Přejít na obsah

1.0 TSi ve srovnání


Jan R.

Doporučené příspěvky

Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců

 

Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby

 

1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW

2. Honda 1.0 VTEC 93kW

3. Suzuki 1.0 82kW

4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,-

5. Fiat 1.0 88kW

6. Opel 1.0 77kW

7. Kia/Hyundai 1.0 88kW

Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat

 

Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ má ji Octavia, Scala ji podle mě dostane, když z toho chtějí mít Golfa VIII.

 

Ano Speciál Svět Motorů, překvapině nevyhrála Škoda, jak si každý myslí, že je platí. U Fordu je to pochopitelné, x-let už to vyrábí, nedávno se zjistil konstrukční nedostatek, toto už je inovované provedení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Tenhle motor bude v klidu, já mam 1.2 TSI 63kW z 11/2010 a 450.000km najeto :) ... konkretne v motoru vse puvodni ... asi to bude zaneseny karbonem, ale je to usporny a obcas do toho naleju deci oleje :) takze do toho nenecham nikoho stourat :) ... tady je o valec mene, ale po rozborce toho Rapida si myslim, ze to bude OK.

Editováno: , autor: ajkpark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd...

Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-)

Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O

Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně jsem pár stovek km najezdil v Hnůjdaj Kona 1,0 T-GDI 88 kW 
6 ST. MANUÁLNÍ (cca400km) a v

Škodě Kamzik 1,0 TSI 85kW 6 ST. MAN.(cca300km)

Pocitově se mi jednoznačně víc líbil 1.0T-GDI 88 KW. (hromada řeči jak to či ono jezdí tak jsem vyzkoušel.... A už nikdy více ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Megane je super, vychází i cenově dobře, jen škoda že vzadu je sice širší, ale místa na nohy skoro jako Fabie...

 

Jel jsem tu 1.33 TCe 88kW (nepamatuji si úplně přesně, tu nejslabší co dávají). A jelo to hezky, spotřeba taky dobrá. Pocitově mi to hodně připomínalo 1.2TSI EA211, jen tomu docela nepříjemně poslali turbo v zátěži (prý je to normální).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
On 10/1/2019 at 4:17 PM, bobanHTP said:

V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd...

Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-)

Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O

Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena...

 

 

1.2 puretech som skusal, ide pekne, ale nejaky zasadny rozdiel som nezaznamenal, dokonca rozjazdy ma lepsie vyladene TSI.

A co bolo pre mna dost dolezite - spotreba 1.2 puretech je tak o liter vyssia ako 1.0  TSI.

1,33 (85kw) v Megane mi bral o skoro dva litre viac ako TSI. A to je uz dost velky rozdiel

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mam tento motor v 81kw prevedeni s dsg sice iba mesiac,ale skutocne ho musim pochvali.Ci uz jeho ukazkove odhlucnenie,pruznost,spotrebu,zatial sa javi pre Scalu ako uplne vpoho motor,ale kvoli emisiam je aj riadne podtoceny a vkuse plachti,ale zase nieje problem hodit paku do rezimu S a hned je to o 2 prevodove menej...

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...