Paťo73 Vloženo 21. Září 2019 Sdílet Vloženo 21. Září 2019 (editace) Nie je až taký maly ten kufor :) ... len nemá dvojité dno ... je to ako keby ste mali v normálnom superbe tu dosku hore možno iba trochu vyššie :)(s minimálnou nakladaciu hranou ) a pod tým je ešte taký maly priestor na nabíjací kábel a neake drobnosti tam ešte vojdú, len som to zabudol odfotiť :D Editováno: 21. Září 2019, autor: Paťo73 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 21. Září 2019 Sdílet Vloženo 21. Září 2019 Kolik je ta dotace v ČR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
signoflife Vloženo 22. Září 2019 Sdílet Vloženo 22. Září 2019 Nízkouhlíkové technologie - elektromobilita Cílem programu je podpora konkurenceschopnosti podniků a udržitelnosti české ekonomiky prostřednictvím zaváděním inovativních technologií v oblasti elektromobility. Jaké aktivity můžete z dotace financovat? pořízení elektromobilů ve výzvou podporovaných kategoriích silničních vozidel pořízení neveřejných (rychlo)nabíjecích stanic s možností doplnění o baterii pro elektromobily v rámci podnikatelského areálu pro vlastní potřebu Které náklady dotace pokryje? dlouhodobý hmotný majetek dlouhodobý nehmotný majetek (pokud je nezbytný k řádnému provozování dlouhodobého hmotného majetku) Pro koho je program určen? pro podnikatelské subjekty všech velikostí projekt musí být realizován na území ČR mimo hl. města Prahy Výše dotace Výše dotace na jeden projekt se bude pohybovat v rozmezí 50 tis. Kč – 10 mil. Kč. Míra podpory je odvozena od velikosti podniku: malý podnik (do 49 zaměstnanců) - 75 % způsobilých výdajů střední podnik (50 až 249 zaměstnanců) - 65 % způsobilých výdajů velký podnik (od 250 zaměstnanců) - 55 % způsobilých výdajů 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
signoflife Vloženo 22. Září 2019 Sdílet Vloženo 22. Září 2019 Akorát se mi nepodařilo najít, zda to není jen pro čisté elektromobily. Ale když jsem to zjišťoval dříve, tak mi tvrdil jeden dotační specialista, že ano. A mělo by to být zastropováno 450 tis. na 1 vozidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 30. Září 2019 Sdílet Vloženo 30. Září 2019 Pochlapte se, už někdo objednal ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 2. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2019 V SVK konfigurátore momentálne nie je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelso Vloženo 3. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2019 este stale nieje by som povedal este som ho tam nevidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2019 https://www.autorevue.cz/prvni-test-skoda-superb-iv-phev-jasna-revoluce-ovsem-hlavne-pro-skodu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mlkl Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 testik https://www.youtube.com/watch?v=1ZEBgrvo6hM 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 No velice zajímavé, shlédl jsem to celé a páčí se mi to , dává to smysl. Kdybych nyní kupoval auto, asi bych počkal na PHEV v Kodiaqu a šel bych do něj i za cenu vyšších pořizovacích nákladů. Od kolika najetých kilometrů za rok toto může být zajímavé pro rodiny ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octabin Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 Michal B. ahoj u toho hybridu to bude vyloženě se naučit jezdit s tím a umět využít potenciál elektřiny. Smysl to rozhodně dává a má. Pokud budeš jezdit do práce 20 a z práce 20 jezdíš na elektrinu ,pokud auto dobiješ. A dálky, když se naučíš s tím jezdit budeš zvládat delší trasy hybridně. Ještě čekám až příjde dlouhodobější test i na delší trasy. Jediné co mě vadí je že u Škody asi nebude nikdy 4x4 což u Kodiaqu , který bude i v hybridu ,je docela škoda. Ale zase to bude nejspíš vykoupeno vyšším výkonem. (Seat avízoval u bráchy 180kw což už by bylo velmi slušné i na Kodiaq.) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
