Říjen 20, 20204 r Tady je ten dokument. https://docplayer.cz/45905873-Technicka-servisni-konference-04-2016.html
Říjen 22, 20204 r V 20. 10. 2020 na 9:00, David Stoupa napsal: V mém případě se cukání projevuje také na 2r.s., ale když běží regenerace DPF, tak nikdy necukne. Co jsem se ptal v servisu, tak by to mělo mít spojení s emisemi a jedná se opravdu pouze o SW záležitost. Odstranit by to mohl chip. Ahoj, právě probíhá "svolávačka" na přehrátí SW něco ohledně emisí, takhle mi to dnes sdělil technik. Třeba to bude mít pozitivní dopad na tvůj problém.
Říjen 23, 20204 r před 21 hodinami, Petr Smolík napsal: Ahoj, právě probíhá "svolávačka" na přehrátí SW něco ohledně emisí, takhle mi to dnes sdělil technik. Třeba to bude mít pozitivní dopad na tvůj problém. Díky za info, vyhledal jsem si svolávačky podle VIN na stránkách škoda a máš pravdu. Díky
Listopad 4, 20204 r Na moje WIN ko mě to žádnou svolávací akci na škoda auto nenašlo. Opravdu máte kluci kód motoru CRMB?
Listopad 4, 20204 r Ano určitě. Vyrobeno říjen 2015. Mně to taky na jednich stránkách nic neukázalo. Tady to ukázalo: https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz Tady to neukázalo: http://dealer.skoda-auto.cz/mini-apps/test-svolavaci-akce Název akce je 23AX. Kámoš má 2016 a má to taky. Pár lidí se ozvalo í v tématu co jsem na to založil.
Prosinec 31, 20204 r Kluci tak jsem to nechal prohlídnout v autorizovaném servisu a nějakým varovným přístrojem zjistili kontaminovanou palivovou soustavu kovovymi pilinami. Takže asi se někde něco zadira. Chtěli mi to opravit a cenu nakalkulovali na 130 tis.🤪🤪🤪.
Prosinec 31, 20204 r A když je auto v záruce, tak by to chtít zaplatit neměli přece ne ? Je možné, že tento problém je u každého auta co cuká ?
Prosinec 31, 20204 r Když se mění filtr tak tam nějaký pilinky bývají skoro vždy. A oprava za 130 tis? A oprava čeho? Neřeš to a jezdi dál.
Duben 12, 20223 r Mne presne také isté pocukávanie ako na mori začalo robiť práve po prehratí SW pri akcii 23AX, predtým nebol absolutne žiaden problém. Na nedávnej prehliadke som to spomenul, že s autom sa odvtedy nedá jazdiť a chcel by som to vrátiť spät, bolo mi povedané, že späť sa to vrátiť nedá a že nie som sám, čo sa na to u nich sťažuje. Problém pre nich vyriešený a auto do budúcna ťažšie predateľné.
Duben 12, 20223 r Mně to dělalo i před přehřátím softu. Přestal jsem to řešit s tím, že to nechám projevit. Po 40tkm je to furt stejný, možná se to pomalinku horší, ale těžko říct. Ale podezírám EGR. Když jsme mu zkusili dát základní nastavení tak 1000km to nedělalo. Budu se na něj muset kouknout, případně vyčistit.
Duben 15, 20223 r Ahoj! Tak mě to škubání docela natolik rozhodilo a a začal to řešit. Zavolal jsem p. Jandovi z cimbu motorsport, ten mě poradil ať překontroluju rozvody rozdíl v nastavení může způsobit cukání. Jenže rozvody byly dělaný přípravky a byly ok. Mezi tím jsem jel do Pardubic a auto mě spadlo do nouzaku. Říkal jsem si výstřiky nakonec odešly. Ale po znova nastartování motor zase běžel normálně. Diagnostika hlásila čidlo klikovky. Pak uplynul ještě nějaký čas občas to skublo někdy i razantně. Šel jsem tedy po kostricim bodě kabelového svazku oněch čidel. Pak jsem nechal motor běžet na volnoběh a osciloskopem sledoval signál klikovky. Pomohla ona výměna čidla klikovky.
Duben 15, 20223 r Jo to pocukávání mě začalo dělat po výměně rozvodu ale ne hned, cca po 2 měsících. A tu svolavacku 23AX mě to nevypsalo protože už jsem ji měl za sebou údajně je to už z roku 2018.
