Leden 24, 201510 r no,taky ze mas dve tlacidla a jednym budes otvarat a druhym zatvarat. aby si to nemusel cez kabliky prikladat.
Leden 24, 201510 r jo tak nejak jsem to myslel, jasne, diky, zitra to vyzkousim a ozvu se, jak jsem dopadl ...
Leden 25, 201510 r no tak jsem to teda zkousel, ale marne, cvaka v tom, ale neodemkne, viz video... https://www.youtube.com/watch?v=Mq_EbhSHBTc&feature=youtu.be
Leden 25, 201510 r já tam tedy nic neslyším, ale asi si to dovedu představit. A "pobouchat" si to zkoušel? Na začátku jsi psal, že to blblo při třísknutí dveřma...jestli je to spínačem, tak se může chytnout
Leden 25, 201510 r zkusim do neho jeste uprat kladivem, no ty zadni dvere nejak blby, kdyz jsem zmacknul na klici podruhe zamknout (predpokladam, ze by to nemelo nic udelat), tak se ony odemkly, nebo kdyz jsem zmacknul zamknout u ridice, tak se vsechny dvere zamkly, tyhle se zamkly a hned odemkly ...
Leden 25, 201510 r Postavil jsem aparát, který umí otevřít zasejfované zámky i s vadným servo motorem. Jediná starost je dostat se ke konektoru zámku. Odzkoušeno i v servisech. Po 4 hod neůspěšnéno bouchání je to 10 sekund a je otevřeno. Pak se nechá demontovaný zámek opravit a na testeru odzkoušet všechny funkce. Upraveno Leden 25, 201510 r od misumi
Leden 25, 201510 r Re: misumi Shodou okolnosti mam tedka totez docela nastudovano u oktavky, tak me to zajima. Moc mi nesedi vety "aparát, který umí otevřít zasejfované zámky i s vadným servo motorem" a "Jediná starost je dostat se ke konektoru zámku". Jak ti ten konektor pomuze, kdyz je motorek vadny? Jestli to teda neni tajemstvi.
Leden 26, 201510 r Není to tajemství. Motor má zanešený komutátor nevodivým prachem z uhlíků .Proto se netočí. Přístroj do něj pustí asi 600V, ale jen 10mA a 12V a 4A. Vysoké napětí prorazí onu nevodivou vrstvu a 12V odsejfuje a odemkne. Vyzkoušeno u fabie, superba a oktávie ,kde hrozilo rozseknutí zámku.Tento systém se používá ve svářečkách TIG-VIG.
Leden 26, 201510 r Tak si to změř. Je-li uhlík vypálený a zoxidovaný ,je hůře nebo vůbec vodivý. Stačí ošmirglovat a motor jede jako nový.
Leden 26, 201510 r no nevím, nevím......, ale je fakt, že tím výbojem se může stát ledacos... Jak ale píše výše, tak motor se zjevně hýbe, když v tom cvaká
Leden 26, 201510 r no jo jo urcite to ten SAFE drzi, divejte jeste pro rekapitulaci, odpojil jsem v pruchodce kabely vedouci k zamku a na pin 1 a 2 privedl napeti / zem, je to spravne, ne?
Leden 26, 201510 r asi jo, jen v tý svorkovnici je to přehozený oproti konektoru zámku, ale to by nemělo vadit. Jinak pro jistotu přikládám odkaz, kde je vidět, co je uvnitř zámku. Mám pocit, že se tu rodí příliš fantastické teorie. Nicméně, pokud se ty převody zakously, tam mírně vyšší napětí tomu může (ve výjimečných případech) pomoci. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40689&sid=525eb19fb27411a37c631f946f51c760
Leden 26, 201510 r a ještě taková kontrolní otázka, ví tady někdo, jak ten safe systém přesně funguje?
Leden 26, 201510 r ja to teda nevim, ale predpokladal bych, ze se musi odblokovat prvne SAFE a az pak se odemykaji dvere ...
Leden 26, 201510 r já to taky úplně přeně nevím, jen vím, že od toho jsou tam ty spínače. Co přesně se ale děje a jestli je to záležitost primárně elektronická nebo mechanická.... A to bouchání nic? Někdo ať ti cvaká a přes nějaký klacek to probouchej gumovou plalicí.
Leden 26, 201510 r Sejf je 2x zamčení - odsejfování je 2x odemčení. Ze sejfu to jde jen servomotorem , nebo rozlámat, nebo jak je nahoře popsáno mím udělátkem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.