Publikováno Březen 4, 20196 r Ahoj, Mate niekto moznost porovnat ako sa chova 140kW TSI s filtrom pevnych castic proti 132kW TSI? Spotreba, chod motora, atd.? U 132kW som mal moznost len kratkej jazdy, takze sa mi tazko porovnava. Jedine co ma u 140kW zaujalo na prvy pokus je o hodne hlasitejsi prejav. Predpokladam, ze je to nasledok odstranenia dodatocnej zvukovej izolacie v MR2019. Tusite niekto co panov zo Skody k tomu viedlo? Diky
Březen 4, 20196 r Neda sa tam ta dodatocna zvukova izolacia domontovat? Ked tam bola predtym, predpokladam, ze len znizovali naklady a proste to tam nedali...pochybujem, ze skusali znizit vahu alebo nieco podobne - ta izolacia predsa nie je taka tazka, ci ano? Je to kazdopadne divne, ze to vyhodili!
Březen 4, 20196 r Autor Netusim kde presne ju odstranili a co by znamenalo ju doinstalovat. Zaujimave je, ze to odstranili len u tohto motora.
Březen 4, 20196 r Udajne sa to da domontovat. Toto by mal byt ten diel: https://www.skoda-parts.com/spare-part/565863831-bonnet-sound-absorber-skoda-35352.html
Březen 4, 20196 r Borci, odkud cerpate takoveto informace? Mam pocit ze jsem snad o Kodiaqu precetl uplne vsechno, ale o tomto jsem neslysel. Upraveno Březen 4, 20196 r od Xantrix
Březen 4, 20196 r Xantrix, niekde tu bol uz davnejsie zverejneny zoznam zmien v modelovom rade MY18 vs MY19. Bolo tam zopar zmien a jedna z nich bolo prave odstranenie tej zvukovej izolacie.
Březen 5, 20196 r Autor Celé řady Kodiaq se v rámci změn pro modelový rok 2019 týká odebrání dodatečného odhlučnění kapoty pro motor 2.0 TSI/140 kW. Patnáctistovce a turbodieselům nadále zůstává.Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-laurin--klement-vybava-motory
Březen 5, 20196 r Diky moc! Zkusim se zeptat sveho prodejce jestli by bylo mozne izolaci doplnit v ramci predprodejni pripravy. Uz jsem se s nimi domlouval na montazi palubni kamery, treba by toto slo take.
Březen 5, 20196 r Autor Daj nam potom prosim vediet. Som zvedavy i na spotrebu, az si to sadne, po nejakom najazde. Predajca spominal, ze nove benziny s filtrom maju o hodne vyssiu spotrebu ako stare motory.
Březen 5, 20196 r Richmund: vyšší spotřebu bych netvrdil. V létě jsme měli půjčený kodiaq 1,4tsi a my jsme objednali a jezdíme s 1,5Tsi a spotřeba naprosto stejná. U 2,0TSI to bude +- hodně podobné,stejné.
Březen 5, 20196 r Skor to bude naopak. Pri 2.0TSI sa zopar ludi stazuje, ze je DSG nastavene viac na ekonomicku jazdu - aby mali asi lepsie cisla na WLTP testing. Pri Sport mode to uz ale ide vraj zivsie...
Březen 5, 20196 r jezdím s Karoqem 2.0TSI 140kW 4x4 DSG, a když to srovnám s Kodiaqem 2.0TSI 132kW, tak je svižnější. To je samozřejmě dáno váhou Karoqa, ale myslím že se v tomhle případě 132kW od 140kW lišit nebude.
Březen 6, 20196 r Autor On 3/4/2019 at 9:51 PM, sidzej said: Udajne sa to da domontovat. Toto by mal byt ten diel: https://www.skoda-parts.com/spare-part/565863831-bonnet-sound-absorber-skoda-35352.html Moze tento diel ovplyvnovat hluk smerom do kabiny?
