René Gőth Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 To jsem dělal několikrát a nepomohlo. Baterka všechno opravila. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Tak i u mě opět už tři dny šedá zeměkoule a auto neposílá data ven, ani si nestáhne počasí apod. Zkoušel jsem odpojit baterku, ale nepomohlo. Takže zítra asi zas dotaz na podporu co s tím a jestli náhodou nejsou problémy u nich. Taky se mi dost často stává, že IOS app chce opakovaně zadat heslo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 V té souvislosti mě napadlo zkusit použít telefon, jako připojení na internet, místo vestavěného připojení, ale to nefungovalo. Telefon ukazoval, že rádio je připojené, ale nefungovalo to. Ani to počasí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petulko Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 A za tuto sluzbu si pytaju peniaze. Mne konci po roku ale uz si ju nepredlzim. Ked som na predajni vrvael, ze mi viac nesla ako isla tak ze vraj s tym sa neda nic robit. Hlavne , ze peniaze zobrat vedia. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Zdravím pánové, u nás update. Auto je online od 16.9.2020 vše vyřešeno přes email s milou paní asistentkou? Zatím tedy nefunguje počasí, zprávy a právní informace, ale nejspíš mají problém u sebe nekde na serveru. Jak psal @René Gőth po neúspěšném restartu Amundsenu jsem odpojil baterku a po zapojení byl stav stejný, čímž usuzuji, že v našem případě je problém někde u ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny Black Vloženo 3. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2020 (editace) Nevíte někdo jestli je možné mít k jednomu autu dva účty ve Škoda Connect ? Editováno: 3. Říjen 2020, autor: Johny Black Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 4. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 @Johny Black No v návodu k obsluze o tom nic není, že bz to šlo. Vzhledem k tomu, že se propojení dělá přes VIN vozidla, tak bych si tipnul, že to možné nebude. Jedině to vyzkoušet. Na webovém portále Škoda Connect provést ještě další registraci na jiné jméno (a samozřejmě také jiný mail). Otázka je, co se stane, jestli to VIN vozidla odpojí od předchozí registrace nebo jen portál upozorní, že vozidlo je již registrováno. Toť otázka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny Black Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 To jsem zkoušel. Nabídne to převedení vozidla na nového uživatele . Puvodni uzivatel by byl odebrán. V infotaimentu to hlasi, ze x y je hlavni uzivatel . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 6. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2020 Šedý globus update - po dvaceti dnech globusové šedi kdy už to celé bylo ve stadiu domlouvání návštěvy v servisu globus zbělal. Fakt by mě zajímalo, kde byl problém. Téměř tři týdny výpadku jsou na můj vkus docela dost a stejný problém 2x do roka mi na placenou službu nepřijde OK. Funkce hezký, ale když na to není spoleh? Ve schránce mi včera přistál mail o údržbě: Jsem zvědav, jestli se s Scalou dožiju normálně fungujícího Connectu, kam počítám i každou chvíli odloginující se aplikaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 6. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2020 (editace) U mě je šedo už od čtvrtku 1. 10. , ŠC mi od té doby nenačítá vůbec nic, ani v MT ani v PC. Ta samá zpráva o údržbě přišla i mi. To jako bude šedo až do 14. 10. ? To si dělají kozy? Psal jsem na infoline, chtěli po mě parametry PC, verzi OS, prohlížeče, parametry mobilu, verzi aplikace a bůhví co ještě. Zdá se mi, že chybu hledají na špatné straně, soudruzi ze Škodovky..... Co je mi platné, že mi připsali 3 měsíce předplatného navíc, když to furt nefachá? Editováno: 6. Říjen 2020, autor: Kolacek12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 6. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2020 Mám pravidelně delší výpadky 17 dnů, 8 dnů, 8 dnů, ale teď aktuálně mám zatím (zaklepu) globus bílý. Od posledního výpadku jedu už 38 dnů, to je v poslední době rekord. Trochu se bojím, co přijde toho 13. a 14. - taky mám tu zprávu. Infolinka už mě nechce řešit, rovnou odkazuje na servis. Než se tam ale vždycky dostanu, tak to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
