Přejít na obsah

Nejdou otevřít dveře


Kokeš

Doporučené příspěvky

myslím v tom zámku, co to určuje. Kdyby to byla jen komfortka, tak by se to dalo jednoduše oblafnout, ne?. Když ti vozí "zámky na stůl", tak by jsi se s námi mohl podělit o to, jak to ve vnitř vlasně funguje, co se v zámku děje při zamykání, na co jsou tam ty spínače apod. Dotyčný píše, že zámek cvaká, takže má tendenci něco dělat, možná kdyby věděl v jaké fázi se to zadrhne, tak by znal řešení....Možná se tomu dá pomoci zvenku mechanicky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není problém. Safe aretuje ta bílá věc na dně. Musí se 2x pohnout a je on, nebo of. Signalizuje to mikrospínač až na konci rozepnutím. Blíž do středu zámku je mikrospínač zamknutí a ještě blíž je odemknutí. Na té otočné vačce jsou 2-(jen u předních zámků) pro ovládání komfortky pomocí klíče. A ten venkovní je samozřejmě na vnitřní světlo a bzučák nezhasnutí světel.

Editováno: , autor: misumi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasný, elektricky, ale vlasně je potřeba mechanicky hnout tím bazmekem. Takže za předpokladu, že mechanismus není vyskočený, tak pokud tam pošle 14, 15, 16 voltů (prostě aby vykompenzoval úbytek napětí na případném přehodovém odporu) se to asi hne...

 

Hele a teď trochu odbočím - Fabia cvakne dvakrát, Octavia jen jednou - v čem se ty zámky liší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty zámky jsou stejný. Liší se jen odporama pro komfortku ,180ohm přes mikrospínač odemčení a barvou štekru - fabie maj modrý. Ale i oktavie bouchne 2x pro safe a provede - li safe u všech zámků-rozbliká se ledka.

 

Ono to ale na O2 vůbec nebouchne, udělá to jen takové slabé zasvištění a nemám pocit, že by to bylo nějak zdvojené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stale neviem, ci nas kolega to skusal odomknut privedenim externeho napajania. pripadne aj kontrolovane zvysit.  a najlepsie cez tie pomocne tlacidka. s tym,ze treba poslat vzdy dva pulzy /pokial nepozname spravnu polaritu na odomknutie/ v kazdom smere a az potom skusat otvorit.

 

 

Inak aky je rok  vyroby toho vozu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Re: misumi

Dekuji za popis "propalovace prechodovych odporu". Tuhle metodu jsem jednou videl v jinem oboru, nenapadlo me, ze by to slo pouzit i na servomotorek.  :)

 

Re: Martin Zw.

Klidne muzes na tech pinech 1 a 2 (u oktavky) zkusmo prohodit polaritu napeti. Akorat to nebude odemykat, ale zamykat. Schvalne jestli neco uslysis. A klidne tech pulsu muzes zkusit vic za sebou. A jeste pred tim si jen tak ze zvedavosti muzes zmerit odpor mezi piny 1 a 2. Jestli nameris nekonecno, tak tam ani nemusis posilat napeti (pokud to nebudou nejake velke volty).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkousel jsem tam max 14V dat, rv 2004

 

 

A mas zistenu aj spravnu polaritu na otvaranie? Je lepsie skusat na isto ,ako pokazdy iny smer.  Ono to funguje jednoducho,to sa len zlozito tvari. Je tam taka mala spruzinka ktoru musi motorcek cez snek pretlacit.

 

Inak mozes zmerat aj ten prud, aky bere ten motor..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...