Hkubes Vloženo 26. Listopad 2019 Vloženo 26. Listopad 2019 (editace) No tak po dlouhém uvažování , jsem udělal změnu a do 1,5TSI nejdeme. I když už jsem byl rozhodnutý pro tento motor, rozhodl jsem se nakonec,že objednáme 1,0TSI 85KW. Prostě jsem začal více přemýšlet, schánět informace o motoru 1,5TSI a myslím si, že to, že motor cukal byl spíše začátek problémů který ten motor může mít. Už dnes prosakují informace o problémech s časováním rozvodů, carbonem, konstrukce pístu apod. A i v servisech neví jak to budou jednou seřizovat apod. jelikož je to konstrukčně složitý motor .Možná za rok, dva až to bude vychytané konstrukčně jako dříve u 1,2TSI tak se pozná. .Ať si kdo chce píše, prostě po určitých zkušenostech si říkám, že ta 1,0TSI jezdí dobře a i ten výkon se tam najde a zatím ani v servisech s tímto motorem problémy nejsou. Jak jsem již psal ani v 5ti lidech jsem nepoznal, že by měl motor málo výkonu a nějak ze zadýchával a to ani v kopcích. Takže raději ty peníze dám do něčeho jiného. Zítra jedem konfiguraci ještě upravit a pak už jen čekat až bude. Jedině o čem ještě přemýšlím jestli tam nechat dát ostřikovače světel nebo ne. Editováno: 26. Listopad 2019, autor: Hkubes 1 Citovat
Joker 85 Vloženo 26. Listopad 2019 Vloženo 26. Listopad 2019 (editace) V zimě je ostrik led světel k nezaplacení. Editováno: 26. Listopad 2019, autor: Joker 85 Citovat
Kuchar7 Vloženo 26. Listopad 2019 Vloženo 26. Listopad 2019 (editace) Ostřikovače světel spíše ano, ale doporučuji překódovat, aby se spouštěly pouze po delším přidržení ostřikovačů okna (četnost 1, prodleva 2000ms). Pak nad nima máš plnou kontrolu. A ne že ti poblejou celý auto i při lehkém ostříknutí okna. Edit: Mimochodem tuto změnu kódování připouští i návod k obsluze. Editováno: 27. Listopad 2019, autor: Kuchar7 Citovat
Jan R. Vloženo 26. Listopad 2019 Vloženo 26. Listopad 2019 Také jsem si je nechal překódovat a vůbec nepoužívám, to zákl.nastavení nejdříve světla, pak sklo je pro zlost. Citovat
Kallath Vloženo 14. Prosinec 2019 Vloženo 14. Prosinec 2019 procházel jsem novou verzi návodu na Kamiq z listopadu a narazil jsem tam na aktualizovaný seznam motorů. O chystané G-TEC verzi se ví, ale co ten 1,6 MPI a 1,6 TDI 70kw? Že by měli jednu verzi návodu pro všechny a řešili jen překlad? Tyto motory by v ČR dostupné být neměly ne? Citovat
Pawouk Vloženo 14. Prosinec 2019 Vloženo 14. Prosinec 2019 Návod popisuje všechny možné varianty, sice je to trochu nelogické, ale i takové, které u nás nikdy nebudou - toto není první případ. Citovat
Jan R. Vloženo 16. Prosinec 2019 Vloženo 16. Prosinec 2019 https://svolavacky.cz/prvni-svolavaci-akce-pro-skodu-kamiq-a-scala/ Citovat
Kallath Vloženo 20. Prosinec 2019 Vloženo 20. Prosinec 2019 tak motor G-TEC už je pro Kamiq ofiko k objednání, už je i v konfigurátoru https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2019-12-20-kamiq-g-tec-a-scala-g-tec Citovat
Jan R. Vloženo 22. Prosinec 2019 Vloženo 22. Prosinec 2019 Srovnání https://autoroad.cz/zajimavosti/98381-skoda-kamiq-kolik-vlastne-stoji-moderni-crossover Citovat
olgojchorchoj Vloženo 30. Prosinec 2019 Vloženo 30. Prosinec 2019 Tak dneska šemík dorazil k prodejci s tím, že velký TP bude asi až příští týden, nejak se jim nechce s koncem roku hákovat. Takže jsem objednal zimáky, nalakuju hliníkáče , kouknu do eshopu škoda na nějaké koberečky atd. No a pořídím pojistky!!! 2 Citovat
Jan R. Vloženo 8. leden 2020 Vloženo 8. leden 2020 Nestává se, že by nevyhrála horká novinka anketu ? Citovat
Sabiza Vloženo 8. leden 2020 Vloženo 8. leden 2020 Jé, konečně to nevyhrál koncern. Škodovka dala asi málo chechtáků pořadatelům. Citovat