Březen 6, 20196 r Někde jsem četl, že deka pod kapotu zrovna moc vliv nemá na hluk motoru do interiéru, ale těžko říct. Osobní zkušenost nemám. Jak moc velký rozdíl je? Měl jsi nějaké přímé porovnání? Já nedávno ještě přeobjednal z 2.0TDI na 2.0TSI a teď jsi mne trochu vylekal. Není to třeba tím, že jedno auto mělo akustická skla a druhé ne?
Březen 6, 20196 r A v čem tě vylekal? Jako že by 2.0 TSI bez deky bylo hlučnější než TDI? To snad ne :) 2.0 TDI máme v Tiguanu, TSI bude určitě tišší, ať už s krytem kapoty nebo bez. To budu vědět možná za rok, kdy plánuji TDI vyměnit za TSI.
Březen 6, 20196 r Měl jsem na testování půjčeného Kodiaqa 2.0TDI a na dálnici byl tichý, tak mne trochu vylekala poznámka "o dost hlučnější projev" než u předchozí verze TSI. Teď mám G7 1.4TSI a to je tichošlápek, tak bych si nerad moc pohoršil.
Březen 6, 20196 r Autor Nechcem vyvolavat paniku. Auto je relativne tiche. Len ked som mal pozicane 132kw, tak ma prekvapilo jak je to auto velmi tiche. Teraz u toho 140kw by som ho uz ako velmi tiche nehodnotil. Asi to bude kombinacia suroveho/noveho motoru a odstranenej dodatocnej izolacie.
Březen 6, 20196 r Ať tak či tak, nebude TSI hlučnější než TDI. Které mi teda v Tiguanu i po zajetí přijde dost hlučné. Na dálnici ne, tam se to ztratí v celkovém hluku.
Březen 6, 20196 r Já měl na testování pujceny Kodiaq 2.0TDI a Tiguan Allspace 2.0TSI a v Kodiaqu byl na dálnici větší klid. Tiguan mi ale přišel celkově hůře odhlucneny, zejména od podvozku.
Květen 10, 20196 r Zdravím, neví někdo s jakou převodovkou je spojen 2.0tsi 140kW? Má tento motor přímý i nepřímý vstřik paliva do válců. Koukám, že jsem ve 132kW vlákně, když tak prosím přehodit do 140kW Upraveno Květen 10, 20196 r od zdenek1234
Květen 21, 20196 r V 5. 3. 2019 na 14:37, Habi001 napsal: jezdím s Karoqem 2.0TSI 140kW 4x4 DSG, a když to srovnám s Kodiaqem 2.0TSI 132kW, tak je svižnější. To je samozřejmě dáno váhou Karoqa, ale myslím že se v tomhle případě 132kW od 140kW lišit nebude. Od kdy má Karoq motor 2.0 TSI 140 KW ? :-)))
Květen 22, 20196 r před 4 hodinami, jindrous napsal: Od kdy má Karoq motor 2.0 TSI 140 KW ? :-))) Od podzimu 2018 :)
Květen 22, 20196 r Jak moc se dá věřit ukazateli výkonu a krouťáku, který po připojení mobilu k infotainmentu ukazuje origo škodovácká OneApp? Ta 2.0 TSI by měla mít 188 koní a krouťák 320 Nm, ale už mi to ukázalo i 196 koní (což beru jako statistickou odchylku) a 364 Nm (a to už mi přijde více, než statistická odchylka..:)) ) Nebyl s tím někdo z vás na brzdě, aby potvrdil/vyvrátil?:) Nebo to ta Appka prostě počítá jak se jí zachce?:)
Květen 22, 20196 r Určitě neměří přesně ta appka, ale ve světě motoru nebo kde, s tím motorem byly na brzde a naměřili kolem 220 ps takže je pravděpodobný ze reálné bude mít víc, někde tu je ten článek ofocenej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.