Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

nevíte někdo, zda by nešla dodělat středová odrazka (výměna za původní) na zadní dveře, tak jak to má Škoda Kodiaq RS ?

 

Díky za případné reakce.

 

 

ŠK RS.jpg

ŠK.jpg

Vloženo

Videl som to ako to vymieňajú v servise. Skladá sa to z 3 dielov ten hlavný cierny plast a na nom su 2 odrazky, prava a ľavá a cele je to nacvaknute na nárazníku, trvalo im to 5 minút. 

 

Vloženo
před 8 minutami, Jaro92 napsal:

Videl som to ako to vymieňajú v servise. Skladá sa to z 3 dielov ten hlavný cierny plast a na nom su 2 odrazky, prava a ľavá a cele je to nacvaknute na nárazníku, trvalo im to 5 minút. 

 

Použil som tvoj link čo si tu dal :) Mám to aj ja objednané na moje...je to krajšie s tým.

Vloženo (editace)

Musí se vyměnit středový plast na nárazníku cca 1500kč,odrazky myslím kolem 500Kč

Jinak přední mřížka na RSo 470kč, spojler na mřížku 1200kč

Editováno: , autor: Majk
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Koupil jsem sadu přímo v servisu, celkem cca. 2 100 Kč. Práce na 20 minut vč. vyvrtání 6 děr, aby západky odrazek měly kam zapadnout. Celá lišta je jen nacvaknutá, není třeba nic složitě demontovat. Na obou koncích je zvenku malý otvor, stačí háčkem zatáhnout a je to. Raději jsem vrtal, než lepil, díry jsou skryté a lepidlu v případě tak rozdílných plastů moc nevěřím - tepelná roztažnost, horko, mráz, sůl - musí to vydržet extrémy.

bear-cz.jpg

Vloženo

Já nechtěl vrtat do nárazníku a lepení díky zadní struktuře odrazky se mi také nepozdávalo tudíž vyhrála možnost kdy člověk může kdykoliv demontovat bez jakéhokoliv poškození dílů :)

Vloženo

Ty díry jsou kompletně ukryté pod lištou, takže i kdybych z nějakého neznámého důvodu chtěl vrátit původní lištu, tak taky nic nepůjde vidět. Ale zajímalo by mě, jaký je ten třetí postup, když to není ani lepení, ani vrtání.

Vloženo

Tak aj ja som to dnes namontoval...doba montáže ani nie 10 minút.A nič som nevŕtal a ani nelepil :) Len som trochu orezal úchyty na odrazkách ktoré sú nacvaknuté na tej čiernej lište.

4FC0E7F9-75A1-4650-ACAF-46E66E97CDD8.jpeg

Vloženo (editace)

No keď napíšem že len kurami, tak mi asi nik neuverí. Treba začať od stredu lišty a postupovať ku kraju a išlo to úplne jednoducho.

Trochu som si odtiahol gumové tesnenie a v pohode sa dalo vycvaknúť. Viac času som venoval orezaniu zacvaknutých cuplíkov v lište aby neodtláčalo samotnú odrazku :)

PS: Ale čo som čítal ako to demontujú, tak na koncoch lišty sú dierky cez ktoré sa to dá zachytiť a potiahnuť.

Editováno: , autor: MAKEL
Vloženo
před 16 hodinami, Carlos von Vakzal napsal:

Ty díry jsou kompletně ukryté pod lištou, takže i kdybych z nějakého neznámého důvodu chtěl vrátit původní lištu, tak taky nic nepůjde vidět. Ale zajímalo by mě, jaký je ten třetí postup, když to není ani lepení, ani vrtání.

Stejným způsobem jako použil MAKEL ? trošku jsem ubrousil  cvoky na odrazkách. Aspoň jsem využil brusku co má žena na dělání nehtů ? šlo to rychle a výsledek je luxus (ani by to člověk nepoznal že to takto není origo). Na vycvaknutí jsem použil plastové páčidla co se používají snad na všechno ? nemůžu si je vynachválit a nic jiného v autě nepoužívám...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...