Martin Zwierzyna Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 jaky pripravok? nerozumim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 no,taky ze mas dve tlacidla a jednym budes otvarat a druhym zatvarat. aby si to nemusel cez kabliky prikladat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 jo tak nejak jsem to myslel, jasne, diky, zitra to vyzkousim a ozvu se, jak jsem dopadl ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 no tak jsem to teda zkousel, ale marne, cvaka v tom, ale neodemkne, viz video... https://www.youtube.com/watch?v=Mq_EbhSHBTc&feature=youtu.be Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 já tam tedy nic neslyším, ale asi si to dovedu představit. A "pobouchat" si to zkoušel? Na začátku jsi psal, že to blblo při třísknutí dveřma...jestli je to spínačem, tak se může chytnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 zkusim do neho jeste uprat kladivem, no ty zadni dvere nejak blby, kdyz jsem zmacknul na klici podruhe zamknout (predpokladam, ze by to nemelo nic udelat), tak se ony odemkly, nebo kdyz jsem zmacknul zamknout u ridice, tak se vsechny dvere zamkly, tyhle se zamkly a hned odemkly ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 to opravdu vypadá na některý z těch mikrospínačů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 (editace) Postavil jsem aparát, který umí otevřít zasejfované zámky i s vadným servo motorem. Jediná starost je dostat se ke konektoru zámku. Odzkoušeno i v servisech. Po 4 hod neůspěšnéno bouchání je to 10 sekund a je otevřeno. Pak se nechá demontovaný zámek opravit a na testeru odzkoušet všechny funkce. Editováno: 25. leden 2015, autor: misumi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Ke konektoru zamku neni problem se dostat, mam sundane oplechovani ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Tak ještě těch 550km a není problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octa.diskuter Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Re: misumi Shodou okolnosti mam tedka totez docela nastudovano u oktavky, tak me to zajima. Moc mi nesedi vety "aparát, který umí otevřít zasejfované zámky i s vadným servo motorem" a "Jediná starost je dostat se ke konektoru zámku". Jak ti ten konektor pomuze, kdyz je motorek vadny? Jestli to teda neni tajemstvi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 To je nejaky trollista, ne? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Není to tajemství. Motor má zanešený komutátor nevodivým prachem z uhlíků .Proto se netočí. Přístroj do něj pustí asi 600V, ale jen 10mA a 12V a 4A. Vysoké napětí prorazí onu nevodivou vrstvu a 12V odsejfuje a odemkne. Vyzkoušeno u fabie, superba a oktávie ,kde hrozilo rozseknutí zámku.Tento systém se používá ve svářečkách TIG-VIG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 nevodivá vrstva z prachu z uhlíků, to se mi zdá ňáké divné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Tak si to změř. Je-li uhlík vypálený a zoxidovaný ,je hůře nebo vůbec vodivý. Stačí ošmirglovat a motor jede jako nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 no nevím, nevím......, ale je fakt, že tím výbojem se může stát ledacos... Jak ale píše výše, tak motor se zjevně hýbe, když v tom cvaká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 třeba se hýbe ale málo k odsejfování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 no jo jo urcite to ten SAFE drzi, divejte jeste pro rekapitulaci, odpojil jsem v pruchodce kabely vedouci k zamku a na pin 1 a 2 privedl napeti / zem, je to spravne, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 asi jo, jen v tý svorkovnici je to přehozený oproti konektoru zámku, ale to by nemělo vadit. Jinak pro jistotu přikládám odkaz, kde je vidět, co je uvnitř zámku. Mám pocit, že se tu rodí příliš fantastické teorie. Nicméně, pokud se ty převody zakously, tam mírně vyšší napětí tomu může (ve výjimečných případech) pomoci. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40689&sid=525eb19fb27411a37c631f946f51c760 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 a ještě taková kontrolní otázka, ví tady někdo, jak ten safe systém přesně funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 ja to teda nevim, ale predpokladal bych, ze se musi odblokovat prvne SAFE a az pak se odemykaji dvere ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 já to taky úplně přeně nevím, jen vím, že od toho jsou tam ty spínače. Co přesně se ale děje a jestli je to záležitost primárně elektronická nebo mechanická.... A to bouchání nic? Někdo ať ti cvaká a přes nějaký klacek to probouchej gumovou plalicí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Sejf je 2x zamčení - odsejfování je 2x odemčení. Ze sejfu to jde jen servomotorem , nebo rozlámat, nebo jak je nahoře popsáno mím udělátkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 a čím je určeno, že se to 2x "odemkne" a ne jednou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Komfortkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.