Březen 20, 20232 r V 23. 10. 2020 na 19:15, janhubner napsal: Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli jste přišel na závadu ohledně sve Octavie 4x4 cukání motoru na druhý rychlostní stupeň před měsícem jsem zakoupil také 4 roky starou Octavii a mám sami problém a nikdo neví co stim děkuji za odpověď Remias
Duben 27, 20232 r Autor Vzhledem k dotazům do SZ můžu konstatovat, že mám najeto od založení tohoto vlákna cca 100tis km s cuknutím na druhý rychlostní stupeň. Vše je stále stejné a, nic se nezměnilo... Předpokládám tedy, že je to SW problém v regulaci EGR ventilů, viz. můj příspěvek z února 2020. Už neřeším a jezdím. Pokud bych někdy v budoucnu na něco přišel, napíšu. Pokud někdo problém vyřešil, ať napíše, ale mám dojem, že kdo vyřešil, jednalo se o jiný problém cukání během jízdy a ne při dvojce kolem 40 km/hod, kdy dochází přestavení EGR ventilů.
Duben 27, 20232 r Děkuji za odpověď já mám úplně ten sami problém druhý rychlostní stupeň občas i třetí a motor u té samé rychlosti co píšete pocukne momentálně mám auto ve škodovce už zkusili vyměnit regulační ventil paliva, regulační klapku vzduchu,vysoko tlaky EGR a zatím žádná změna zítra budou měnit nízkotlaký EGR
Únor 5, 20241 r Taky mi to dělalo, úplně přesně co vám. Vstřiky šli na stolici a zjistilo se, že jeden je úplně KO a další dva téměř KO. Po výměně jede vše normálně.
Únor 15, 20241 r To se zřejmě jednalo o jinou závadu vstřiky jsem měl také na kontrole a vše v pořádku jediný co jsem ještě zjistil že při cukání u 2000 otaček na 4 rychlostní stupeň se straci tlak na turbu ale řídící jednotka to tak požaduje takže někde bere špatné informace akorát nevíme odkud
Březen 12, 20241 r Ahoj, taky mám podobný problém s cukáním motoru CRMB na 2 a 3 rychlostní stupeň + motor má takový řechtavý zvuk jak za studena. Vyměněny vstřiky, čidlo tlaku na rail liště, přetlakovej ventil na liště (původně lítal tlak na railu, nyní se to už srovnalo), dále vyměněn vysokotlaký egr bez úspěchu, příští týden mě čeká ještě výměna nízkotlakého. Je zajímavé, že po odpojení konektoru vysokotlakého egr nebo pří běžení regenerace to žádné cukání+řechtání nedělá. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Je normální, že při odpojení konektoru vysokotlakého egr, i váhy vzduchu auto nespadne do nouzáku a normálně jezdí? Díky. Upraveno Březen 12, 20241 r od Martybiker
Březen 21, 20241 r Ahoj, dělá mi to taky. Motor CRMB, najeto 110t km, dělá to 2r.s. a 3.r.s. Rychlost jsem u toho nesledoval, ale jak jsou vyšší otáčky nebo se více tomu šlape tak to nedělá. Jen při pomalé jízdě a lehké držení plynu. Ale když jsem takhle zkoušel jet na tempomat tak auto nikdy necuklo. Nemůže být problém ještě v plynovém pedálu. Je tam taky nějaká elektronika.
Březen 25, 20241 r V 5. 2. 2024 na 20:49, Tomáš Hanáček napsal: Taky mi to dělalo, úplně přesně co vám. Vstřiky šli na stolici a zjistilo se, že jeden je úplně KO a další dva téměř KO. Po výměně jede vše normálně. A když jsi se díval na vstřiky přes diagnostiku, byly v normě nebo tam byl nějaký rozdíl? Nebo jsi šel rovnou na stolici a tam to poznali?
Červenec 16, 20241 r ahoj, mám podobný problém a už to skoro neřeším. Někde jsem náhodou narazil na podobný článek, kde to dělalo na peugeotu a tam to byla zanesená vzduchová klapka regulátoru vzduchu, že tam jsou nějaký kanálky, který se zanáší, ale nevím jak to je přesně u škodovky. Nějaký názory na tohle?
Únor 17Úno 17 Ahoj, ač nerad , musím se přidat se stejným problémem . O3 110kw 2016 crmb . Najeto 90tkm , mam od novoty. Extrémní servis, měněno vše vždy nad rámec servisních intervalu 2x až 3x a stejně mě potkal víše zmíněný problém . Jedu na 20-30% výkonu a někde mezi 1500-2000 otáček převážně však 1750 , houpání jak na moři , ztráta výkonu tak 10% vteřinová záležitost . Kdyz jedu svižně neudělá to nikdy. Diagnostika ukázala zhavicka na prvním válci - vyměněny všechny - problém pořád stejný . Doporučeno přehrát sw za jiny zvolil jsem BSR - nezabralo 1750 porad houpe , řekl bych ze to děla jen za tepla. Takže krom toho, ze teď auto jede jako z praku . Tak problém sestrvava a přidala se za me větší hlučnost či vibrace od motoru .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.