Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

no ale ja si rikam, kdyby se ten safelock nepodaril odemknout, tak by to preci melo vyhodit chybu na komfortce ve VAGu, ne?

Nechá se ve vagu nebo ve vasu činnost zámků zkontrolovat. Mám na to takové udělátko, kterým to kontroluju ,když mám zámek na stole. Dveřní spínač, odemčeno, zamčeno, safe, odběr proudu.

ok a jak se to tedy da v tom VAGu zkontrolovat? mam doma diagnostiku ...

BTW: dival jsem se i do VISu, ale nic tam o kontrole zamku nepisou ...

Upraveno od Martin Zwierzyna

Nevím to přesně ,ale asi je to v akčních členech. Já to moc nepoužívám ,proto, že mám ten tester. Mně vozí zámky ze servisů a různí garážisti už demontované.

No ja bych ten svuj taky rad prave demontoval, abych mohl podniknout neco dal :D ok mrknu do tech akcnich clenu :)

Tam uvidíš jen to, že je onen zámek v sejfu. To víš i teď.

ve vagu je to adresa 46 a potom asi 03 a můžeš testovat zámky ,ale tím bohužel to ani neotevřeš ani neopravíš.

myslím v tom zámku, co to určuje. Kdyby to byla jen komfortka, tak by se to dalo jednoduše oblafnout, ne?. Když ti vozí "zámky na stůl", tak by jsi se s námi mohl podělit o to, jak to ve vnitř vlasně funguje, co se v zámku děje při zamykání, na co jsou tam ty spínače apod. Dotyčný píše, že zámek cvaká, takže má tendenci něco dělat, možná kdyby věděl v jaké fázi se to zadrhne, tak by znal řešení....Možná se tomu dá pomoci zvenku mechanicky....

To není problém. Safe aretuje ta bílá věc na dně. Musí se 2x pohnout a je on, nebo of. Signalizuje to mikrospínač až na konci rozepnutím. Blíž do středu zámku je mikrospínač zamknutí a ještě blíž je odemknutí. Na té otočné vačce jsou 2-(jen u předních zámků) pro ovládání komfortky pomocí klíče. A ten venkovní je samozřejmě na vnitřní světlo a bzučák nezhasnutí světel.

Upraveno od misumi

Pořád je třeba vědět, že ze safe zámek dostaneš jen elektricky, tím, že se otočí motor a to správným směrem a dostatečnou silou. Z venku nemáš šanci, ani vyndaný zámek neodsejfuješ bez elektriky, nebo pak ještě mechanicky rozebrat.

jasný, elektricky, ale vlasně je potřeba mechanicky hnout tím bazmekem. Takže za předpokladu, že mechanismus není vyskočený, tak pokud tam pošle 14, 15, 16 voltů (prostě aby vykompenzoval úbytek napětí na případném přehodovém odporu) se to asi hne...

 

Hele a teď trochu odbočím - Fabia cvakne dvakrát, Octavia jen jednou - v čem se ty zámky liší?

Ty zámky jsou stejný. Liší se jen odporama pro komfortku ,180ohm přes mikrospínač odemčení a barvou štekru - fabie maj modrý. Ale i oktavie bouchne 2x pro safe a provede - li safe u všech zámků-rozbliká se ledka.

no takze je v SAFE, jak se dalo predpokladat ...

 

Win_XP_2015_01_26_15_37_37.jpg

Udělátkem udělám 2x drc a je odemčeno do 10 sekund, ale tak dlouhé dráty až k tobě tam bohužel nemám.

Donutilo mi to výrobě toho přístroje, když jsem u mojí vlastní F1rs bouchal a cvakal dálkou 4 hodiny. Víš jak bolí ruce? Odměnou mi pak byli protáhlé xichty mechaniků i v autor. dílnách.

Ty zámky jsou stejný. Liší se jen odporama pro komfortku ,180ohm přes mikrospínač odemčení a barvou štekru - fabie maj modrý. Ale i oktavie bouchne 2x pro safe a provede - li safe u všech zámků-rozbliká se ledka.

 

Ono to ale na O2 vůbec nebouchne, udělá to jen takové slabé zasvištění a nemám pocit, že by to bylo nějak zdvojené.

oktu 2 nemám zmapovanou, ale existujou zámky velmi tiché nebo 2motorové. Asi superb nebo audi-wv nevím ještě jsem je nepitval.

Stale neviem, ci nas kolega to skusal odomknut privedenim externeho napajania. pripadne aj kontrolovane zvysit.  a najlepsie cez tie pomocne tlacidka. s tym,ze treba poslat vzdy dva pulzy /pokial nepozname spravnu polaritu na odomknutie/ v kazdom smere a az potom skusat otvorit.

 

 

Inak aky je rok  vyroby toho vozu?

Zkousel jsem tam max 14V dat, rv 2004

Upraveno od Martin Zwierzyna

Re: misumi

Dekuji za popis "propalovace prechodovych odporu". Tuhle metodu jsem jednou videl v jinem oboru, nenapadlo me, ze by to slo pouzit i na servomotorek.  :)

 

Re: Martin Zw.

Klidne muzes na tech pinech 1 a 2 (u oktavky) zkusmo prohodit polaritu napeti. Akorat to nebude odemykat, ale zamykat. Schvalne jestli neco uslysis. A klidne tech pulsu muzes zkusit vic za sebou. A jeste pred tim si jen tak ze zvedavosti muzes zmerit odpor mezi piny 1 a 2. Jestli nameris nekonecno, tak tam ani nemusis posilat napeti (pokud to nebudou nejake velke volty).

rozeber si i druhe dvere a externim napetim si to odemkni at vis jak to funguje. pak si jeste zmer proud a zjistis jestli je v haji motorek nebo tam je mech. problem.

Zkousel jsem tam max 14V dat, rv 2004

 

 

A mas zistenu aj spravnu polaritu na otvaranie? Je lepsie skusat na isto ,ako pokazdy iny smer.  Ono to funguje jednoducho,to sa len zlozito tvari. Je tam taka mala spruzinka ktoru musi motorcek cez snek pretlacit.

 

Inak mozes zmerat aj ten prud, aky bere ten motor..

to je odpor motorku??? prud by teda bol okolo 0.3A ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.