embecka Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 (editace) Prva skodovka, kde sa otvara vicko nadrze zvnutra :) https://youtu.be/T6ZrYTRhyNE?t=169 Editováno: 10. leden 2020, autor: embecka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 To, že to je první škoda s víčkem nádrže otevoratelnym zevnitř je kec a lež novinaře jen proto, aby vydělal na prohlížení videa a ví o tom prd. Mé 1. Auto byla f1 R. V. 2001 1.4. MPi a taky jsem otevíral víčko nádrže tlačítkem tak samo jako v superbu. To jako nebyla škoda? Ten chlap ve videu v té době už kačenky netahal. Měl by to vědět, když takhle dokáže lhát. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
embecka Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 (editace) Ja viem o tom taky prd :) a doteraz som to u skody nevidel. Cakal som prave nejaku reakciu, kto to potvrdi alebo vyvrati. Akurat som necakal, ze to moze niekoho vytocit :) Inak celkom efektivne strucne predstavenie namiesto dlhej recenzie vpodstate uz znameho auta. Zaujalo ma, ze som pocul uz druhu hofnotu dojazdu iV. Tak neviem ci to citaju z auta za aktualnych podmienok. Predpokladam, ze vyrobca udava jedno cislo jednou metodikou. Editováno: 10. leden 2020, autor: embecka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 První (novodobá) Octavia měla otvírání na palubní desce nad rádiem nebo u ruční brzdy: První Fabia měla (v závislosti na výbavě) otvírání u řidiče vedle sedačky (spolu s kufrem): A první (novodobý) Superb to měl také (na dveřích): 2. generace už to myslím neměli a vrací se to až s Superbem iV a novou O IV. Ano, toto je maličkost a nic to nemění. No na druhou stranu to pak vyvolává otázku, když toto špatně, co je špatně dál? Viz třeba ty rozdílné dojezdy, čemu pak věřit? 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 V 20. 9. 2019 na 8:30, bojler napsal: Neměl bys fotku kufru? O tom se taktně mlčí, zatím jsem ho nikde nezaznamenal. Foto i prostoru pod podlahou + baterie 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. leden 2020 Sdílet Vloženo 11. leden 2020 Super díky. Kufr á la Octavia CNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 https://automix.denik.cz/testy/jaka-je-realna-spotreba-superbu-iv-s-pohonem-plug-in-hybrid-vyzkouseli-jsme-20200202.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 https://moje.auto.cz/poterienko/iv.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 Pěkná recenze, škoda že nikde není ale popsáno chování režimu Hybrid (ten automatický, né ten co udržuje stav baterie), když je v baterii více energie (třeba kolem 50-80%), zda bere energii z baterie a postupně nabití klesá a je rozumná spotřeba, nebo se to chová stejně jako když je baterie skoro vybita a jede skoro jen na benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 Myslím, že tady to je vidět.https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2647824631933884&id=106107962772243 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 Odkaz mi nefunguje (musím manuálně část odmazat, takže snad to pak otevře to co jsi myslel), ale asi to bude toto video : https://www.youtube.com/watch?v=LMo_8wpPnWw tam jede v automatickém hybridu při 1% baterie + tam má to dobíjení motorem. Ale právě by bylo spíš zajímavé opačný případ, nabitá baterie a automatický hybrid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 Jakožto člověk s trochu technickým citem, mám lehce problém s tím studeným motorem, který autor potvrzuje. Pojedu od baráku na elektriku, spalovací motor spí. Najedu na dálnici a bez jakéhokoliv zahřívání budu po motoru vyžadovat výkon... To mu nemůže dělat dobře... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 Ideální je kombonovat s nezávislým topením a otázka je taky jak se člověk rozjíždí, je rozdíl to na EV rozjet na 130 a pak s benzínovým udržovat a nebo na nájezdu to zadupnout do podlahy a pěkně motor vytočit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 Jj. To je ono. Já to otevřu oboje.To co popisuješ bude fungovat stejně, jako současné hybridy. Nastartuji motor, první startování vždy na benzín, aby se motor promázl a pokud je baterka vybitá, běží déle. Pak jede na elektro, popřípadě si pomůže motorem. Nad 50 km/h jede kombinovaně. U té vybité baterky záleži na rekuperaci. Věřím, že pokud by jel v tom videu dál, tak tu baterku i rekuperací částečně dobije.Jinak ten superb po nastartování je vždy v el. módu. V návodu toho moc nepíšou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.