Přejít na obsah

Chiptuning


Návštěvník

Doporučené příspěvky

já nevím pánové změníl sem značku a mám 81kw takže o čipu přemýšlím ale zajímalo by mě esi má někdo skušenost esi u TDI vážně klesne spotřeba ?  B)

Teoreticky ti spotreba klesnut moze, lebo motor ma vacsi vykon a nemusis ho tak namahat...

Prakticky ti spotreba asi trocha stupne aspon v prvych mesiacoch ked si budes uzivat 'vyssieho' vykonu. Ked sa ukludnis, spotreba sa ti moze ustalit na hodnote aku si mal predtym. :palec2:

fabka fabka lollol:smich::smich:

Edit:

VYVESUJEM TOTO TÉMA :D

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přidám odkazy:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...7&hl=chiptuning

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...3&hl=chiptuning

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...4&hl=chiptuning

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...3&hl=chiptuning

Tyto odkazy jsem si dovolil promazat od OT stejně jako vyvěšené téma, je ponecháno vše co se týká chipu.

Příspěvky na téma chip, prosím, směřujte už pouze do tohoto tématu, díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem měl tu čest jet s čipnutou fábkou, a jede fakt líp, ale není to nijak markantní rozdíl. lépe táhne od spodu, tak od 1500ot/m a víc má chuť zrychlovat. jinak hodně podobné sérii ..

a co ta diera vplyne ?

zmizla po chipe ?

Ani jsem si jí nevšiml, docela to bylo v pohodě. Podle něj u mě není tak velká díra, ale tam u něho byla menší, to asi jo. No a když sjem jel, tak od dvou tisíc to táhlo víc živěji a lineárně, líp se to vytáčelo, když je to standartní jednotka, tak prostě člověk 3000ot a člověk řadí, pokud nepředjíždí, ovšem tady to táhlo pořád dál, takže mnohem víc, tudíž řadíte u čtyř třeba :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čus 1,4-16v v 59kw jsem ještě neviděl?(že by něco na způsob Roostera)?

Mé Sdi má přehráno -(soft) pohoda a přirozenější zvuk to má .Teď nemá prodlevu . Nepatrně to stratilo ve vyšších ot.,ale lepší spodek.(velkej rozdíl to není,ale znát to je )..

mám to od "v.tomos@seznam.cz" za 4000,-

Kámoš má 1,4 50kw, cukalo mu to .Tak mu v orig ser.(jarov )přehrály opravnej soft.

prej nemá díru v plynu ,necuká a líp jede. Origo čipování se zárukou?! :huh::):)

cenu nevím. :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čus 1,4-16v v 59kw jsem ještě neviděl?(že by něco na způsob Roostera)?

Mé Sdi má přehráno -(soft) pohoda a přirozenější zvuk to má .Teď nemá prodlevu . Nepatrně to stratilo ve vyšších ot.,ale lepší spodek.(velkej rozdíl to není,ale znát to je )..

mám to od "v.tomos@seznam.cz" za 4000,-

Kámoš má 1,4 50kw, cukalo mu to .Tak mu v orig ser.(jarov )přehrály opravnej soft.

prej nemá díru v plynu ,necuká a líp jede. Origo čipování se zárukou?! :huh::):)

cenu nevím. :disgust:

no a jede to líp? není to cimbu nebo tak? protože jsem slyšel, že i v některých škoda salonech ti cimbu doporučí :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě napadlo, zkoušel někdo přehrát soft z verže 1.4 59kW do verze 1.4 55kW. Jde to vůbec. Má to někdo zmáklý?

Známý (vedoucí dílny ve škodovce) mi nabízí přehrání SW v ŘJ 1.4 16v (55kW) na 63kW. Údajně je to origo SW co se používá na 1.4 motorech Roomsteru a Fabie II. Dělá to jeho kamarád, zaměstnaný na vývoji ve škodovce (podrobnosti uvádět nebudu). Změna u těchto motorů je údajně pouze v SW, jinak je motor úplně stejný. ŘJ se musí vymontovat z vozu, (Marelli jednotky prý nejdou flashovat přes diagnostickou zásuvku), připojit na patici přehrát SW a hodit zpět. Prohazovat jednotky mezi motory prý není možné, protože se proti tomu škodovka pojistila prohozením některých pinu mezi sebou a tudíž tuto výměnu znemožnila. Nabízí mi to s jízdní zkouškou, když nebudu spokojen vrátí vše do původního stavu. Stále váhám, co vy na to?