powerboost Vloženo 8. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2020 Ahoj. Tak přidám svojí troškou.... Scala 1.6 Style, Proaktivní servis není problém, Vzdálený přístup ale i po ověření totožnosti v AS nejede a podle infolinky a ani nikdy nepojede. Prý jsem si nedokoupil a tím pádem v autě "něco" chybí... Z webovek to vypadá, že chybí max licence... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 9. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2020 Jo klasický problém u bolera. Automaticky to tam není a je to potřeba koupit s nějakým balíčkem. Jestli je tam jiná řídící jednotka nebo jiný hw těžko říct. Každopádně to zatím nefuguje a asi ani nebude. Sice už před rokem mi dealer volal, že to za chvíli budu dostupné pro všechny vozy a mělo to být informace přímo od škodovky, ale jak se zdá, tak ta chvíle je poněkud delší. Na druhou stranu, když si člověk vezme, že je to placená služba a jak spolehlivě funguje, tak myslím že není moc důvodů si nad tím zoufat :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 9. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2020 Poslední 3 dny se mi samovolně restartuje infotainment, dnes při cca 25 min jízdě dvakrát, zatuhne a pak restart. Už jste se s tím někdo setkal? A stále mi nejde ŠC, už víc jak týden..... S infoline si dopisuju každý den, pořád problém předávájí na oddělení infotainmentu, kontrola v servise - vše OK:( Tak nevím, kde je problém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 9. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2020 Na 30. týden byla slibovaná aktualizace Amundsenu. Je 41. týden a zatím nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dczek Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 U nás proběhla aktualizace (nějakým zázrakem asi i úspěšně) asi před třemi týdny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 Tady se spis mysli slibovana “velka” aktualizace, kvuli ktere se musi do servisu a zmeni se i cislo FW v Infotainmentu. Je tam x veci co nefunguji jak by mely, takze nejaky update uz by fakt bodnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 Ty malý aktualizace ani nepočítám. Čekám na tu slíbenou velkou, aby konečně infotaiment fungoval, jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 25. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2020 Od 10. prosince končí ŠKODA Connect App a MyŠKODA App, budou sloučeny do jedné MyŠKODA. Pokud to bude funkční, tak to uvítám :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 15. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2020 Ahojte, tak trochu update v našem problému s connectem. Vše funkční👍👍👍👏👏👏 Kdyžtak mrkněte do Vaše Scala/Tánina bílá moon scala😉🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rikimiki Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 Am 9.10.2020 um 16:42 schrieb Kolacek12: Poslední 3 dny se mi samovolně restartuje infotainment, dnes při cca 25 min jízdě dvakrát, zatuhne a pak restart. Už jste se s tím někdo setkal? A stále mi nejde ŠC, už víc jak týden..... S infoline si dopisuju každý den, pořád problém předávájí na oddělení infotainmentu, kontrola v servise - vše OK:( Tak nevím, kde je problém.... mne sa to dialo vzdy ked som mal pripojeny ajfon cez smartlink, ale cim to bolo nemam sajnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Zkoušel už si někdo dokoupit "Care Connect - Vzdálený přístup"? Jestli jsem to tady dobře pochopil, nemělo to jít u vozidel, která to neměla již z výroby. Škoda e-shop mi ten balík na rok ale nabízí, tak nevím, zda je chyba u nich nebo už to uvolnili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 hmm tak to je novinka. Taky to tam nově mám. Jako chcou za to teda docela dost :) Ale měl bych strach to přikoupit, dokud nebude nějaké oficiální info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Poslal jsem dotaz na infolinku Škody, tak uvidíme. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Díky, pak sem hoď info. Nevím co si o tom mám myslet. Bylo mi řečeno, že u vozů co to nemají od koupi v základu to dokoupit nelze nepůjde. Pak po nějakém měsíci došla ještě od prodejce informace, že nakonec to půjde, že to ještě není oficiální, ale že mi dá vědět. Už je to víc jak rok a vědět mi nikdo nic nedal, nevyšla žádná oficiální zpráva, ale kdo ví :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.