Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Volal som priamo importerovi, pan mi tvrdil, ze nemam narok na nahradne vozidlo aj ked v servise potvrdili, ze mam narok. Ze jedine v pripade, ak ma donesie odtahovka mam narok na 3dni. A este nieco splietal, ze ak ja som auto kupil v cechach a este nebolo n a1. garancke v SR, tak si to mam riesit v CR. Tak som mu vravel, ze uplne ine stoji na strankach a v podmienkach. Ja uz fakt neviem co je toto za debilny system. Auto po 20t. ma vadnu spojku a ja sa este mam hadat s importerom ze ci mam narok ci nie.

Poprosim Vas to cislo na cesku ŠA, hodte mi ho do sukromnej spravy. Zaroven idem kontaktovat konatela danej pobocky a ked neuspejem, nechavam to na polovicku po pravnej stranke, nech ich kontaktuje ona po nastudovani podmienok. V 21st. aby mi niekto tvrdil, ze pri pokazenom aute v zaruke nemam narok na nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem naposledy zjišťoval, tak nárok na auto je jen pokud bude z důvodu poruchy nepojízdné po dobu tří dnů, což ve tvým případě a ve většině ostatních případů není nikdy, většinou je totiž v nouzáku, nebo jinak pojízdné, mají to dobře ošetřený. Zbytek je na vstřícnosti servisu, ale právně nemáš nárok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čo je potom toto:

Bezplatná pomoc na nezaplatenie

U participujúcich autorizovaných servisných partnerov ŠKODA máte garantovanú tú najlepšiu profesionálnu starostlivosť o vaše vozidlo. Rovnako dobre sa postaráme o vaše pohodlie v čase, keď je vaše vozidlo u nás servisované.

Zákazníkovi je poskytnuté náhradné vozidlo ŠKODA zadarmo v nasledujúcich prípadoch:

  • ak sa jedná o bežnú komerčnú zákazku, kde predbežná cena zákazky je vyššia ako 250€ s DPH
  • záručnú zákazku
  • servisnú zákazku platenú produktom „servis zdarma" alebo „Servisným balíkom", kde cena opravy v koncovej zákazníckej cene je vyššia ako 250€ s DPH
  • alebo pri požičaní vozidla z titulu DGM/DGM Premium (obchodník poskytuje náhradné vozidlo zákazníkovi zdarma v zmysle podmienok Doživotnej Garancie Mobility a Doživotnej Garancie Mobility Premium
     

Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá, a preto sme stanovili denný limit až na 150 km (nad 150 km môže participujúci servisný partner účtovať zákazníkovi vopred dohodnutú cenu za km, tzv. kilometrovné).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spĺňam bod 2 i to,m že auto je nepojazdné viac ako 3dni. Spojka sa demontovala, auto je nepojazdné, čo mi potvrdil i servis. Bude tam asi celý budúci týždeň. Tak ešte čo mám spĺňať, aby som sa k dopracoval aspoň snahe resp. tomu, že budú normálne a priamo komunikovať, keď už nemajú momentálne nič. Či som menej cenný zákazník len preto, že mám auto kúpené v ČR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejak mam pocit ze kupa skody nieje ziadna vyhra. Sere sa to ako kazde ine auto, servis vsetko oznacuje ako vlastnost. A uznat nieco ze je pokazene je na dlho. 

V dacjj by svami vyrazili dvere hned,tam vam povedia ze ste si kupili lacny kram tak co chcete. Hold scala bude asi tiez lacny kram z pohladu skodovky. 

 

By ma zaujimalo ci si auto nechavas a cakas ze sa vsetko casom vyriesi. Alebo pojde z domu? 

Editováno: , autor: atlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes ráno jsem si málem nadělal do trenek. Přijel jsem z obchodu, zaparkuji a chci zamknout auto a ono nic. Čumím na klíček a ten bliká. Kontroloval jsem všechny dveře a vše OK. Pak mě napadlo, že zkusím zapnout zapalování a vypnout, jestli se to nevzpamatuje. Když jsem chtěl strčit klíček do zapalování, tak to nešlo. Tak jsem s tím trochu "zakvedlal" a zapalování vycvaklo (ten zvuk, když vytáhnete klíček). Trošku jsem z toho nechápal. Přitom při vytažení klíčku se mi rádio a všechno vypnulo normálně, ale nešlo to prostě zamknout. Stalo se to už někomu? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 3. 2020 na 12:59, vormen napsal:

našel jsem na netu štítek, který se shoduje s mnou nafoceným, takže na 100% je tam tohle

 

Poznámka 2020-03-12 125741.jpg

Přátelé nemám slov a jsem rozhodnut, příští auto Golf a nebo úplně něco jíného, budu parafrázovat jednoho lapku ve vládě "Sorry jako" :-) Ten Sanden má konstrukční vadu prý, tož uvidíme. Ale zatím nikomu nic nehučí...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bobanHTP si si este nevsimol, ze vw pcha tie svoje veci stale dokola, nakolko ludom je to suma fuk, vidiet tu i tu a reklamuju az krajne pripady, ked uz su nasraty. teda drviva vacsina. preto nemozes cakat, ze bez dostatocnej odozvy to bude i niekto riesit, lebo to % co sa vrati je lahsie odbit, alebo tych co sa nedaju vymenit im to. a golf s mylsim nebude tiez vynimka