atlan Vloženo 8. leden 2020 Vloženo 8. leden 2020 Zhladiska toho ze to vyraba skodovka tak to bude taky sunt ako scala, tak to vyhrat ani nemoze. Mozno tak za 1 az 2 roky ked to zacnu vyrabat poriadne a bez zavad. Dovtedy nechapem ludi co to kupuju. Citovat
Jan R. Vloženo 8. leden 2020 Vloženo 8. leden 2020 To já také ne, mě se to tvarově vůbec nelíbí. Pak když si na to někdo dá zákl.barvu a zimní plechy a vysolí 450tis., já bych do toho nešel. 1 1 Citovat
Hkubes Vloženo 11. leden 2020 Vloženo 11. leden 2020 V 8. 1. 2020 na 15:57, atlan napsal: Zhladiska toho ze to vyraba skodovka tak to bude taky sunt ako scala, tak to vyhrat ani nemoze. Mozno tak za 1 az 2 roky ked to zacnu vyrabat poriadne a bez zavad. Dovtedy nechapem ludi co to kupuju. To by. Me zajimalo s čím jezdiš ty? A pak mi ukaž auto co neni dle tebe sunt! 1 Citovat
xmen201 Vloženo 12. leden 2020 Vloženo 12. leden 2020 Ahoj umí Kamiq sám popojíždět v koloně, pokud ano jak se ten asistent jmenuje díky... Citovat
Kuchar7 Vloženo 12. leden 2020 Vloženo 12. leden 2020 + samozřejmě v kombinaci s DSG Automatické zastavení a rozjezdVůz s automatickou převodovkou může pomocí ACC zpomalit až do zastavení a znovu se rozjet. Pokud je zastavení delší, na displeji se zobrazí pokyn k sešlápnutí brzdového pedálu. › Držte sešlápnutý brzdový pedál, dokud se vůz před Vámi nerozjede. Pokud brzdový pedál nesešlápnete, regulace se přeruší Citovat
Martab Vloženo 13. leden 2020 Vloženo 13. leden 2020 Ale Kamiq neumí při jízdě v koloně držet se čar, ne? To umí až vyšší modely s "Asistent pro jízdu v koloně" (aspoň ve starších modelech se LaneAssist pod 60km/h vypínal). Citovat
xmen201 Vloženo 13. leden 2020 Vloženo 13. leden 2020 V jiných škodovkách se ten asistent jmenuje Traffic Jam Assist o ACC samozřejmě vím ale myslím si že na popojížďky v koloně nefunguje. Proto mne zajímalo jestli TJA má nebo ne..Jinak nová Octavia má TJA který vydží stát až minutu a pak se sám rozjet což je super:) jen ta cenová politika Oktávky:( vypadá to že Golf 8 bude levnější a to o dost:(.. Citovat
Martab Vloženo 13. leden 2020 Vloženo 13. leden 2020 Kamiq umí s ACC+DSG zastavit a rozjet se. Co neumí je držet se auta před sebou a v pruzích. tedy v koloně se nemusíš starat o plyn, ale točit volantem musíš ty. TJA umí pomoct i s tím udržením v pruhu, ale řidič stejně musí nad systémem dohlížet a v obou případech když překročí doba stání nějakou hodnotu, musí systém aktivovat znovu (šlápnutím na plyn, nebo páčkou ACC). 1 Citovat
Pawouk Vloženo 13. leden 2020 Vloženo 13. leden 2020 @Jan R. - varuju tě naposled, příště už za psaní příspěvků mimo téma (a to nejenom tady) dostaneš dlouhodobou odměnu dle "ceníku" pravidel fora. Příspěvky mimo téma smazány. Citovat
xmen201 Vloženo 14. leden 2020 Vloženo 14. leden 2020 před 19 hodinami, Martab napsal: Kamiq umí s ACC+DSG zastavit a rozjet se. Co neumí je držet se auta před sebou a v pruzích. tedy v koloně se nemusíš starat o plyn, ale točit volantem musíš ty. TJA umí pomoct i s tím udržením v pruhu, ale řidič stejně musí nad systémem dohlížet a v obou případech když překročí doba stání nějakou hodnotu, musí systém aktivovat znovu (šlápnutím na plyn, nebo páčkou ACC). Moc díky za odpověď tohle jsem potřeboval. Umí Scala TJA nebo je na tom stejně jak Kamiq? Všude uvádí jen ACC, případně Front assist ale o TJA Škoda dost mlží. U Karoqa a dražsích aut od Škody je TJA jako volitelný prvek výbavy auta nebo se taky mýlím? Citovat
Martab Vloženo 14. leden 2020 Vloženo 14. leden 2020 Nechci uplně kecat, ale myslím že v koncernu TJA platforma MQB-A na které je Kamiq a Scala toto neumí. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.