Únor 14, 20241 r No nevim ja tomu nerozumim ale dva servisy mi potvrdily ze jsou na jednou pouziti, takze asi ano.
Únor 14, 20241 r čo všetko sa má meniť ... ked naratas silenbloky za 80e a skrutky na napravu za 70e tak ta kazdy posle do prdele
Duben 9, 20241 r Zdravím měnil někdo i tento řemen když dělal rozvody ? 04L115264A, pohaní olejové čerpadlo. Je na to nějaký interval ? pokud máte zkušenosti napište mi sem. Děkuji
Duben 9, 20241 r Servisni plan vymenu remene olejoveho cerpadla nijak nezminuje a je povazovan za 'dozivotni'. Tim ze je remen namoceny v oleji netrpi ani tak na oter jako spis na degradaci v olejove lazni. Pokud vim, zatim nejsou hlasena masivni selhani tohoto remene. Jeho pretrzeni ale znamena okamzite zastaveni mazani motoru a v pripade snahy jeste nekam kousek dojet, zcela jiste i vazne poskozeni motoru. Cena remene pohonu olejoveho cerpadla je vzhledem k celkovým nakladum na vymeny rozvodu celkem zanedbatelna. Takze vzhledem k jeho umisteni je jeho vymena pri vymene rozvodoveho remene vice nez vhodna. Navic se pri vymene rozvodoveho remene zpravidla musi menit i predni plastovy kryt, ve kterem je gufero na klice. I kdyz byl kryt jako dil nekolikrat modifikovan, byva casto zdrojem uniku oleje v oblasti remenice na klice. Takze pokud uz je kryt stejne dole, je nejjednodussi stary remen prestrihnout, vytahnout a novy nasadit na remenici na klice. Pro nasazeni remene na remenici olejoveho cerpadla je potreba cerpadlo povolit a to znamena demontaz olejove vany. Pokud je ale motor pri vymene rozvodu podepreny spodem, je jeji demontaz mozna az po dokonceni vymeny rozvodoveho remene a nasazeni predniho drzaku motoru. Pokud je motor zavesen na montaznim pripravku vrchem, lze udelat vse naraz. Osobne pocitam s tim, ze pri vymene rozvodoveho remene zcela jiste vymenim i remen pohonu olejoveho cerpadla. Navic je mozne zkontrolovat stav saciho kose. Pro ty co meni olej po 15tis. km to bude spise formalita, ale co by clovek neudelal pro klid duse. Upraveno Duben 9, 20241 r od OnMiT312
Květen 5Kvě 5 Ahojte, pri 120.000km som mal robene rozvody, koli tecutej vodnej pumpe. Pumpa sla original, rozvody Contitech. Teraz mam 210.000km a mechanik ma upozornil, ze neorigo rozvody je idealne menit pri 80-100.000km. Je to tak? Nechat urobit teraz rozvody znova?
Květen 6Kvě 6 Ahoj. Za mě zaleží na tobě, podíval ses na řemen v jakém se stavu ? vydavá ti pumpa nějake zvuky při nastartovaní nebo ti znovu teče ? pokud ne je to čistě na tobě a pro tvuj klid, origo škoda má limit 210 tkm na výměnu. Pokud si auto necháš dalších 100 tkm, proč ne, jinak origo neorigo. viz. můj přispěvek víše, ten řemen co tam byl před výměnou byl contitech a co jsem měnil byl taky contitech, ale to bylo na olejovem čerpadle, ty rozvody co se tam dávají musí někdo vyrobit (třeba contitech), takže máš stejnou kvalitu jako original akorát jsi to koupil v krabičce contitech a ne v original krabičce. o Pumpě se nabavím, dával jsem taky origo, když jsem to cca před rokem dělal, a byla to nějaká značka napsana na pumpě kterou jsem ani v autodílech nedohledal např v kelly, sag atd. Za mě proč ne.
Květen 16Kvě 16 Objednal som vsetky origo diely, vcetne olejoveho remena a plastovej priruby s guferom na kluku. Pri vodnej pumpe som si vsimol, ze namiesto verzie 04L121011N mi prisla 04L121011L. Je to v poriadku? Dakujem za info 😉
Květen 16Kvě 16 Ano, L je v poradku, jen je to starsi dil, vybehly jiz z vyroby. N je posledni náhrada.
Červen 6Čer 6 Zdravim, menili ste uz rozvody na motore EVO? v katalogoch to maju dodavatelia pomiesane, nie je tam rozdeleny predFL a poFL. Urobil som taky prehlad, konkretne kod motora DSRB, ak som sa teda trafil, s remenom 149 zubov Servisný diel Contitech SKF INA VAG Rozvodová sada s pumpou CT1229WP1 VKMC 01295-1 530 0835 30 Sada bez pumpy CT1229K1 VKMA 01295 530 0835 10 05L198119A Vodná pumpa WP6140 VKPC 81295 538 0968 10 05L121011E
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.