, ale tam je to dalších skoro 50 tis. navíc a mě se ten liftback fakt líbí.

Na AAA se ani nedívám, snažím se najít něco na soukromých inzercích, ale jak píšu, je toho málo.

Je tedy ještě vůbec vhodné snažit se o koupi Rapidu za takovéto ceny?

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...