Piaggio Vloženo 24. leden 2015 Vloženo 24. leden 2015 no,taky ze mas dve tlacidla a jednym budes otvarat a druhym zatvarat. aby si to nemusel cez kabliky prikladat. Citovat
Martin Zwierzyna Vloženo 24. leden 2015 Vloženo 24. leden 2015 jo tak nejak jsem to myslel, jasne, diky, zitra to vyzkousim a ozvu se, jak jsem dopadl ... Citovat
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 no tak jsem to teda zkousel, ale marne, cvaka v tom, ale neodemkne, viz video... https://www.youtube.com/watch?v=Mq_EbhSHBTc&feature=youtu.be Citovat
Wittmann Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 já tam tedy nic neslyším, ale asi si to dovedu představit. A "pobouchat" si to zkoušel? Na začátku jsi psal, že to blblo při třísknutí dveřma...jestli je to spínačem, tak se může chytnout Citovat
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 zkusim do neho jeste uprat kladivem, no ty zadni dvere nejak blby, kdyz jsem zmacknul na klici podruhe zamknout (predpokladam, ze by to nemelo nic udelat), tak se ony odemkly, nebo kdyz jsem zmacknul zamknout u ridice, tak se vsechny dvere zamkly, tyhle se zamkly a hned odemkly ... Citovat
Wittmann Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 to opravdu vypadá na některý z těch mikrospínačů... Citovat
misumi Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 (editace) Postavil jsem aparát, který umí otevřít zasejfované zámky i s vadným servo motorem. Jediná starost je dostat se ke konektoru zámku. Odzkoušeno i v servisech. Po 4 hod neůspěšnéno bouchání je to 10 sekund a je otevřeno. Pak se nechá demontovaný zámek opravit a na testeru odzkoušet všechny funkce. Editováno: 25. leden 2015, autor: misumi Citovat
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 Ke konektoru zamku neni problem se dostat, mam sundane oplechovani ... Citovat
octa.diskuter Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 Re: misumi Shodou okolnosti mam tedka totez docela nastudovano u oktavky, tak me to zajima. Moc mi nesedi vety "aparát, který umí otevřít zasejfované zámky i s vadným servo motorem" a "Jediná starost je dostat se ke konektoru zámku". Jak ti ten konektor pomuze, kdyz je motorek vadny? Jestli to teda neni tajemstvi. Citovat
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Vloženo 25. leden 2015 To je nejaky trollista, ne? :-D Citovat
misumi Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Není to tajemství. Motor má zanešený komutátor nevodivým prachem z uhlíků .Proto se netočí. Přístroj do něj pustí asi 600V, ale jen 10mA a 12V a 4A. Vysoké napětí prorazí onu nevodivou vrstvu a 12V odsejfuje a odemkne. Vyzkoušeno u fabie, superba a oktávie ,kde hrozilo rozseknutí zámku.Tento systém se používá ve svářečkách TIG-VIG. Citovat
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 nevodivá vrstva z prachu z uhlíků, to se mi zdá ňáké divné... Citovat
misumi Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Tak si to změř. Je-li uhlík vypálený a zoxidovaný ,je hůře nebo vůbec vodivý. Stačí ošmirglovat a motor jede jako nový. Citovat
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 no nevím, nevím......, ale je fakt, že tím výbojem se může stát ledacos... Jak ale píše výše, tak motor se zjevně hýbe, když v tom cvaká Citovat
Martin Zwierzyna Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 no jo jo urcite to ten SAFE drzi, divejte jeste pro rekapitulaci, odpojil jsem v pruchodce kabely vedouci k zamku a na pin 1 a 2 privedl napeti / zem, je to spravne, ne? Citovat
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 asi jo, jen v tý svorkovnici je to přehozený oproti konektoru zámku, ale to by nemělo vadit. Jinak pro jistotu přikládám odkaz, kde je vidět, co je uvnitř zámku. Mám pocit, že se tu rodí příliš fantastické teorie. Nicméně, pokud se ty převody zakously, tam mírně vyšší napětí tomu může (ve výjimečných případech) pomoci. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40689&sid=525eb19fb27411a37c631f946f51c760 Citovat
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 a ještě taková kontrolní otázka, ví tady někdo, jak ten safe systém přesně funguje? Citovat
Martin Zwierzyna Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 ja to teda nevim, ale predpokladal bych, ze se musi odblokovat prvne SAFE a az pak se odemykaji dvere ... Citovat
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 já to taky úplně přeně nevím, jen vím, že od toho jsou tam ty spínače. Co přesně se ale děje a jestli je to záležitost primárně elektronická nebo mechanická.... A to bouchání nic? Někdo ať ti cvaká a přes nějaký klacek to probouchej gumovou plalicí. Citovat
misumi Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Sejf je 2x zamčení - odsejfování je 2x odemčení. Ze sejfu to jde jen servomotorem , nebo rozlámat, nebo jak je nahoře popsáno mím udělátkem. Citovat
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 a čím je určeno, že se to 2x "odemkne" a ne jednou? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.