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objevily se tu problémy s kolizí nárazníku a hrany 5. dveří. Mrknul jsem k sobě a zdá se, že i u mě si 5. dveře na jedné straně lehce sedly, případně to může být i lehce nepřesným usazením zadního nárazníku, který jsem dosud neřešil. Dnes jsem dal auto preventivně do servisu na seřízení a jelikož je to "nové" auto, nejprv ohledně reklamované vady kontaktují Škodu auto pro další postup.

Levá strana - mezera mezi 5. dveřmi a nárazníkem je v nejužším místě cca 2 mm, patrný je i schod u světel:

IMG_2234a.thumb.jpg.34eed54bcf1e309804909e7ddb072ad9.jpg

 

Pravá strana - mezera mezi 5. dveřmi a nárazníkem je prakticky konstatní 4 mm:

IMG_2235.thumb.jpg.1a66ea3375616700a5cc9ccfe709396d.jpg

 

Lehký odskok nárazníku a blatníku na levé straně:
IMG_2233.thumb.jpg.04bd2e09b8defd2f05b5e3cacb1bf0fd.jpg


Koukal jsem na ty panty a z fleku mě nenapadlo čím by tam šlo štelovat. Možná to bude dorazy...
K žádným oděrkům zatím nedošlo, ale radši jsem jim to tam dal teď než bude pozdě. Cestou domů jsem potkal další Scalu (sice Ambi) a ta měla spáry na obou stranách stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazne je, co to bude robit po dostelovani. Mam obavy, ze ak sa to uvolnilo raz, tak to uchytenie spolahlive nebude a bude sa to uvolnovat zase.  Mne to dvihly, no auto som odvtedy nevidel, tak neviem ako to vyzera teraz. Ale tie co boli v predajni vystavene, mali 2x taku fugu ako ta moja. A uz mam obavy i pouzit nosic bicyklov na 5te dvere i v pripade, ze ak dvihly dvere a uchytit to tam pojde. Lebo pri zatazi tej konstrukcii a min 2 dospelych bajkov to sadne asi uplne. 

Ink ma napadla jedna vec. Michal ty mas tiez style.

Nebude to vahou toho predlzeneho skla? Lebo men ani vzpery nefunguju spolahlivo.

Osobne mi to pride tak, ako keby niekto zratal vytlacnu silu a utahovacie momenty pre dvere z plechu, bez pridavnej vahy a dostatocnej rezervy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na všech 3 autech mám kouli, ten dveřní nesmysl za dobré peniaze se tady řešil i v jiných diskusích a vracet se k tomu netřeba. Na střeše jsem kola taky kdysi vozil a bezpečně zajištěné a ne jako někteří co je ztrácí po cestě ke slanýmu rybníku. Foto nějakě astry mě ani nezajímá, co jako uvidím, jsem na škoda foru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

audi A3 alebo volvo no este som sa nezblaznil Skoda scala je presne to iste auto ako audi A3 spacebag ale za polovicnu cenu ,Ja som spravil chybu ze som bol nedockavy a kupil som si vlasne prototypove auto Skoda scala first edition .mal som pockat mesiac a mohol som si za tie iste peniaze kupit to iste auto ale vlastne vo full vybave .Aby som za to iste v audi platil 39 000€ tak to by mi musel niekto dobre nadat do debilov .A co sa tyka volva motor peugeot dakujem neprosim . mam firemne auto peugeot partner co zerie 11 litrov nafty pri sposobe jazdy akym jazdim zo skodoukou na 5,4 litra benzinu . Takze nie dakujem . Zamlzovanie svetiel sa vyriesi ich vymenou a pokial viem tak na inych scalach som to nepozoroval a ani majtelia nepisu ze by sa im nieco take robilo na aute . Jednoducho ten moj kus je proste nepodarok alebo respektyve narychlo zbuchany kus . momentalne som stym autom nabehal 38000 km a som spokojny ako z jazdnymi vlastnostami tak zmotorom aj automatikou aj z celkovym komfortom auta . A zamlzovanie svetiel je kozmeticka vada ktora sa da odstranit .Nie je to vyskakovanie motora za jazdy alebo nemoznost zaradit rychlostny stupen ako na peugeote pri aute co ma nabehane 65000 km .63000 vymena spojky a brzdovych kotucov a podobne veci .Ostatne aj interier vozidla vyzera omnoho krajsie oproti audine alebo volvu . Ale to uz je na kazdom zvas .Myslim ale ze v takej vybave ako sa da toto auto kupit za 22000€ sa audi ani volvo kupit neda a ani len snivat o takej cene pri tychto autach nemozete .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...