Přejít na obsah

Oprava startovacího tlačítka superb III


AdoksS

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tiež ďakujem za návod, práve som to absolvoval a moja Fabča opäť štartuje na prvý ťuk! Ako technický antitalent konštatujem, že to nie je nič zložité... pre mňa bol najväčší boj odpojiť konektor z tlačidla.

 

Čo sa týka toho krúžku, podľa DP sa jedná o čítaciu cievku imobilizéru..

441473115_obrzok.thumb.png.d233dd53483b491a0f9b84277c4c4149.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Podľa návodu dnes úspešne vyčistené a opravené štartovacie tlačidlo na Superb II facelift - postup identický so Superb III.

 

Najdlhšie mi trvalo vytiahnuť z tlačidla konektory. Oba konektory majú poistky/západky, ktoré treba zatlačiť aby sa dal konektor odpojiť. Veľký konektor išiel aj napriek zatlačeniu poistky dosť ťažko a ešte keď Vám tam ten spodný kryt vysí už len na tom konektore... 

Podložil som si spodný kryt krabicou aby nevysel za kábel v lufte a mohol som pracovať oboma rukami. Poistku veľkého konektoru som zatlačil cez dierku (viz foto) a súčasne plastovým páčidielkom opatrne konektor vysunul.

 

Všetky ostatné kroky boli jednoduché. Ďakujem za návod a aj ostatné postrehy.

Superb.jpg

Editováno: , autor: Kami64
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...

Dobrý den, napojím se na toto vlákno ohledně startovacího tlačítka. Mám Octavii III a už když jsem ji koupila, tak měla naprasklé startovací tlačítko. Teď už se mi úplně rozbilo a v podstatě mi zbyl ten mechanismus, který funguje bez problému, ale chybí ta ploška, která se mačká při startování. Pro ilustraci radši přikládám foto, neumím to úplně správně vysvětlit. Myslíte, že se dá koupit jen ta vrchní krytka, abych nemusela nechat měnit celý ten mechanismus? Předem děkuji za případné rady.

IMG_20210921_154807.jpg

IMG_20210921_155005.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dohnalkovazdenka I když koupíte celé tlačítko, můžete použít jen tu krytku a zacvaknout ji do původního tlačítka. Zbytek si můžete nechat, až Vám to tlačítko jednou odejde definitivně.

Osobně bych toto zkusil někde na vrakovišti. To, že by měli samostatnou krytku by byla hodně velká náhoda, ale i celé tlačítko tam bude jistě levnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 10. 2021 na 15:39, Sudetak napsal:

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6v0905217whs-tlacitko-start-33958.html

P.S. jen jako příklad, přesný typ nutno ověřit dle konkrétního auta

Dík za odpověď, v podstatě to samé mi navrhli v servisu. Tak ale odjezdila jsem s tím 3 roky, tak už je asi na čase to opravit 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 10. 2021 na 19:04, DavesMan napsal:

@Dohnalkovazdenka I když koupíte celé tlačítko, můžete použít jen tu krytku a zacvaknout ji do původního tlačítka. Zbytek si můžete nechat, až Vám to tlačítko jednou odejde definitivně.

Osobně bych toto zkusil někde na vrakovišti. To, že by měli samostatnou krytku by byla hodně velká náhoda, ale i celé tlačítko tam bude jistě levnější.

To mě taky napadlo, že když už si to koupím nové, tak nechám vyměnit jen tu krytku, protože to startování je bez problémů (i bez krytky). Jen nevím jak k tomu přesvědčím toho servisaka😀. A ten tip s vrakáčem ještě promyslím. Dík. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Ahoj, jsou všechny ty tlačítka pro předface s kessy stejné? Respektive jestli se jedná o 3V0 905 217. Mám jet o víkendu do zahraničí a nahodit palubku s nastartováním je tak na 12 stisků s lovením které místo zrovna zabere. Preventivně objednám novej kus, kdyby se při opravě něco pokazilo, ať můžu jet.

 

 

EDIT:

Tento kód je univerzální pro většinu VW koncernových kessy aut a jiné tlačítko se pod takovým hlavním označením ani nedělá.

 

K výměně:

- Na ty šroubky vedle volantu je potřeba T25 torx. Je potřeba na to mít přímo torx 25 šroubovák s délkou čepele 10cm, protože normální nástrčný bit se tam nevleze vedle volantu. Stojí to v Bauhauzu 95kč.

- Ten vrchní deklík není potřeba rozdělávat "páčidlem", jde to úplně v pohodě odklopit nahorů rukou. Je to tam zacvaknuté na lehkých oskách.

- Volant si napolohujte co nejvíce k sobě a co nejvíce dolů ať máte prostor pro odložení toho vrchního deklíku.

- Vemte si nějakou krabici na podložení (já si tam dal basu s nářadím na výšku). Bez toho podložení je pomalu nereálné komfortně odpojit konektor od tlačítka, protože do dírky z vrchu tlačítka musíte dát nějakou malou věc (já tam tlačil dvojkou imbusem) a zároveň malým šroubovákem lehce rozpojíte konektor.

- Tlačíto vytáhnete z té plastové konstrukce zasunutím párátek (nebo dvou malých imbusů v mém případě) z vnitřní strany mezi ty plíšky a plastový kryt.

 

Měnil jsem za nový kus a suma sumárum jsem to dělal tak 5 minut

 

 

 

Editováno: , autor: Goauld
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...