Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 7 hodinami, Aleš_BX napsal:

.....ale jak by se asi obchodní zástupce či makléř tvářil na to, že likvidátor nevyplatí pojistné plnění.....

 

To je těmto vyžírkovským šmejdům úplně fuk. Ty zajímá jen rabat z uzavřených pojistek. 

  • Autor
V 14. 6. 2019 na 14:14, rayx napsal:

Zajímavé a smutné ...

Když tedy nejde o plnění z obyčejné pojistky povinného ale pojistky na "vyšší" urovni mezi sjednávajícími obchodními partnery (autoservis/dealer vs. pojišťovna), tak by ten škůdce autoservis měl být celou dobu v předklonu, auto opravit tak, že to na něm nikdo jen tak nepozná, poskytnout na dobu opravy plnohodnotnou náhradu a toto by nemělo být podmíněno tím, že by poškozený zákazník měl vůbec řešit nějaké žádosti atd., to by měla být automatická samozřejmost.

A na čem se pak obě strany (zákazník a autoservis) dohodnou nad rámec, tedy té "ztráty" hodnoty, to už je věc nějaké profesionální cti toho autoservisu (jeho vlastníků a vedoucích pracovníků), jestli si dokáže toto ocenit sám a se zákazníkem se rozumně dohodnout a udělat gesto. Postoj autoservisu k poškozenému zákazníkovi, že autoservis nyní funguje jako prostředník mezi vlastníkem vozidla a pojišťovnou, co k tomu dodat, to je jednání spíše jak při tom povinném ...

Když se stalo toto na ani ne rok starém Superbu v ceně přes 1 000 000 korun a to vinou servisu, dosavadní jednání servisu a poskytnuté náhradní vozidlo tu Lukas popsal, jak by se asi ten servis choval k někomu, kdo by si u nich před rokem koupil něco levnějšího kolem půl míče ...

 

Líp bych to nenapsal, přesně takhle to vidím i já.

Ja mel pred pul rokem sedreny a promackly zadni blatnik ve velikosti velke ruky vinik napred ujel pak jsem videl jak dojela susedova tchyne se starym odritym superbem a protoze jsem ju hodne obhledal tak se pta neskrabla jsem ti to ? Ja ti to zaplatim kdyz jsem ji rikal ze to bude stat 15000 tak jsme to sepsaly bylo to auto suseda co tchyni pujcuje ...v AS Araver me slibyly nahradniho superba po dobu opravy protoze podnikam a auto potrebuju a den pred me volaly ze superb se jim jeste nevratil z pujceni ze me daji hole toledo ( auto o 2 tridy nizsi) nebo kdyz budu chtet supa tak se oprava o 10 dni posune ...oprava stala 24 000 a stratu hodnoty sa me nepodarilo z pojistovnu dohodnut ( ale moc jsem netlacil ) ale dle me pro prodeji me to klesne min o 30000 preju ti at to nejak preckas a stratis na tom co nejmin mels krasne auto a stvat te to bude porad i po oprave tak pevne nervy ....

Hmmm drsné...Jakože jsme jen lidi, ale co je moc to je prostě moc.

Rozumu a všeho moudra je tady víc než dost, nepolevuj a stůj si za svým. Neber ohled na to, že do servisu jezdíš 15.let. Přeji ti tedy hodně zdaru taky pevné nervy a ať už je auto brzy v cajku  doma??

  • Autor

Nabídka :

Bezplatný servis se týká pravidelných předepsaných prohlídek  dle výrobce ŠKODA AUTO a.s.  do nájezdu vozidla 150.000 km včetně ( dle času nebo ujetých km) – není časově omezeno. Bezplatně jsou položky práce i materiál.

 

Bezplatný servis se netýká oprav jednotlivých skupin vozidla, pneuservisu ani pojistných událostí.

 

 

 

 

Trochu nerozumím, co se skrývá pod pojmem "jednotlivé skupiny vozidla".

Dle mého ti navrhují, že budou řešit jenom to, na co přijdou při prohlídkách a ještě jenom to, co předepisuje Škoda.
Když se ti něco potento mimo tento plán, tak smolík a jde to za tebou...
Dle mého se s tebou snaží vydrbat.

