Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců

 

Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby

 

1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW

2. Honda 1.0 VTEC 93kW

3. Suzuki 1.0 82kW

4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,-

5. Fiat 1.0 88kW

6. Opel 1.0 77kW

7. Kia/Hyundai 1.0 88kW

Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat

 

Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis

 

Ešte by bolo vhodné doplniť nejaký link alebo aspoň napísať, ktorý 60-stránkový časopis to robil. ;)

A je třeba doplnit, že tu dvouhmotu má i koncern, jen oni testovali Fábii a ta ji spolu s Rapidem nemá. Ale od Golfu/Leonu výše ji mají (u Pola a Ibizy si nejsem jistý).

  • Autor

JJ má ji Octavia, Scala ji podle mě dostane, když z toho chtějí mít Golfa VIII.

 

Ano Speciál Svět Motorů, překvapině nevyhrála Škoda, jak si každý myslí, že je platí. U Fordu je to pochopitelné, x-let už to vyrábí, nedávno se zjistil konstrukční nedostatek, toto už je inovované provedení.

  • 2 měsíce později...
  • Autor

70kW bez dvouhmoty, silnější 85kW ji má, CNG zatím nepopsali.

Ano, to platí u všech 85kW verzích. Bez dvouhmoty jsou verze 81kW ve Fabii a Rapidu.

  • Autor

Kultura chodu bude lepší, ale při poskakování po městě jakou bude mít životnost.

  • 1 měsíc později...

Měl jsem půjčenou 1,0 TSI 6st. manuál a za mě velmi dobrý motůrek. Tichoučký krásně pružný na danou třídu super.

  • 1 měsíc později...

Tenhle motor bude v klidu, já mam 1.2 TSI 63kW z 11/2010 a 450.000km najeto :) ... konkretne v motoru vse puvodni ... asi to bude zaneseny karbonem, ale je to usporny a obcas do toho naleju deci oleje :) takze do toho nenecham nikoho stourat :) ... tady je o valec mene, ale po rozborce toho Rapida si myslim, ze to bude OK.

Upraveno od ajkpark

  • 3 měsíce později...

V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd...

Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-)

Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O

Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena...

 

Osobně jsem pár stovek km najezdil v Hnůjdaj Kona 1,0 T-GDI 88 kW 
6 ST. MANUÁLNÍ (cca400km) a v

Škodě Kamzik 1,0 TSI 85kW 6 ST. MAN.(cca300km)

Pocitově se mi jednoznačně víc líbil 1.0T-GDI 88 KW. (hromada řeči jak to či ono jezdí tak jsem vyzkoušel.... A už nikdy více ??

Megane je super, vychází i cenově dobře, jen škoda že vzadu je sice širší, ale místa na nohy skoro jako Fabie...

 

Jel jsem tu 1.33 TCe 88kW (nepamatuji si úplně přesně, tu nejslabší co dávají). A jelo to hezky, spotřeba taky dobrá. Pocitově mi to hodně připomínalo 1.2TSI EA211, jen tomu docela nepříjemně poslali turbo v zátěži (prý je to normální).

 

  • 10 měsíců později...
On 10/1/2019 at 4:17 PM, bobanHTP said:

V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd...

Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-)

Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O

Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena...

 

 

1.2 puretech som skusal, ide pekne, ale nejaky zasadny rozdiel som nezaznamenal, dokonca rozjazdy ma lepsie vyladene TSI.

A co bolo pre mna dost dolezite - spotreba 1.2 puretech je tak o liter vyssia ako 1.0  TSI.

1,33 (85kw) v Megane mi bral o skoro dva litre viac ako TSI. A to je uz dost velky rozdiel

 

  • 2 roky později...

Mam tento motor v 81kw prevedeni s dsg sice iba mesiac,ale skutocne ho musim pochvali.Ci uz jeho ukazkove odhlucnenie,pruznost,spotrebu,zatial sa javi pre Scalu ako uplne vpoho motor,ale kvoli emisiam je aj riadne podtoceny a vkuse plachti,ale zase nieje problem hodit paku do rezimu S a hned je to o 2 prevodove menej...

Upraveno od Patrik1971

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.