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě napadlo, zkoušel někdo přehrát soft z verže 1.4 59kW do verze 1.4 55kW. Jde to vůbec. Má to někdo zmáklý?

Známý (vedoucí dílny ve škodovce) mi nabízí přehrání SW v ŘJ 1.4 16v (55kW) na 63kW. Údajně je to origo SW co se používá na 1.4 motorech Roomsteru a Fabie II. Dělá to jeho kamarád, zaměstnaný na vývoji ve škodovce (podrobnosti uvádět nebudu). Změna u těchto motorů je údajně pouze v SW, jinak je motor úplně stejný. ŘJ se musí vymontovat z vozu, (Marelli jednotky prý nejdou flashovat přes diagnostickou zásuvku), připojit na patici přehrát SW a hodit zpět. Prohazovat jednotky mezi motory prý není možné, protože se proti tomu škodovka pojistila prohozením některých pinu mezi sebou a tudíž tuto výměnu znemožnila. Nabízí mi to s jízdní zkouškou, když nebudu spokojen vrátí vše do původního stavu. Stále váhám, co vy na to?

za zkoušku nic nedáš, vrátit to jde vždycky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě napadlo, zkoušel někdo přehrát soft z verže 1.4 59kW do verze 1.4 55kW. Jde to vůbec. Má to někdo zmáklý?

Známý (vedoucí dílny ve škodovce) mi nabízí přehrání SW v ŘJ 1.4 16v (55kW) na 63kW. Údajně je to origo SW co se používá na 1.4 motorech Roomsteru a Fabie II. Dělá to jeho kamarád, zaměstnaný na vývoji ve škodovce (podrobnosti uvádět nebudu). Změna u těchto motorů je údajně pouze v SW, jinak je motor úplně stejný. ŘJ se musí vymontovat z vozu, (Marelli jednotky prý nejdou flashovat přes diagnostickou zásuvku), připojit na patici přehrát SW a hodit zpět. Prohazovat jednotky mezi motory prý není možné, protože se proti tomu škodovka pojistila prohozením některých pinu mezi sebou a tudíž tuto výměnu znemožnila. Nabízí mi to s jízdní zkouškou, když nebudu spokojen vrátí vše do původního stavu. Stále váhám, co vy na to?

Taky bych neváhal. Jeslti to je solidní známý a nekecá, tak to ber. pokud je to jen o sw, jdi do toho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co spotřeba HTP 40k po chipu ?  Velký nárust ? :(  Uvažuju o chipu ale mám strach aby to třeba neodnášel rychleji motor, přeci jen je to silný zásah do chodu....  bojim bojim ale tolik bych si to přál !  :(  :unsure:

to tu nikto nema chipnutu 40kW verziu ? :(

má Máca.....ale ten jsem už moc nechodí...ale jezdí s náma na srazy......tak si počkej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že mluvím o benzínovém motoru 1.4 16V. To si nikdo nečtě webové stránky škody? Tenhle motor se nabízí v kombíku fábie. Roomster má 1.63kW a ten motor je dost jinej. Má jinou výfukofou vačku, jiný sací kanál a ještě další změny. Pochybuju, že by Ti to fungovalo jen tak :disgust: .

Takže pokud tomu rozumím nikdo nic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že mluvím o benzínovém motoru 1.4 16V. To si nikdo nečtě webové stránky škody? Tenhle motor se nabízí v kombíku fábie. Roomster má 1.63kW a ten motor je dost jinej. Má jinou výfukofou vačku, jiný sací kanál a ještě další změny. Pochybuju, že by Ti to fungovalo jen tak :disgust: .

Takže pokud tomu rozumím nikdo nic?

