Přejít na obsah

Chip zkušenost


apolo123

Doporučené příspěvky

1.8TSI má z výroby mizerný pístní kroužky s malýma dírkama, ve kterých se zapéká karbon a motor postupně začíná žrát olej víc a víc, až se nakonec zadře. To vše i se sériovým výkonem.

Chip ti zcela určitě zvýší namáhání už takhle tepelně zatěžovanýho motoru, a pokud jsi to doteď nemusel řešit, pak potom budeš.

 

Pokud máš motor po generálce, vyměněný písty a lepší kroužky s prořezem, pak by to asi šlo, jinak bych to neriskoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stojí to 30-60 tisíc podle varianty a toho kdo to dělá :D (jestli se mění jen kroužky, nebo i písty, nebo i ojnice). Docela drahej chip :)

EDIT:

druhej zásadní problém motoru je napínák a rozvody, doporučuju vyměnit i kdybys nečipoval. (8-9k)

Třetí je, že pak občas odejde celej modul sání (8k + práce).

Editováno: , autor: marek16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nema to nic spolocne s benzinom... je to zlou konstrukciou stieracich kruzkov a tym, ze sa v nich uklada karbon a upchavaju sa. Ako som pisal, skor ci neskor to postihne kazdu 1.8, zalezi, ako sa k tomu clovek stara. Je to znamy problem. Prvy krok je sledovat, ako moc oleja to zere. Ako pise kolega, napinak je dalsia vec. Proste si prestuduj toto forum, je tu kopec sikovnych ludi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, marek16 napsal:

stojí to 30-60 tisíc podle varianty a toho kdo to dělá :D (jestli se mění jen kroužky, nebo i písty, nebo i ojnice). Docela drahej chip :)

EDIT:

druhej zásadní problém motoru je napínák a rozvody, doporučuju vyměnit i kdybys nečipoval. (8-9k)

Třetí je, že pak občas odejde celej modul sání (8k + práce).

Podle servisní knížky byly rozvody dělané ve 130000km teď to má o 50 více , kupoval sem to ve škodovce a tam mi řekly že tam je napínák silnější než jaký tam byl 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 45 minutami, Martttin napsal:

Nema to nic spolocne s benzinom... je to zlou konstrukciou stieracich kruzkov a tym, ze sa v nich uklada karbon a upchavaju sa. Ako som pisal, skor ci neskor to postihne kazdu 1.8, zalezi, ako sa k tomu clovek stara. Je to znamy problem. Prvy krok je sledovat, ako moc oleja to zere. Ako pise kolega, napinak je dalsia vec. Proste si prestuduj toto forum, je tu kopec sikovnych ludi :)

Pomůže aditivum do motorového oleje bishops 501 a 560 ? 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, rayx napsal:

Taky je možný, že se tu celou dobu bavíte o motoru s kodem BZB a ne CDAA ... to je krom jiného určující, o jakých pístech a kroužcích je pak řeč. Tipuju, že to je BZB.

Kde najdu kód motoru ? A kterých z nich je ten lepší ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...