Přejít na obsah

Scala a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

Jo jo, Filip Garaj alias slovenský Martin Vaculík. Někdo ty atmosféry je schopen prodávat i v EU pořád a dokonce i dělat inovace a někdo ani ň.   Nemyslíte, že taková Scala s motorem 1.6 Mpi, kterýžto motor  Škodovka prodává třeba v Rusku by byla u nás prodejná a žádaná. Důchodci, chudší rodiny co nemění auta po cca pár letech aj.  by si Scalu s 1,6 Mpi asi koupili. Jsou skupiny lidí, co neřeší velký výkon, ale spíše jednoduchost, výdrž. Proč to Hyundai, KIA, Mitsubishi ad. dokáží a jiní ne? Samozřejmě emise a pokuty, ale třeba Hyundai je asi v dobré kondici, že si to může vůbec dovolit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.6 mpi má stále i další generace Rapida nejen v Rusku a myslím, že i další modely. Co za tím je všichni víme a módní vlna e-mobility nebo debility je toho výsledek. 

Na jiných fórech jsem náhodně narazil na názory bobanHTP a raději to nebudu komentovat pokud je to jeden a týž člověk. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Dobrá alternativa obyčejného auta s tzv. "normální cenou". Překvapilo mě, že se jim tam  vrátil  ten diesel 1.3, naposledy ho měli v nabídce u nás v ČR  v užitkovém Fiorinu a pak ještě pokud si dobře vzpomínám v kombíku 500L, no holt asi zase ty emise se musí nějak snižovat.  U toho motoru bude hodně záležet na zpřevodování, já jsem ho dávněji projížděl ve městě v Opelu Astra a tam působil velice dobře, na dálnici už to bylo trochu horší. Kdysi, před mnoha roky  to býval problémový motor, dnes to mají dávno vychytané a tak ten, kdo má rád naftu a k tomu jezdí taky hodně město a krátké trasy, tak asi poslední možnost, takovéhle dobře fungující kombinace. Myslím, že bát by se zájemce nemusel, FIAT dnes nemá žádné vyloženě průserové motory.  Třeba mám o tom malém dieselu zkreslené představy, ale mě ten motor byl vždycky sympatický, no a máme ho taktéž ve vzdáleném příbuzenstvu a tam válí v rukou křehké ženy převážně ve městě již roky.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, určitě se vám po mě stýskalo. Tak jsem se díval na rozchod kol nové Dacia Sandero a je až na pár mm stejný jako u Scaly. Hmm tak raději se Scalou neparkovat vedle Sandera, aby to na ni neprasklo :-) :-)

Jinak pěkná recenze Astry: https://www.youtube.com/watch?v=GcmIwTyuOJU&t=905s

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 rok později...

@slovacik sedel som iba v proceed a posobila solidnym a peknym dojmom. k tomu sa neviem vyjadrit, kedze to bolo len nakratky cas.

na hyundai sa mi brutal paci zvuk zatvarania dveri a to nemyslim i30 len. aj ta mala nakupna taska i10 ma tak lahodny zvuk zatvarania a spracovanie v comfort vybave, ze som bol az prekvapeny.

Ides menit? Nie si spokojný so scalou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Ceedem MR21 jsem jezdil (i30 na tom bude podobně), jízdně to špatné není, zpracováním taky OK (jen ta 1.4 T má trochu vyšší spotřebu, ale nic hrozného), ale pár věcí mne tam vyloženě vytáčelo, třeba nemožnost vypnout automatické stěrače (v ŠA mi fungují OK, ale tady to byla docela hrůza),. Dále třeba nepodsvícené ovládání zpětných zrcátek (opět nevadí, pokud to člověk nepotřebuje pravidelně používat). Popřípadě třeba přední stěrače z výroby jsou klasická ramínka jako na Felicii (nejsou tam aero). Část věcí se ovládá na LCD mezi budíky, část je v infotaimentu. + základní halogeny svítí docela mizerně na dnešní dobu.
Ale může to být umocněno tím, že jsem s tím během týdne a něco najel asi 3000km a bylo nás více řidičů. Na druhou stranu po stránce jízdních dojmů asi jen pozitiva. Po stránce reklamací a kvality těžko říct, na tomto konkrétním kuise se už řešilo nefunkční el. ovládání oken, nějaké zvuky z uchycení sedadla, bude to všude asi podobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scalu som kúpil 7/2019 nemám veľa nabehane 34500km aj som spokojný páči sa mi ale po tej poruche do sviečkou mám už strach o spoľahlivosť a ešte je v zaruke (5 rokov) ale pozerám čo asi by bola náhrada aj keď nieje to na programe hneď. Už som uvažoval že ak by bol facelift Scaly asi by som aj Scalu obmenil lebo naozaj každý kto v nej v zadu sedí chváli priestor a rodina kufor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@slovacik pozri, mal si jednu závadu. zase pri tvojom nájazde, mnoho závad ani nepostrehneš, či sa s nimi nestretneš. neber to v zlom, no takáto 1 závada ťa môže stretnúť aj pri konkurencii. Ja som napr. mal 1. rok auto v servise cca 30 dní, druhý 15 dní a to som už bol fest nasratý. V máji bude mať 4 roky a teraz už vyzerá, že konečne sú veci ok. Nerátam reštart infotaimentu raz týždenne a nejaké kompromisy komfortu, čo by sa dali vylepšiť. Ale vybral som si a mám čo som chcel :) 

Osobne už scalu meniť nejdem, aj keď v hneve bolo už viac nálad, že idem do toho.

No úprimne. ja potrebujem diesel, či auto s čo najnižšou spotrebou. kým za prácou budem jazdiť tie km, čo jazdím. A teraz keď pozriem ponuku, motory a ceny, tak mi to vychádza tak, že nič z toho čo je na trhu zmysel nedáva. Ale to beriem ako diesel.

Takže viacmenej tá konkurencia je len v benzínoch už a pri benzíne, keby jazdím krátke trasy ako ty, by som isto ani nepozeral už túto kategóriu aut - kompaktný hatchbak. Pri 1-2 dovolenkách ročne priestor vzadu či kufor je zanedbateľná vec.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...