Publikováno Srpen 30, 20196 r Ahojte mam supeb3 2tdi 140kw Prestal mi fungovat start stop - vysoka potŕeba energie pro vozidlo. Vymenil som autobateriu za novu a bez zmeny. Na diagnostike tieto chyby. Viete mi niekto pomoct o co ide?
Srpen 30, 20196 r Ahoj, po nefunkčním start-stopu prahne hodně lidí, takže tady spíše gratulace. Já mám např. modulek, který si pamatuje poslední stav před vypnutím motoru. https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop-Memory-module-with-SERVICE-MODE-Start-Stop-SSA-memory/322352078637?hash=item4b0dae5f2d:g:IiIAAOSw6FBdZN6Z Ale teď vážně - pokud jsi vyměnil baterku, zkusil při vypnuté klimatizaci, ventilaci sedadel a jiných spotřebičů, tak to ještě můze být regenerací DPF, která se ne a ne dokončit, zejm. pokud auto kodrcá spíše po městě a nevyjede. P.
Srpen 30, 20196 r Baterka se (pokud si pamatuju dobre) musi nastavit pres diagnostiku, to bylo provedeno?
Srpen 30, 20196 r A dobíjení máš na kolik voltů?? Může být opotřebený alternátor. Jedná chyba se řeší zde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=350244 Upraveno Srpen 30, 20196 r od zwan
Srpen 30, 20196 r Autor No dpf asi nie nakolko som po vymene baterky presiel 1500 km s jednou prestavkou a stale to robi. A ano baterka bola nastavena cez diagnostiku. Alternator bude ok auto ma cca 54000km aj napatie crz diagnostiku ukazuje v potiadku.
Srpen 30, 20196 r Ano ale jaké je přímo na svorkách baterky jsi ověřoval voltmetrem? Upraveno Srpen 30, 20196 r od zwan
Srpen 31, 20196 r DTC's = "Diagnostic Trouble Codes” or Fault Codes viz. https://www.ross-tech.com/vag-com/tour/dtc_screen.html Problém je v "senzoru" na mínusovém pólu baterie nebo ve vodiči k němu...už jsem viděl jak ho tam narval někdo i obráceně....taky jsem si myslel, že to nejde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.