Přejít na obsah

Škoda Connect obecně


Doporučené příspěvky

Tak i u mě opět už tři dny šedá zeměkoule a auto neposílá data ven, ani si nestáhne počasí apod. 

Zkoušel jsem odpojit baterku, ale nepomohlo. Takže zítra asi zas dotaz na podporu co s tím a jestli náhodou nejsou problémy u nich. Taky se mi dost často stává, že IOS app chce opakovaně zadat heslo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, u nás update. Auto je online od 16.9.2020 vše vyřešeno přes email s milou paní asistentkou? Zatím tedy nefunguje počasí, zprávy a právní informace, ale nejspíš mají problém u sebe nekde na serveru. 

Jak psal @René Gőth po neúspěšném restartu Amundsenu jsem odpojil baterku a po zapojení byl stav stejný, čímž usuzuji, že v našem případě je problém někde u ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

@Johny Black No v návodu k obsluze o tom nic není, že bz to šlo. Vzhledem k tomu, že se propojení dělá přes VIN vozidla, tak bych si tipnul, že to možné nebude. Jedině to vyzkoušet. Na webovém portále Škoda Connect provést ještě další registraci na jiné jméno (a samozřejmě také jiný mail). Otázka je, co se stane, jestli to VIN vozidla odpojí od předchozí registrace nebo jen portál upozorní, že vozidlo je již registrováno. Toť otázka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šedý globus update - po dvaceti dnech globusové šedi kdy už to celé bylo ve stadiu domlouvání návštěvy v servisu globus zbělal. Fakt by mě zajímalo, kde byl problém. Téměř tři týdny výpadku jsou na můj vkus docela dost a stejný problém 2x do roka mi na placenou službu nepřijde OK. Funkce hezký, ale když na to není spoleh?

 

Ve schránce mi včera přistál mail o údržbě:

36388637_connectudrzba.thumb.jpg.22e8b89955683670fdf45b4cbdfa7120.jpg

 

Jsem zvědav, jestli se s Scalou dožiju normálně fungujícího Connectu, kam počítám i každou chvíli odloginující se aplikaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě je šedo už od čtvrtku 1. 10. , ŠC mi od té doby nenačítá vůbec nic, ani v MT ani v PC. Ta samá zpráva o údržbě přišla i mi. To jako bude šedo až do 14. 10. ? To si dělají kozy?

Psal jsem na infoline, chtěli po mě parametry PC, verzi OS, prohlížeče, parametry mobilu, verzi aplikace a bůhví co ještě. Zdá se mi, že chybu hledají na špatné straně, soudruzi ze Škodovky..... Co je mi platné, že mi připsali 3 měsíce předplatného navíc, když to furt nefachá? 

Editováno: , autor: Kolacek12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pravidelně delší výpadky 17 dnů, 8 dnů, 8 dnů, ale teď aktuálně mám zatím (zaklepu) globus bílý. Od posledního výpadku jedu už 38 dnů, to je v poslední době rekord. Trochu se bojím, co přijde toho 13. a 14. - taky mám tu zprávu. Infolinka už mě nechce řešit, rovnou odkazuje na servis. Než se tam ale vždycky dostanu, tak to funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. 

Tak přidám svojí troškou....

Scala 1.6 Style, Proaktivní servis není problém, Vzdálený přístup ale i po ověření totožnosti v AS nejede a podle infolinky a ani nikdy nepojede. Prý jsem si nedokoupil a tím pádem v autě "něco" chybí... 

Z webovek to vypadá, že chybí max licence... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo klasický problém u bolera. Automaticky to tam není a je to potřeba koupit s nějakým balíčkem. Jestli je tam jiná řídící jednotka nebo jiný hw těžko říct. Každopádně to zatím nefuguje a asi ani nebude. Sice už před rokem mi dealer volal, že to za chvíli budu dostupné pro všechny vozy a mělo to být informace přímo od škodovky, ale jak se zdá, tak ta chvíle je poněkud delší. Na druhou stranu, když si člověk vezme, že je to placená služba a jak spolehlivě funguje, tak myslím že není moc důvodů si nad tím zoufat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední 3 dny se mi samovolně restartuje infotainment, dnes při cca 25 min jízdě dvakrát, zatuhne a pak restart. Už jste se s tím někdo setkal? A stále mi nejde ŠC, už víc jak týden.....

S infoline si dopisuju každý den, pořád problém předávájí na oddělení infotainmentu, kontrola v servise - vše OK:( Tak nevím, kde je problém....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Am 9.10.2020 um 16:42 schrieb Kolacek12:

Poslední 3 dny se mi samovolně restartuje infotainment, dnes při cca 25 min jízdě dvakrát, zatuhne a pak restart. Už jste se s tím někdo setkal? A stále mi nejde ŠC, už víc jak týden.....

S infoline si dopisuju každý den, pořád problém předávájí na oddělení infotainmentu, kontrola v servise - vše OK:( Tak nevím, kde je problém....

mne sa to dialo vzdy ked som mal pripojeny ajfon cez smartlink, ale cim to bolo nemam sajnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Díky, pak sem hoď info. Nevím co si o tom mám myslet. Bylo mi řečeno, že u vozů co to nemají od koupi v základu to dokoupit nelze nepůjde. Pak po nějakém měsíci došla ještě od prodejce informace, že nakonec to půjde, že to ještě není oficiální, ale že mi dá vědět. Už je to víc jak rok a vědět mi nikdo nic nedal, nevyšla žádná oficiální zpráva, ale kdo ví :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...