  • Autor

Díval jsem se na stránky ŠKODA a tam je možnost předplaceného servisu. Což si myslím, že je ten jejich návrh.

 

Je tam varianta Standard : Zahrnuje servisní úkony předepsané výrobcem. Jedná se zejména o servisní prohlídky podle stanoveného servisního intervalu QI4 (pouze vozy s pohonem na CNG) nebo QI6. Zahrnující výměny motorového oleje, výměny filtrů, výměnu brzdové kapaliny, zapalovacích svíček a další úkony prováděné v rámci servisních prohlídek. Varianta Standard obsahuje také prodloužení záruky mobility.

 

A varianta plus :

Zahrnuje servisní úkony ve stejném rozsahu jako varianta Standard a dále servisní úkony vedoucí k bezstarostnému provozu vozidla. Jednoduše řečeno se jedná o výměnu dílů podléhajících běžnému opotřebení jako jsou brzdové destičky a kotouče, stěrače, rozvodový řemen a mnoho dalšího. Bezstarostný provoz vozidla znamená i krytí nahodilých poruch, prodloužení záruky mobility, každoroční dezinfekci a případné doplnění klimatizace a kontrolu vozu před STK.

 

 

Cena je na Superb 45 200,- standard a 91 000,- plus.

Z toho jak to postavili - Bezplatný servis se netýká oprav jednotlivých skupin vozidla - to podle mě vypadá na Standard.

 

https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/predplaceny-servis

 

Čekal bych, že to někdo od dealera zákazníkovi jasně vysvětlí a dá i písemně včetně detailů, a ne že si bude muset hledat info sám.

 

Viz detaily k těm předplacenkám

https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/skoda-predplaceny-servis-standard

 

https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/skoda-predplaceny-servis-plus

 

 

Upraveno od rayx

  • Autor

Ty predplaceny servisy jsem cetl prave. No tak jim napisu, co doho teda spada a co ne. 

Servis se netyka jednotlivych skupin vozidla... Skupina ke skupine a mame slozeny cely auto:D

Snazi se o vagni popis, aby se z toho vykroutili. Nechutne.

Pozor AS nabízí servis za jeho ceny ND které jsou vyšší než v jiných obchodech s ND i pokud jde o originál. Taktéž nabízí olej s přirážkou 400%. Výsledkem je ze servis mimo AS nebo alespoň s vlastními ND vyjde levněji !!

Podle mne je to v tomto případě krádež za bílého dne nebo opití rohlíkem. Trval bych na penězích.

 

Upraveno od zwan

  • Autor

Na penezich trvam, tohle me nabidli nad ramec. A do Skody bych po dobu trvani zaruky stejne musel jezdit na servis. 

Aha tak to jo..

Jen poznamka mimo - kvuli zaruce opravdu nemusis jezdit do autorizaku, nedelam zadne servisni prohlidky v autorizaku a zaruka mi porad plati, nekolikrat uz jsem ji vyuzil.

  • 1 měsíc později...

Tak jak jste to uzavřeli ???

  • 2 měsíce později...

také by mě zajímalo jak to dopadlo

I me pokut o tom muzes mluvit a nepodepsal nejake mlceni...

Kdyby podepsali mlčenlivost, tak je to větší pikantérie, než bouračka samotná.

Dost o tom psal a uz dluho nic tak to mohlo byt soucast dohody o vyrovnani ze se to nikde nebude dal resit ...i tyto fora procitaji lidi ze skodovky a snazi se negativni veci eliminovat...ale je to jen moje spekulace rad bych vedel jako vsichni jak to doopravdy dopadlo ...

  • 5 měsíců později...

No to snad nééééé!!!! Já to četl 20 minut jak seriál a poslední díl je kde???????? @Lukas_86  Jak to dopadlo?

Upraveno od pizzamann

  • 4 měsíce později...

no to jsem dopadl stejně akorát o pár měsíců později :D taky by mě zajímal výsledek. Jak se to vyřešilo @Lukas_86?

  • 1 rok později...

No, asi ho z toho trefil šlak... 

Těžko říct, když se @Lukas_86  skoro 2 roky nepřihlásil na fórum, jestli to zde vůbec sleduje. 

 

  • 1 měsíc později...

Pokračování příště…. 🤦‍♂️

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.