Listopad 20, 20204 r to auto co som mal pozicane malo cenovku 23,500€ ale je aj lacnejsia verzia za 18,500€ tam uz asi nie su ani sedacky a volant
Listopad 22, 20204 r Ahoj jen tak pro kontrolu o těch cenách tu píšeš nějaké blbosti. Swift v nejvyšší výbavě 4x4 hybrid stojí 15000 Euro Tu Tvou Scalu za 38000 euro si nějak nedokážu predstavit nemas náhodou Škodu Superb a neprekoukl si se. Borovička je někdy pěkná potvora.
Listopad 22, 20204 r Tak on ale nepíše o cenách v SK, ale pokud si dobře pamatuji, tak se baví co cenách v Nizozemí.
Listopad 22, 20204 r Právě teď, Novotkap napsal: Ahoj jen tak pro kontrolu o těch cenách tu píšeš nějaké blbosti. Swift v nejvyšší výbavě 4x4 hybrid stojí 15000 Euro Tu Tvou Scalu za 38000 euro si nějak nedokážu predstavit nemas náhodou Škodu Superb a neprekoukl si se. Borovička je někdy pěkná potvora. To si mozes pozerat do cenikov v cechach a na slovensku ale take ceny v Holansku teda rcite nie su nalacnesi swift sa v ceniku pohybuje na 18900 € ale pockaj ja ti tu hodim fotku za tyzden idem zase do servisu aby som sa nenudil tak ti odfotim scalu aj swift a mozem aj novu octavku a superbecko aby ste si nemysleli ze si vymyslam
Prosinec 27, 20204 r Pro mě je největší problém s kvalitou, to že se šetří na lakování. Konkrétně že není vůbec nalakovaná vnitřní část kapoty. Avšak to není jen problém Škody, už s tímto "šetřením" začíná i VW u svého ID.3... 🙄😅
Prosinec 27, 20204 r A ta vnitřní část kapoty vadí jako čemu? Holý plech tam není, slunce tam taky nesvítí, barvičky tam být nemusí.
Prosinec 28, 20204 r Některá auta (nejenom koncernová) začínají tak trochu vypadat jako sovětská Potěmkinova vesnice. Není to tak moc o kvalitě, ale ta tzv.osekanost a láce překrytá blyštivými a tzv. moderními prvky je vidět více a více. Na povrchu krása, v hloubi v rámci výrobních aj. úspor nenalakované plochy karosérie, tvrdý a laciný papindekl výplní interiéru, stříbřenka na plastové součástce místo pochromovaného kovu, plastové překrytí spodku místo poctivého pastizolu, osekaná zvuková izolace, atd.. Ani ta část vnitřní nenalakované kapoty ničemu podstatnému nevadí, ale právě tady je vidět pravděpodobně důsledek stále se zvyšujících nákladů na ty "podstatné a nezbytné" předepsané systémy a tak se šetří a šetří, hlavně aby auto splnilo normy, napohled se líbilo a tak to zákazníci kupujte, stejně na výběr za chvíli až tak moc nebude.
Prosinec 29, 20204 r @Kuchar7 Nezlob se na mě, ale touhle logikou by se mohla lakovat jen teda vybrané části kam slunce svítí. Když to ostatní je zbytečné... Mně vadí, že od výrobců slyšíš pořád "kvalita, preciznost, apod." a pak vidíš takovýto výsledek. Můžeš mi namítnout, že mi to vadí, protože je to můj konkrétní případ, ale vadilo by mi stejně tak i kdyby tu kapotu neměl lakovaný kdokoliv. A krásně to shrnul @DušanV 👍
Prosinec 29, 20204 r No ale to není nekvalita, to je pečlivě optimalizovaný záměr. Ony jsou lakovány v barvě pouze všechny pohledové plochy. Nic navíc. Je to o ceně. Můžeš si následně nechat nalakovat vnitřek kapoty, všechna nadkolí, kufr, vnitřky nárazníků i vše ostatní, jestli máš zbytečných několik tisíc. A věř mi, že to budou vyhozené peníze...
Prosinec 29, 20204 r Ono dnes je taky jedna věc ušetřené náklady, ale mnohem větší úspora jsou gramy CO2 co ušetří na o něco menší hmotnosti auta, on lak je taky celkem nezanedbatelná část a dnes se šetří všude... Tím to nechci obhajovat, jen konstatuji...
Prosinec 29, 20204 r Je to i zcela logické, dnes se uvádí, že mladé lidi už auta tak netáhnou, má ho téměř každý, ojeté nic nestojí a potřebují jet z bodu A do bodu B. Dnes je trend sednout, nastartovat a nic neřešit, motorový prostor a podvozek, nikdo neprohlíží (jenom my staříci :-). Jakmile naběhne elektromobilita, nebude se kontrolovat už téměř nic. Auta už bonzujou do servisu dopředu co je aktuálně potřeba, proč nezajet i pro vodu do ostřikovačů ...
Prosinec 29, 20204 r před 1 hodinou, Kuchar7 napsal: No ale to není nekvalita, to je pečlivě optimalizovaný záměr. Ony jsou lakovány v barvě pouze všechny pohledové plochy. Nic navíc. Je to o ceně. Můžeš si následně nechat nalakovat vnitřek kapoty, všechna nadkolí, kufr, vnitřky nárazníků i vše ostatní, jestli máš zbytečných několik tisíc. A věř mi, že to budou vyhozené peníze... Mno je zajímavé, že na F2 se pečlivě optimalizovaný poměr neřešil a lakované mám všechno a nemusím o tom filozofovat.
