Přejít na obsah

Škoda Connect obecně


Doporučené příspěvky

@Kolacek12 @Patrik1971 Tady bude problém v tom, že Scala jaksi Columbus nemá a jediné co umí Navi je Amundsen...

Otázka je, jestli přijdou s nějakou aktualizací infotainmentu (byla slibovaná na léto), která toto dovolí. Ostatně by mě zajímalo, jakou verzi FW Amundsenu mají Scaly MR2021, které mají umět personalizaci/ukládání profilu atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna otázka: Máte chlapi někdo v menu infotainmentu Amundsen nějakou položku Škoda Connect? Mělo by to být mezi položkami jako jsou Rádio, Navigace, Telefon, Zvuk, Smartlink, Media, Vozidlo, Nápověda, Zprávy, Počasí atd... Volal jsem na info ŠA a tam mi nějaký odborník tvrdil, že musím jít v Menu do Škoda Connect a tam v Cíle online jsou ty zaslané cíle a trasy. Říkám mu, že tam nic takového nemám už od začátku, nechápal, říkal, že to mám dát do e-mailu a poslat jim to. Tak jsem tak učinil a po dřívějších zkušenostech se tak minimálně týden nebude nic dít a pak z nich vypadne nějaké moudro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak i u nás první problém s connectem ja Amundsenu.

Na portálu Škoda connect jsem si aktivoval Počasí a zprávy. Auto v notifikacích zahlásí že tyto dvě položky jsou k dispozici, ale když na ně kliknu napíše to že se nelze spojit se shopem. Do shopu se nedostanu ani přes hlavní nabídku.

To zadání cíle mě taky nejede, nabídne navigovat přes Google maps, SOS chybu nehlásí?

Ale dopravu, omezení, uzavírky ap.to z netu stahuje, úspěšně hledá lepší trasu??

Zítra volám hotline škoda?

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Patrik1971 napsal:

predpokladam,ze Skoda Connect funguje napriec modelmi rovnako

To bohužel předpokládáš velice špatně a tím pádem tu mateš veřejnost. Jedna věc je fungování Škoda connect jako takového z technického pohledu a druhá věc je funkčnost, kterou to poskytuje s ohledem na "vymoženosti" infotainmentu v daném vozidle.

Nic ve zlém, ale při počtu příspěvků, které zde na fóru máš, bys tohle mohl vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Joscer napsal:

To bohužel předpokládáš velice špatně a tím pádem tu mateš veřejnost. Jedna věc je fungování Škoda connect jako takového z technického pohledu a druhá věc je funkčnost, kterou to poskytuje s ohledem na "vymoženosti" infotainmentu v daném vozidle.

Nic ve zlém, ale při počtu příspěvků, které zde na fóru máš, bys tohle mohl vědět.

Diky za vytku no,ale ked clovek prezera cez mobil,ani nevie,v akej je teme...takze sorry za mateni,v Superbe to funguje skvelo a takto....stale verim,ze u Vas v Scale by malo obdobne....

20200806_094046.jpg

20200806_094330.jpg

20200806_094534.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Kolacek12 napsal:

Mně taky Zprávy nejdou vůbec, Počasí velmi omezeně - nedostanu se do nastavení, na radar a podrobnosti.

@Kolacek12 Taky jsem zjistil, že mi nešel radar a nastavení, a dokonce to po těch pokusech celý zamrzlo a musel jsem restartovat Amundsena. Po několika dnech jsem to zkusil znovu a napsalo se tam, že to není k dispozici za jízdy. Při pokusech předtím se tohle hlášení nezobrazilo. Po zastavení to opravdu šlo přepnout na radar i na nastavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kupodivu rychle dorazila odpověď ze ŠA:

 

Vážený pane ........, u Vašeho vozu VIN ........... bohužel nemáte možnost odesílat trasy a cíle do vozu. S pozdravem.

Vyřešeno:(

 

Ještě jsem se optal, kdy se ukládání a zasílání cílů a tras objeví ve Scale a tady je odpověď:

Vážený pane
bohužel zpětně už se tyto služby upravovat nebudou.
Děkujeme za pochopení.

 

Jen nechápu to slovo ZPĚTNĚ. A proto kupředu, zpátky ni krok.

