PetyasU Vloženo 12. Května Vloženo 12. Května Ahoj lidi, vím, že to tady bylo napsáno už mnohokrát, ale taky bych se zkusil poptat ještě po nějakých tipech na co nejdelší čistě elektro dojezd. Jezdím MB - Praha, po dálnici, ale na více jak 35 km jsem se nedostal. Auto mám měsíc, je to 11/2021, ale říkal jsem si, jestli nezajet do autorizáku na proměření baterie. Nezdá se mi to. Zkouším všechny možné různé kombinace D/B, jízdní režimy, mám pomalé plynulé rozjezdy, ale prostě 35 km je strop. Přitom je teplo, krásně, klimu mám vypnutou, žádné negativní vnější vlivy. Jasně, chápu, že elektro je primárně určeno do města a tam to je paráda. Ale ani ve městě se nedostanu na delší vzdálenosti. Zkoušel jsem Xkrát projíždět Prahu, čistě elektro, ale stále 35km strop. Díky za tip Citovat
frogale Vloženo 12. Května Vloženo 12. Května (editace) Jezdim kazdy den 39km s prevysenim 340m a vyjde mi to vetsinou, ze mi jeste treba 5-10% zbyva. Cast je po dalnici a tam to zere jak tank. Jestli jezdis po dalnici maximalkou a mas dojezd 35km, tak si myslim, ze super. Ale mimo dalnici by to melo byt vic. Obrovsky vliv ma zda se topeni (klima tolik ne), jak je treba rano 5-10°C, tak pak vecer uz casto ciste na elektro nedojedu. Jinak minuly rok jsem mel maximum nekde kolem 60km, ale to jsou idealni podminky, zadna dalnice, minimum rozjezdu, nizka rychlost, zadne topeni atd. Skoda, ze tohle uz neni bastleni, jako treba u elektrokolobezek, tam jsem pripojil dva dalsi battery packy a dojel 3x daleko. Mensi misto v kufru bych klidne ozelel 😉 Spis nez dojezd me strasne vysira management te 12V baterie. Mam wifi dashkameru, ktera je schopna tu baterku za 5 dnu vytriskat a za 7 uz nenastartuju. Pritom je celou dobu auto v zasuvce a trakcni baterie je celou dobu na 100%. Dobiji se jen pri jizde (mozna i pri stani, ale s "nastartovanym" autem). Editováno: 12. Května, autor: frogale m Citovat
PetyasU Vloženo 12. Května Vloženo 12. Května Díky za info. Já jezdím opravdu pomalu a na spotřebu. Po dálnici 105-115km, prostě aby jízda byla co nejplynulejší. Vypozoroval jsem, že na dálnici je lepší jezdit na D a plachtit a po městě pak většinou jezdím na B a rekuperuju. Když jedu v dané rychlosti po dálnici na benzín, tak jsem mezi 3-4l. Když na baterku tak většinou 15-20kWh. Proto jsem doufal, že bych se měl dostat na těch 50km. Schválně se mrknu, jaké uvidím to převýšení v appce. Ale jestli říkáš, že s dálnicí jsi na podobném dojezdu, tak asi prostě s tou dálnicí se hold dále nedostanu. Jako není to žádné úskalí, ten hybridní mód je super, já jenom dokud mám ještě možnost řešit baterku v záruce, tak abych to neprošvihl. Proti tomu, co tady lidi psali, jsem v podstatě na polovičním dojezdu na elektro. Tak jenom proto. Citovat
frogale Vloženo 12. Května Vloženo 12. Května (editace) Když jsem se ptal v servisu na diagnostiku baterky, tak mi řekli, že to nedělají, že jen v případě když to zákazník reklamuje. Možná by stálo za to ji před koncem záruky prostě naslepo zreklamovat, že má slabý dojezd, a ať ti dokážou, že je ok. Ale tam je 6 let ne? To máš ještě fůru času. Jinak z těch mých 39 km je cca 18 po dálnici. A převýšení je znát, když jedu tu trasu jedním směrem, tak mám průměr cca 24-26kWh, když jedu obráceně, tak se k 16kWh v klidu dostanu, i na menší hodnoty, když to neperu po té dálnici 135. Editováno: 12. Května, autor: frogale Citovat
wirer Vloženo 13. Května Vloženo 13. Května Nie su to moje videa a phev zatial nemam Dialnica: Mesto: Okresky: 1 Citovat
Znedlob Vloženo 27. Května Vloženo 27. Května Život s PHEV po půl roce. Kupovali jsme ho s nájezdem 121t km, rok 2020. Pravidelný servis - olej se mění u PHEV po 15t. Vždy byl měněn v AS. Výbava Style + 4 packety, celkem slušná výbava. V 60t měněna trakční baterie - umřel článek. Dojezd na čisté elektro ukazuje při 100% 51km. Je to mix dálnice a okresek. Jedna z jízd: - průměrná rychlost 61 km/h - vzdálenost 100km - spotřeba paliva 2,1l - spotřeba elektřiny 12,1kw To byl jedna z jízd, kde jsem přepínal režimy pohonu podle trasy, která mě čekala. Dálnici nedoporučuji jezdit čistě na elektřinu. Strašně to žere. Na okresky a do města je to fajn. Režim sport umí překvapit. To spojení pohonů člověka až překvapí, jak to umí vystřelit. Na trakční baterii by mělo být 8let/160t km stejně jako u čistě elektrických, ale je to převzatá informace. Její pravost jsem neověřoval u škodovky. 12V baterie se dobijí při nabíjení trakční baterie a dále při zapnutém zapalování. Jen pozor na zděšení, protože do ní posílá 15V. 1 Citovat
hynekp Vloženo včera v 11:45 Vloženo včera v 11:45 Mohu se zeptat?,.... PHEV má motor v převodovce (proto má o jeden stupeň méně než standardní DSG). V čistě elektrickém režimu převodovka řadí? Nebo je na předvolené rychlosti a řadí až po připnutí spalováku? Ptám se protože obecně je DSG od Škody dost hlučná (spíše když není v tahu) a např u mého Kodiaq1 2.0TSI je to kromě cvakání stíracích ramínek druhý zvuk co mě dost s..e. Citovat
frogale Vloženo včera v 14:38 Vloženo včera v 14:38 Radi i na elektru, ale ze bych slysel cokoliv od prevodovky to ne. Spis to cloveka stve, ze ma vykon pod nohou a ono mu to podradi a zkazi to odpich. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.