Jan R. Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby 1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW 2. Honda 1.0 VTEC 93kW 3. Suzuki 1.0 82kW 4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,- 5. Fiat 1.0 88kW 6. Opel 1.0 77kW 7. Kia/Hyundai 1.0 88kW Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Ešte by bolo vhodné doplniť nejaký link alebo aspoň napísať, ktorý 60-stránkový časopis to robil. ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Bylo to ve speciálu Světa Motorů: https://ulozto.cz/!LEeOAVgckwl0/svet-motoru-special-2018-04-pdf 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 A je třeba doplnit, že tu dvouhmotu má i koncern, jen oni testovali Fábii a ta ji spolu s Rapidem nemá. Ale od Golfu/Leonu výše ji mají (u Pola a Ibizy si nejsem jistý). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 31. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2019 JJ má ji Octavia, Scala ji podle mě dostane, když z toho chtějí mít Golfa VIII. Ano Speciál Svět Motorů, překvapině nevyhrála Škoda, jak si každý myslí, že je platí. U Fordu je to pochopitelné, x-let už to vyrábí, nedávno se zjistil konstrukční nedostatek, toto už je inovované provedení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 9. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 70kW bez dvouhmoty, silnější 85kW ji má, CNG zatím nepopsali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radlat Vloženo 9. Duben 2019 Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 Ano, to platí u všech 85kW verzích. Bez dvouhmoty jsou verze 81kW ve Fabii a Rapidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 10. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2019 Kultura chodu bude lepší, ale při poskakování po městě jakou bude mít životnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Měl jsem půjčenou 1,0 TSI 6st. manuál a za mě velmi dobrý motůrek. Tichoučký krásně pružný na danou třídu super. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 29. Červen 2019 Sdílet Vloženo 29. Červen 2019 (editace) Tenhle motor bude v klidu, já mam 1.2 TSI 63kW z 11/2010 a 450.000km najeto :) ... konkretne v motoru vse puvodni ... asi to bude zaneseny karbonem, ale je to usporny a obcas do toho naleju deci oleje :) takze do toho nenecham nikoho stourat :) ... tady je o valec mene, ale po rozborce toho Rapida si myslim, ze to bude OK. Editováno: 29. Červen 2019, autor: ajkpark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 1. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2019 V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd... Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-) Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 1. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2019 Osobně jsem pár stovek km najezdil v Hnůjdaj Kona 1,0 T-GDI 88 kW 6 ST. MANUÁLNÍ (cca400km) a v Škodě Kamzik 1,0 TSI 85kW 6 ST. MAN.(cca300km) Pocitově se mi jednoznačně víc líbil 1.0T-GDI 88 KW. (hromada řeči jak to či ono jezdí tak jsem vyzkoušel.... A už nikdy více ??) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2019 Megane je super, vychází i cenově dobře, jen škoda že vzadu je sice širší, ale místa na nohy skoro jako Fabie... Jel jsem tu 1.33 TCe 88kW (nepamatuji si úplně přesně, tu nejslabší co dávají). A jelo to hezky, spotřeba taky dobrá. Pocitově mi to hodně připomínalo 1.2TSI EA211, jen tomu docela nepříjemně poslali turbo v zátěži (prý je to normální). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o3-scala Vloženo 17. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2020 On 10/1/2019 at 4:17 PM, bobanHTP said: V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd... Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-) Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena... 1.2 puretech som skusal, ide pekne, ale nejaky zasadny rozdiel som nezaznamenal, dokonca rozjazdy ma lepsie vyladene TSI. A co bolo pre mna dost dolezite - spotreba 1.2 puretech je tak o liter vyssia ako 1.0 TSI. 1,33 (85kw) v Megane mi bral o skoro dva litre viac ako TSI. A to je uz dost velky rozdiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 29. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2022 (editace) Mam tento motor v 81kw prevedeni s dsg sice iba mesiac,ale skutocne ho musim pochvali.Ci uz jeho ukazkove odhlucnenie,pruznost,spotrebu,zatial sa javi pre Scalu ako uplne vpoho motor,ale kvoli emisiam je aj riadne podtoceny a vkuse plachti,ale zase nieje problem hodit paku do rezimu S a hned je to o 2 prevodove menej... Editováno: 29. Listopad 2022, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.