Leden 26, 201510 r no ale ja si rikam, kdyby se ten safelock nepodaril odemknout, tak by to preci melo vyhodit chybu na komfortce ve VAGu, ne?
Leden 26, 201510 r Nechá se ve vagu nebo ve vasu činnost zámků zkontrolovat. Mám na to takové udělátko, kterým to kontroluju ,když mám zámek na stole. Dveřní spínač, odemčeno, zamčeno, safe, odběr proudu.
Leden 26, 201510 r ok a jak se to tedy da v tom VAGu zkontrolovat? mam doma diagnostiku ... BTW: dival jsem se i do VISu, ale nic tam o kontrole zamku nepisou ... Upraveno Leden 26, 201510 r od Martin Zwierzyna
Leden 26, 201510 r Nevím to přesně ,ale asi je to v akčních členech. Já to moc nepoužívám ,proto, že mám ten tester. Mně vozí zámky ze servisů a různí garážisti už demontované.
Leden 26, 201510 r No ja bych ten svuj taky rad prave demontoval, abych mohl podniknout neco dal ok mrknu do tech akcnich clenu
Leden 26, 201510 r ve vagu je to adresa 46 a potom asi 03 a můžeš testovat zámky ,ale tím bohužel to ani neotevřeš ani neopravíš.
Leden 26, 201510 r myslím v tom zámku, co to určuje. Kdyby to byla jen komfortka, tak by se to dalo jednoduše oblafnout, ne?. Když ti vozí "zámky na stůl", tak by jsi se s námi mohl podělit o to, jak to ve vnitř vlasně funguje, co se v zámku děje při zamykání, na co jsou tam ty spínače apod. Dotyčný píše, že zámek cvaká, takže má tendenci něco dělat, možná kdyby věděl v jaké fázi se to zadrhne, tak by znal řešení....Možná se tomu dá pomoci zvenku mechanicky....
Leden 26, 201510 r To není problém. Safe aretuje ta bílá věc na dně. Musí se 2x pohnout a je on, nebo of. Signalizuje to mikrospínač až na konci rozepnutím. Blíž do středu zámku je mikrospínač zamknutí a ještě blíž je odemknutí. Na té otočné vačce jsou 2-(jen u předních zámků) pro ovládání komfortky pomocí klíče. A ten venkovní je samozřejmě na vnitřní světlo a bzučák nezhasnutí světel. Upraveno Leden 26, 201510 r od misumi
Leden 26, 201510 r Pořád je třeba vědět, že ze safe zámek dostaneš jen elektricky, tím, že se otočí motor a to správným směrem a dostatečnou silou. Z venku nemáš šanci, ani vyndaný zámek neodsejfuješ bez elektriky, nebo pak ještě mechanicky rozebrat.
Leden 26, 201510 r jasný, elektricky, ale vlasně je potřeba mechanicky hnout tím bazmekem. Takže za předpokladu, že mechanismus není vyskočený, tak pokud tam pošle 14, 15, 16 voltů (prostě aby vykompenzoval úbytek napětí na případném přehodovém odporu) se to asi hne... Hele a teď trochu odbočím - Fabia cvakne dvakrát, Octavia jen jednou - v čem se ty zámky liší?
Leden 26, 201510 r Ty zámky jsou stejný. Liší se jen odporama pro komfortku ,180ohm přes mikrospínač odemčení a barvou štekru - fabie maj modrý. Ale i oktavie bouchne 2x pro safe a provede - li safe u všech zámků-rozbliká se ledka.
Leden 26, 201510 r Udělátkem udělám 2x drc a je odemčeno do 10 sekund, ale tak dlouhé dráty až k tobě tam bohužel nemám.
Leden 26, 201510 r Donutilo mi to výrobě toho přístroje, když jsem u mojí vlastní F1rs bouchal a cvakal dálkou 4 hodiny. Víš jak bolí ruce? Odměnou mi pak byli protáhlé xichty mechaniků i v autor. dílnách.
Leden 26, 201510 r Ty zámky jsou stejný. Liší se jen odporama pro komfortku ,180ohm přes mikrospínač odemčení a barvou štekru - fabie maj modrý. Ale i oktavie bouchne 2x pro safe a provede - li safe u všech zámků-rozbliká se ledka. Ono to ale na O2 vůbec nebouchne, udělá to jen takové slabé zasvištění a nemám pocit, že by to bylo nějak zdvojené.
Leden 26, 201510 r oktu 2 nemám zmapovanou, ale existujou zámky velmi tiché nebo 2motorové. Asi superb nebo audi-wv nevím ještě jsem je nepitval.
Leden 26, 201510 r Stale neviem, ci nas kolega to skusal odomknut privedenim externeho napajania. pripadne aj kontrolovane zvysit. a najlepsie cez tie pomocne tlacidka. s tym,ze treba poslat vzdy dva pulzy /pokial nepozname spravnu polaritu na odomknutie/ v kazdom smere a az potom skusat otvorit. Inak aky je rok vyroby toho vozu?
Leden 26, 201510 r Zkousel jsem tam max 14V dat, rv 2004 Upraveno Leden 26, 201510 r od Martin Zwierzyna
Leden 26, 201510 r Re: misumi Dekuji za popis "propalovace prechodovych odporu". Tuhle metodu jsem jednou videl v jinem oboru, nenapadlo me, ze by to slo pouzit i na servomotorek. Re: Martin Zw. Klidne muzes na tech pinech 1 a 2 (u oktavky) zkusmo prohodit polaritu napeti. Akorat to nebude odemykat, ale zamykat. Schvalne jestli neco uslysis. A klidne tech pulsu muzes zkusit vic za sebou. A jeste pred tim si jen tak ze zvedavosti muzes zmerit odpor mezi piny 1 a 2. Jestli nameris nekonecno, tak tam ani nemusis posilat napeti (pokud to nebudou nejake velke volty).
Leden 26, 201510 r rozeber si i druhe dvere a externim napetim si to odemkni at vis jak to funguje. pak si jeste zmer proud a zjistis jestli je v haji motorek nebo tam je mech. problem.
Leden 26, 201510 r Zkousel jsem tam max 14V dat, rv 2004 A mas zistenu aj spravnu polaritu na otvaranie? Je lepsie skusat na isto ,ako pokazdy iny smer. Ono to funguje jednoducho,to sa len zlozito tvari. Je tam taka mala spruzinka ktoru musi motorcek cez snek pretlacit. Inak mozes zmerat aj ten prud, aky bere ten motor..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.