Editováno: , autor: Kolacek12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Včera mi prišiel newsletter na škoda connect. Predmetom bolo, že predplatné služby škoda connect mi skončilo a môžem si to predĺžiť. Takže dá sa to i po roku aktivovať. Sranda je tá, že predajca od ktorého som auto bral ako skladovku to vôbec nedal do výbavy a mal som len možnosť vidieť servis partnerský a ešte manuál. Keď som sa dotazoval, či sa to nedá doaktivovať na ten rok, tak všetci tvrdili, že to nejde. A zrazu teraz to za peniaze ide :D Aj tak ma to nepresvedčilo a som rád, že ma to neotravuje. Tak aktivovať si to už nebudem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás přetrvávající problém s connectem. Od 24.8 hlásí na portálu i v apce neaktuální data právě ze 24.8. Zeměkoule zešedla a game over. Scala je offline.

Voláno na infolinku přímo z auta, dobře jsme si se slečnou pokecali? a vytvořili "ticket" to je hlášení poruchy. Předáno dál na podporu connectu ve ŠA. Pak jsme si do odjezdu do HR 26.8 dopisovali, s tím že to řeší.

Jelikož Scala stála před barákem a my byli v HR ani jsem nemohl nic ověřit.

Dnes ověření že to stále nefunguje a odeslán další email s informacemi a fotkami a screeny z apky.

Mám obavu že budeme muset do servisu?

Jinak teda počasí a zprávy to nenačetlo vůbec a šedá Zeměkoule je to už ani nehkásí v notifikační liště.

V Superbu a Arteonu ale vše naprosto bez problému funguje.

Ze strany ŠA přislibena kompenzace s mlčenlivostí? Stejně jako na jaře při problémech s connectem v Superbu kdy nešlo přes connect spustit webasto.

A protože jsem jim tu mlčenlivost podepsal tak se mě na to neptejte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problémy se Škoda Connect mám taky. Když to poprvé vypadlo na delší dobu tak jsem komunikoval s infolinkou a stejně mě objednali do servisu. Než nastal termín návštěvy servisu, tak to samo začalo fungovat. Nešlo to 17 dní. V servisu řekli, že když to funguje, nemá smysl nic zkoušet. Stejně podezřívám Škodovku, že to bylo na jejich straně, protože to začalo fungovat den poté, co prováděli udržbu na serveru.

Pak to fungovalo 33 dnů spolehlivě (krátké jednodenní výpadky nepočítám) a zas to vypadlo na 8 dnů. Po 32 dnech fungování to opět 8 dnů nefungovalo. Jsou to podobné termíny, že by v tom byl nějaký systém?

Ve druhém případě mě infolinka hned odkázala na servis. Než jsem se objednal, zas to fungovalo. Naposledy jsem hned psal do servisu a zatím se mi neozvali - že by dovolená?

Asi budu taky požadovat kompenzaci za ty nefukční dny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@KennyMc Ahoj, děkuji za informace?? 

Je to teda zvláštní situace...Před přečtením Tvého příspěvku jsem měl podezření na poruchu Amundsenu. Díky, asi bude problém u ŠA na serveru.

Nevíte někdo náhodu který operátor jim provozuje e-sim? 

Ty balíky s datovými pakety provozuje cubic telecom, to vím, ale myslím základní balík connect, ecall apod. Díky?

 

Kompenzaci jistě požaduj, máš to zaplaceno v kupní ceně vozidla a je to jako by jsi měl "paušál" na mobil a ten by jisté období taky nefungoval. Tímto jsem jim já argumentoval, nehledě na můj čas zmařený řešením problému a testováním systému s následnými screeny, fotkami ap.

Já mám snahu to řešit, všechno chápu, ale nevím proč bych jim za to měl ještě platit.

Navíc jsme si schválně připlatili za Amundsen kvůli online navigaci a dynamickému plánování a teď to nefunguje, zrovna když Táňa potřebuje jezdit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně Connect vypadl poprvé asi na tři dni. Po konzultaci přes tlačítko v autě mi bylo řečeno, že budu muset do servisu. Tak jsem se objednal. Termín za 3 týdny. Dokonce mi nešla navigace, radio a vlastně celý Amundsen. Tak jsem chvíli zklamaně seděl v autě. Pak mě napadla klasická oprava u veškeré techniky. CTRL ALT DELETE :-) . Odpojil jsem mínus na baterce. Po cca 15sec jsem zapojil a ejhle. Všechno naskočilo a tak to fungovalo 2 měsíce super. Minulý týden jsem si všiml, že nejsem zase online tak stejně postup a šlape. Není to sice ideální oprava, ale funguje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...