Možná by jsi mohl uvést, kde jsi tyto informace získal, myslím o té vačce, ventilech atd. Nikde o tom nepíšou. Jinak to že se dává do kombi motor s 59 kW tady víme všichni, ale to v čem je jiný asi neví nikdo. Proto tady spekulujeme, jestli v SW, nebo i HW. Probíralo se to už dříve v jiném tématu. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Máte někdo zkušenosti s čipováním u BITPOWERu? Jsem na vážkách jestli Cimbu nebo Bitpower. Plusy Cimbu: ověřená kvalita, graf (dá představu o tabelovaných hodnotách), cena celkem OK. Plusy Bitpower: níže položený max krouťák (což by mi vyhovovalo) a níže položený max výkon (to také beru jako pozitivum... nad 5000 točím tak jednou za mesic). Mínusy Bitpower: zatím nevidno průběh momentu a výkonu v závislosti na otáčkách, což mi vadí vzhledem k tomu jak si představuju, že může taky vypadat...

rv.2002 1.4 50kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár poznámek k dotazu: Různým grafům bych zas až tolik nevěřil, protože grafy, které ti ve finále vypadnou z brzdy nemají s reklamními prezentacemi kolikrát téměř nic společného.

Navíc slibované parametry u 1.4/50 mi u Bitpower připadají nadsazené, pokud ovšem tento motor nemá obecně v reálu víc než udávaných 50kW (podobně jako předchůdce 1.3 Mpi/50kW). Ze 120Nm jít na 134? Od čipu nečekej žádné zázraky, je to prostě malolitrážní atmosférický motor, kdy nikdo neudělá pomocí software žádné extra zázraky. Nepodstatnější změnou bude zřejmě rychlejší reakce na plyn, u dynamiky bude změna na hranici „rozeznatelnosti“, podobně jako kdysi u naší Feldy jednobodu. Tím Tě samozřejmě nechci odrazovat, jen „muzika“ odpovídá vynaloženým prostředkům.

Být Tebou, jedu tam, kam to máš blíž

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi, prave mi mr. Cimbu natlacil novy soft.

zatial spokojnost hlavne s volnobehom a odozvou plynoveho

pedalu. predtym som mal pocit, ze stlacam najprv gumovy balonik

a nie plyn. terazky to robi brrrm, brrrm bez pauzy,

ako na Favorite, tam bolo lanko ku karbecu.

cez weekend ho poprehanam. :t

za 4 litre nasich bubakov to beriem viacej ako opravenu mapu,

nez nejake vyznamne zvysovanie vykonu. ale trocha to citit je.

jupiiii....

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host MichalF
chlapi, prave mi mr. Cimbu natlacil novy soft.

zatial spokojnost hlavne s volnobehom a odozvou plynoveho

pedalu. predtym som mal pocit, ze stlacam najprv gumovy balonik

a nie plyn. terazky to robi brrrm, brrrm bez pauzy,

ako na Favorite, tam bolo lanko ku karbecu.

cez weekend ho poprehanam. :t

za 4 litre nasich bubakov to beriem viacej ako opravenu mapu,

nez nejake vyznamne zvysovanie vykonu. ale trocha to citit je.

jupiiii....

Tak at slouzi a tesime se na recenzi ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prý má 1.4 50kW s dobrým benzínem cca 55kw, 50kw je tam psáno pro rezervu, že ve všech momentech prostě s různými druhy paliv musí mít MINIMÁLNĚ 50kW. Jenže cimbu to udělá tak, že to nastaví, aby třeba od 91oct do 98oct to bylo místo 55kw 59kw, a tudíž na 88oct by to už nemělo 50kw minimálně deklarovaných, ale 48 třeba. Takto mi to vysvětlil jeden mechanik, co to má na felicii. je to zvednutí rezerv no. Asi tak. a takže ten čip je tedy zvednut o 3kW asi, ale zlepší to většinou krouťák, průběh otáček a odezvu na sešlápnutí. Jinak prý má každé auto cca o 4-5kw větší výkon, než je v techničáku, stejně jako max. rychlost. taky bývá o 10km vyšší, to jsou ty rezervy, aby za všech okolností to opravdu maximálně jelo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesna : na druhou stranu je graf kde vidis prubeh toc. momentu a vykonu rozhodne vic vypovidajici nezli je udane max. hodnoty ;-)

To sice jo, působí to důvěryhodněji a člověk má aspoň představu, i když papír (internet) snese bohužel všechno :D Je to taky přece jen obchod se sny, že :)

Kámoši prohnali přes brzdy několik upravených Filcek 1.6 od různých firem a výsledky (průběh) byl úplně jiný, než jakékoliv křivky prezentované na netu.

Tož si ty koníky navíc prožeňte, at se chytnou , já jdu ty svoje už taky obudit -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...