Publikováno Leden 27, 20196 r Ahoj uvažuji o chipů na supa2 1.8 tsi 2008 jaké máte s tím zkušenosti u těhle motoru? Jestli tím dřív nezničim části motorů (turbo,motor,apod.) .. Mám supa zatím bez závad tak nechci to tím pokazit
Leden 28, 20196 r 1.8TSI má z výroby mizerný pístní kroužky s malýma dírkama, ve kterých se zapéká karbon a motor postupně začíná žrát olej víc a víc, až se nakonec zadře. To vše i se sériovým výkonem. Chip ti zcela určitě zvýší namáhání už takhle tepelně zatěžovanýho motoru, a pokud jsi to doteď nemusel řešit, pak potom budeš. Pokud máš motor po generálce, vyměněný písty a lepší kroužky s prořezem, pak by to asi šlo, jinak bych to neriskoval.
Leden 28, 20196 r Nechcel som to pisat, kedze otazka tu bola priamo na chip, ale nemozem nic ine len suhlasit. Kazda 1.8 TSI skor ci neskor zacne zrat olej, je to len otazka casu, ak si to doteraz riesit nemusel, tak raz budes, ty alebo ten, kto to auto kupi. Odporucam https://forum.skodahome.cz/topic/125086-18tsi-spotreba-oleje/
Leden 28, 20196 r Autor Marek16 Pokud vyměním ty pisty a kroužky tak bude ten motor v cajku jako každý jiný ? Je ta kazivost motoru způsobena jen tímhle ? Na kolik vyjdou cca ty díly ?
Leden 28, 20196 r stojí to 30-60 tisíc podle varianty a toho kdo to dělá :D (jestli se mění jen kroužky, nebo i písty, nebo i ojnice). Docela drahej chip :) EDIT: druhej zásadní problém motoru je napínák a rozvody, doporučuju vyměnit i kdybys nečipoval. (8-9k) Třetí je, že pak občas odejde celej modul sání (8k + práce). Upraveno Leden 28, 20196 r od marek16
Leden 28, 20196 r Autor :D ne kvůli chipů ale abych stim neměl strach jet někam dál :D já tam tankuju vervu 100 a občas tam koupím aditiva do benzínu a čističe palivoveho vstřikovacího systému tak snad to pomůže abych předešel zadření
Leden 28, 20196 r Nema to nic spolocne s benzinom... je to zlou konstrukciou stieracich kruzkov a tym, ze sa v nich uklada karbon a upchavaju sa. Ako som pisal, skor ci neskor to postihne kazdu 1.8, zalezi, ako sa k tomu clovek stara. Je to znamy problem. Prvy krok je sledovat, ako moc oleja to zere. Ako pise kolega, napinak je dalsia vec. Proste si prestuduj toto forum, je tu kopec sikovnych ludi :)
Leden 28, 20196 r Autor před 42 minutami, marek16 napsal: stojí to 30-60 tisíc podle varianty a toho kdo to dělá :D (jestli se mění jen kroužky, nebo i písty, nebo i ojnice). Docela drahej chip :) EDIT: druhej zásadní problém motoru je napínák a rozvody, doporučuju vyměnit i kdybys nečipoval. (8-9k) Třetí je, že pak občas odejde celej modul sání (8k + práce). Podle servisní knížky byly rozvody dělané ve 130000km teď to má o 50 více , kupoval sem to ve škodovce a tam mi řekly že tam je napínák silnější než jaký tam byl
Leden 28, 20196 r Autor před 45 minutami, Martttin napsal: Nema to nic spolocne s benzinom... je to zlou konstrukciou stieracich kruzkov a tym, ze sa v nich uklada karbon a upchavaju sa. Ako som pisal, skor ci neskor to postihne kazdu 1.8, zalezi, ako sa k tomu clovek stara. Je to znamy problem. Prvy krok je sledovat, ako moc oleja to zere. Ako pise kolega, napinak je dalsia vec. Proste si prestuduj toto forum, je tu kopec sikovnych ludi :) Pomůže aditivum do motorového oleje bishops 501 a 560 ?
Leden 28, 20196 r Taky je možný, že se tu celou dobu bavíte o motoru s kodem BZB a ne CDAA ... to je krom jiného určující, o jakých pístech a kroužcích je pak řeč. Tipuju, že to je BZB.
Leden 28, 20196 r Autor před 30 minutami, rayx napsal: Taky je možný, že se tu celou dobu bavíte o motoru s kodem BZB a ne CDAA ... to je krom jiného určující, o jakých pístech a kroužcích je pak řeč. Tipuju, že to je BZB. Kde najdu kód motoru ? A kterých z nich je ten lepší ?
Leden 28, 20196 r nemystifikujte ho pánové, kroužky se týkájí jen a pouze CDAA, což vzhledem k roku 2008 rozhodně nemá, protože BZB se montovaly až nějak do 04/2009 :) Upraveno Leden 30, 20196 r od Czeczo
Leden 28, 20196 r Auc! to som si vobed neuvedomil moja chyba, automaticky jak vidim 1.8 tak mi napadnu kruzky a napinak. Sorry... Upraveno Leden 28, 20196 r od Martttin
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.