Přejít na obsah

automatické prídavné topení


csabac

Doporučené příspěvky

On 11/21/2019 at 7:42 AM, csabac said:

Ti co mate skusenosti so skodovkou. NEviete, ci sa da prestavit teplota spinania doplnkoveho kurenia?

Rad by som to zmenil na 15°c, lebo teraz to spina len ked je 9,5 a menej vonku. A aj to niekedy potrebuje auto trocha ist, aby teplota klesla od naporu, ak je na hrane a straca to pridavne kurenie zmysel, lebo vacsinu dni neviem za tychto podmienok dietatu predohriat auto.

 

Ak myslis pridavne kurenie PTC clanok, tak v O3 tdi  mi to fungovalo tak, ze bolo potrebne dat kurenie naplno (najvyssia teplota) a potom sa to zaplo (aj bolo vidiet/pocut zvysene otacky motora). Ci to funguje aj na benzine to netusim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Elektrické prídavné kúrenie   -- je súčasťou každého TDI ? alebo je to príplatková výbava samostaná alebo súčasť nezávislého kúrenia  ?

v konfigurátore som to samostatne nenašiel iba nezávislé kúrenie s diaľkovým ovládaním ... a to je zjavne iná vec?

 

v manuáli:

 

Nezávislé kúrenie zahrieva interiér vozidla, ako aj motor. Na ohrev sa používa palivo z palivovej nádrže.

Nezávislé vetranie umožňuje privádzať čerstvý vzduch do vozidla pri vypnu- tom motore, tým sa účinne zníži teplota interiéru (napr. vo vozidle, ktoré je za- parkované na slnku).

Prídavné kúrenie (nezávislé kúrenie a vetranie) (ďalej len prídavné kúrenie) sa stará o ohrev/vetranie podľa nastavenia klimatizácie a dýz ofukovacích otvorov pred vypnutím zapaľovania.

 

 

terazky som z toho nejaky zmatený 

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je rozdíl mezi nezávislým topením, které je nezávislé na chodu motoru a eletrickém přídavným topením, což je vlastně topná spirála v tělese topení, která se spíná dle venkovní teploty a pomáhá TDI motorům daleko dříve ohřát kabinu. Kdo měl stařičkou 1.9TDI, či něco obdobného, ví, že v zimě to začalo topit tak po 10km. U novějšićh TDi motorů začiná foukat teplý vzduch už po pár minutách jízdy právě díky elektrické topné spirále. Evropské verze např. OIII apod. tuto tehcniku v sobě mají standardem od výroby

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...