Prosinec 30, 20204 r Jenže v době F2 na ni padlo cca 23 průměrných platů, kdežto dnes na Scalu padne asi 12. Dřív ta auta byla pořádně zaplacená, ale taky to bylo vidět, teď jsou prostě levnější a vidět je to taky :)
Prosinec 30, 20204 r Dnes su auta lacnesie ???? To mysli niekto vazne ? Ale co nech si mysli kto chce co chce mna nezaujma kolko auto stoji ale to aku ma kvalitu .Ak sa vsak chce nadalej skodovka hrdit tytulom spolahlive auta musi zacat dbat viac na kvalitu ako na vseliake sprostosti ktore v aute vlasne nie su potrebne .ja skludom v aute ozeliem front asist ci line asist ale chcem mat auto urobene poriadne nie aby som musel byt kazdu chvylu v servise 20 tisic eur nenajde clovek na ceste
Prosinec 30, 20204 r Rok 2000, Fabia 1.4 16V Elegance 444 900, průměrný plat 13 219, rok 2020 Scala Style 1.0 TSI 452 900, průměrný plat 34 835. Ano, můžeme polemizovat, že průměrný plat má málo kdo, ale to platí dnes a platilo i 20 let zpět. Tehdá byla ta fabie za 33 platů, dnes by to bylo auto za 1 172 410. A za 1.2milionu už se dá koupit něco kvalitnějšího než je Scala, s tím se musí souhlasit... Asistenti nejsou výmysl ŠA, ale EU...
Prosinec 31, 20204 r a ještě třeba vzít v úvahu výbavu té fabie a výbavu scaly. Pak je Scala ještě "levnější".
Leden 2, 20214 r skuste porovnavat porovnatelne a nie fabiu zo scalou Scalu mozeme porovnavat z prvou octaviou aspon rozmermi by to sedelo a tam boli ceny niekde inde Pokrok nezastavis hoc myslim ze scala je na tom horsie ako prva octavia co sa tyka dielenskeho spracovania . Auta su stale draha zalezitost a vzdy budu kym sa nepride z inym konceptom vyroby ale hlavne z pouzitim inych materialov a konstrukcie a ked uz porovnavame tak porovnavajme porovnatelne . Ale osobne si myslim ze auta nie su ani lacnejsie ani drahsie ako pred tym a to sa da dokazat cenou zlata ta sa nemeni ohladom na vyrobky ale na inflaciu tej ktorej meny .
Leden 2, 20214 r Autor Právě. Cena/platy vypadá levnější ale auta byla daleko trvanlivější díky jednoduchosti a poctivé výrobě. O1 stále jich dost jezdí, jestli výroba/v provozu bude po pětadvaceti letech u Scaly vyšší dost pochybuji.
Leden 2, 20214 r Tady očividně nemá cenu diskurovat, Scala není nástupcem Octavie, ta je a vždy byla větší a dražší model (v 2000 nějakých 664tis za L&K a to ten L&K toho tehdy zas tolik neměl na dnešní poměry). Šlo o to, že nová auta jsou dostupnější, a to se někde musí projevit (ať už je to kvalita nebo vydrž)... Můžete si samozřejmě přepočítat cenu na množství zlata, ale výsledek bude velmi podobný. Proste kdyby dnes Scala stála přes milion, neměla moderní elektroniku a systémy, tak to klidně muže být to nejspolehlivější auto na planetě, ale nikdo ho nekoupí, protože cena a výbava...
Leden 2, 20214 r skuste porovnavat porovnatelne, tak Ok. Porovnej si cenu Fabie dnes a 15 let zpet v prepoctu na prumerny plat :)
Únor 11, 20214 r Pocas noci napadlo kopec snehu a na aute sa vytvorila zamrznuta plocha doslova je strecha a dvere spojene ladom. Auto je daleko od bytovky aby som natiahol predlzovat a pustil fen. Myslite ze s rozmrazovacom okien nebude vadit ak nastriekam na klucky a okolo dvery aby lad povolil? Hlavne aby sa lak neposkodil. Alebo co by este mohlo pomoct?
Únor 17, 20214 r Čau všem, tak bohužel už si o Škodovce myslím svoje. Můj problém, který jsem popisoval výše byl po 2 měsících opakovaných návštěv v servisu vyřešen! Z výroby chyběla kabeláž v předních řidičových dveřích (chyběly nějaké dráty a něco nebylo vůbec napinováno v konektorech), proto nefungoval správně zámek, kessy ani stahování oken. Myslím si, že je trestuhodné, že na novém autě se tohle může stát. Stalo se někomu z Vás něco podobného? Mám třeba od Škodovky žádat nějaký bonus, nebo omluvu?
Únor 17, 20214 r A myslíš si, že by si niečo od nich bez právnika i vymohol? Mne auto stálo viac ako 30 dní minulý rok v servise. A to ešte riešim 3. krát sklápajúcu sa sedanku. Budem rád, keď to klapne, vymenia a do servisu pôjdem už len na garančku. Nerád by som už ďalšie záznamy, lebo to ani predajné nebude s toľkými reklamáciami :D
Únor 18, 20214 r Nenašel jsem v tomto tématu od tebe druhý příspěvek, takže kdo ví o jaký problém se jednalo... @csabac Nemusíš mít strach, k reklamacím se "nikdo" nedostane a i tobě jako majiteli, který ty reklamace prodělal má technik problém vytisknout výpis ze systému, kde budou ty reklamace potvrzené a rozepsané co se dělalo :)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.