apolo123 Vloženo 27. leden 2019 Sdílet Vloženo 27. leden 2019 Ahoj uvažuji o chipů na supa2 1.8 tsi 2008 jaké máte s tím zkušenosti u těhle motoru? Jestli tím dřív nezničim části motorů (turbo,motor,apod.) .. Mám supa zatím bez závad tak nechci to tím pokazit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 1.8TSI má z výroby mizerný pístní kroužky s malýma dírkama, ve kterých se zapéká karbon a motor postupně začíná žrát olej víc a víc, až se nakonec zadře. To vše i se sériovým výkonem. Chip ti zcela určitě zvýší namáhání už takhle tepelně zatěžovanýho motoru, a pokud jsi to doteď nemusel řešit, pak potom budeš. Pokud máš motor po generálce, vyměněný písty a lepší kroužky s prořezem, pak by to asi šlo, jinak bych to neriskoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Nechcel som to pisat, kedze otazka tu bola priamo na chip, ale nemozem nic ine len suhlasit. Kazda 1.8 TSI skor ci neskor zacne zrat olej, je to len otazka casu, ak si to doteraz riesit nemusel, tak raz budes, ty alebo ten, kto to auto kupi. Odporucam https://forum.skodahome.cz/topic/125086-18tsi-spotreba-oleje/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apolo123 Vloženo 28. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Marek16 Pokud vyměním ty pisty a kroužky tak bude ten motor v cajku jako každý jiný ? Je ta kazivost motoru způsobena jen tímhle ? Na kolik vyjdou cca ty díly ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 (editace) stojí to 30-60 tisíc podle varianty a toho kdo to dělá :D (jestli se mění jen kroužky, nebo i písty, nebo i ojnice). Docela drahej chip :) EDIT: druhej zásadní problém motoru je napínák a rozvody, doporučuju vyměnit i kdybys nečipoval. (8-9k) Třetí je, že pak občas odejde celej modul sání (8k + práce). Editováno: 28. leden 2019, autor: marek16 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apolo123 Vloženo 28. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2019 :D ne kvůli chipů ale abych stim neměl strach jet někam dál :D já tam tankuju vervu 100 a občas tam koupím aditiva do benzínu a čističe palivoveho vstřikovacího systému tak snad to pomůže abych předešel zadření Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Nema to nic spolocne s benzinom... je to zlou konstrukciou stieracich kruzkov a tym, ze sa v nich uklada karbon a upchavaju sa. Ako som pisal, skor ci neskor to postihne kazdu 1.8, zalezi, ako sa k tomu clovek stara. Je to znamy problem. Prvy krok je sledovat, ako moc oleja to zere. Ako pise kolega, napinak je dalsia vec. Proste si prestuduj toto forum, je tu kopec sikovnych ludi :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apolo123 Vloženo 28. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2019 před 42 minutami, marek16 napsal: stojí to 30-60 tisíc podle varianty a toho kdo to dělá :D (jestli se mění jen kroužky, nebo i písty, nebo i ojnice). Docela drahej chip :) EDIT: druhej zásadní problém motoru je napínák a rozvody, doporučuju vyměnit i kdybys nečipoval. (8-9k) Třetí je, že pak občas odejde celej modul sání (8k + práce). Podle servisní knížky byly rozvody dělané ve 130000km teď to má o 50 více , kupoval sem to ve škodovce a tam mi řekly že tam je napínák silnější než jaký tam byl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apolo123 Vloženo 28. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2019 před 45 minutami, Martttin napsal: Nema to nic spolocne s benzinom... je to zlou konstrukciou stieracich kruzkov a tym, ze sa v nich uklada karbon a upchavaju sa. Ako som pisal, skor ci neskor to postihne kazdu 1.8, zalezi, ako sa k tomu clovek stara. Je to znamy problem. Prvy krok je sledovat, ako moc oleja to zere. Ako pise kolega, napinak je dalsia vec. Proste si prestuduj toto forum, je tu kopec sikovnych ludi :) Pomůže aditivum do motorového oleje bishops 501 a 560 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Taky je možný, že se tu celou dobu bavíte o motoru s kodem BZB a ne CDAA ... to je krom jiného určující, o jakých pístech a kroužcích je pak řeč. Tipuju, že to je BZB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apolo123 Vloženo 28. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2019 před 30 minutami, rayx napsal: Taky je možný, že se tu celou dobu bavíte o motoru s kodem BZB a ne CDAA ... to je krom jiného určující, o jakých pístech a kroužcích je pak řeč. Tipuju, že to je BZB. Kde najdu kód motoru ? A kterých z nich je ten lepší ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apolo123 Vloženo 28. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Tak našel sem to a mám BZB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 (editace) nemystifikujte ho pánové, kroužky se týkájí jen a pouze CDAA, což vzhledem k roku 2008 rozhodně nemá, protože BZB se montovaly až nějak do 04/2009 :) Editováno: 30. leden 2019, autor: Czeczo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 (editace) Auc! to som si vobed neuvedomil moja chyba, automaticky jak vidim 1.8 tak mi napadnu kruzky a napinak. Sorry... Editováno: 28. leden 2019, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.