Září 29, 20213 r chyba SW to urcite nie je, displej sa da vypnut len do najblizsieho vypnutia zapalovania. je to vlastnost
Září 29, 20213 r 9 minutes ago, wirer said: chyba SW to urcite nie je, displej sa da vypnut len do najblizsieho vypnutia zapalovania. je to vlastnost Zajímalo by mě kde jste se toto dočetl. Ocenil bych kdybych toto nastavení nemusel při každém startu znovu nastavovat - je to zajímavý způsob, jak zmírnit dopad pískání displeje. Muset to nastavovat znovu po zapnutí zapalování je hloupost - to je jako byste si musel po každém novém startu zapalování přenastavovat jazyk auta do Češtiny (přeháním samozřejmě). Z pohledu programátora mi to příjde jako udělání featury ("záměrné" vlastnosti) z bugu (chyby) aby se již nemusela opravovat :) Umím si představit, že vydání nové aktualizace je dost nákladné. Podařilo se pískání někomu úspěšně vyreklamovat? Upraveno Září 29, 20213 r od Radim955
Září 30, 20213 r posledny prispevok sa necituje, je to v pravidlach fora! kde som sa docital? nikde, navod totiz uvadza len to, ze sa vypne po 10 s, v poznamke je dodatok ze ak sa netukne na displej alebo nestlaci/neotoci tlacidlo. ak by to bola trvala deaktivacia displeja, preco by to nepomenovali trvalo vypnuta obrazovka? aj Swing, aj Swing+, aj Amundsen ma len moznost po 10s vypnutie obrazovky. niekto si rad pred jazdou nastavi radio, navigaciu ci prepne pesnicku, preto nie je dovod nechavat trvalo vypnuty displej. ta moznost je tam len kvoli dlhsej jazde v noci ak niekomu vadi jas displeja (aj ked ten sa da stiahnut aj tak) a ze je to hlupost? SS tiez treba po kazdom starte deaktivovat ak to niekomu vadi, a nedali to ako trvale vypnutie (nepocitam diag ci odpojenie konektora). tempomat ci tiez nepamata poslednu zadanu rychlost, FLA pri F3 (aspon po dorabkach) si tiez nepamata posledny stav (vypnuty ci zapnuty asistent). vyhrev sedaciek tiez nehreje po starte, no treba ho zapnnut rucne. preco to nedali ako moznost niekde zaskrtnut??? mam hladat dalsie priklady???
Říjen 2, 20213 r On 9/29/2021 at 8:28 PM, Radim955 said: Zajímalo by mě kde jste se toto dočetl. Ocenil bych kdybych toto nastavení nemusel při každém startu znovu nastavovat - je to zajímavý způsob, jak zmírnit dopad pískání displeje. Muset to nastavovat znovu po zapnutí zapalování je hloupost - to je jako byste si musel po každém novém startu zapalování přenastavovat jazyk auta do Češtiny (přeháním samozřejmě). Z pohledu programátora mi to příjde jako udělání featury ("záměrné" vlastnosti) z bugu (chyby) aby se již nemusela opravovat Umím si představit, že vydání nové aktualizace je dost nákladné. Podařilo se pískání někomu úspěšně vyreklamovat? Ty bys to treba ocenil, ale jiní zase ne, jsi 1 z tisice bych rekl.. Proste to tak je , po nastartovani proste musis zase nastavit aby ti diplej zhasl, neni to zadna chyba.. Kdyztak se zkus prihlasit do výberka na nejakou tu pozici programatora ve škodovce.. je dost veci co by se dalo vylepist na škodovkach 🙂
Říjen 20, 20213 r Nedávno jsem také zakoupil auto s tímto rádiem a mám bohužel úplně stejný problém. Podařilo se to už aspoň někomu úspěšně vyřešit? Upraveno Říjen 20, 20213 r od Pavlos_F3MC
Září 20, 20231 r Povedlo se mi infotainment vyreklamovat. Ukázal jsem jim spektrální analýzu zvuku, abych dokázal, že si zvuk nevymýšlím. Infotainment mi vyměnili, nicméně pískání pokračuje dál. Dál jsem se s reklamací již neobtěžoval. Technik mi řekl, že prý je to normální, že takový zvuk prostě elektronika běžně vydává Normální to nicméně není. Pískání značí, že se někde uvnitř nachází součástka, která rozvibrovává okolí (cívka, kondenzátor). Vibrace znamenají pohyb a je otázka co tento pohyb časem způsobí s ostatními součástkami. Vzhledem k tomu, že ovšem auto běžně "vibruje" za jízdy, doufám že se nic takového nestane. Rozdíl je nicméně v tom, že tato frekvence je konstantní. Spíše si říkám, zda zvuk neznačí nedostatečně vyhlazené napětí v napájecím subsystému a zda to časem nezpůsobí, že mi elektronika v autě začne odcházet. Vzhledem k tomu, že intenzita zvuku se mění spolu s intenzitou osvětlení displeje, tipl bych si, že zdrojem rušivého napětí je PWM, kterou se ovládá intenzita podsvícení displeje. Upraveno Září 20, 20231 r od Radim955
Září 21, 20231 r Autor @Radim955 Já mám pořád to původní radio. Píská mi to už přes 4 roky a žádná elektronika v autě mi neodchází. Toho bych se nebál. Jen to pískání v uších bylo ze začátku nepříjemné, ale člověk si časem zvykne...
Březen 15Bře 15 Vidím, že niesom jediný ktorému to pískanie vadí Je to proste zlý návrh elektroniky, zrejme obvodu spínaného zdroja pre modul displeja alebo priamo podsvietenia displeja kde to urobili tak, že frekvencia spínania je presne v tom nepríjemnom počutelnom pásme. Čím silnejší jas nastavím, tým to píska viacej ale aj zaroveň o kus vyššou frekvenciou, takže paradoxne niektorím ľuďom sa môže zdať, že to píska menej ak už je to na hranici ich citlivosti na tieto frekvencie. Ja som si nechal jas na cca 25% kde mi príde ten tón ešte znesitelný, ale keď nepotrebujem, tak radšej displej vipínam lebo je to počutelné aj počas jazdy a vadí mi to bzučanie. Škoda, že to nenavrhli lepšie soudruzi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.