Publikováno Leden 19, 20205 r ŠKODA Fabia 4. generace Čtvrtá generace vozu ŠKODA FABIA má výrazný vzhled a nabízí velkorysejší vnitřní prostor, více komfortu a vyšší úroveň bezpečnosti díky moderním asistenčním systémům. 22 let od premiéry spojuje oblíbená FABIA známé přednosti vozů ŠKODA, mezi které patří spolehlivost, snadná obsluha a vysoká praktičnost, s vyšší úrovní bezpečnosti, komfortu a dynamiky. https://www.auto.cz/skoda-fabia-iv-2021-nova-generace-pry-bude-krasna-hlavne-se-ale-zbavi-nejvetsi-slabiny-132897
Leden 19, 20205 r Já bych spíše rád věděl, zda je Fabia opravdu potřeba a zda zapadá do konceptu. Vždyť jako malé auto má Škoda už Scalu a Kamiqa.
Leden 19, 20205 r Zkoušíš to hezky, ale Scala opravdu není klasické malé auto. Rozměry je plnohodnotně v nižší střední.
Leden 19, 20205 r Velmi pěkné auto. Je škoda, že nebude kombik. Chtějí lidi přimět, aby si koupili Kamiqu nebo Scalu.
Leden 20, 20205 r Pan redaktor toho článku ani neví od kdy do kdy se dělala první generace Fabie. Má to v té anketě stále blbě.
Leden 20, 20205 r Mne sa hlavne páči to odporúčanie, že miesto malej Fabie Combi s veľkým kufrom si máme kúpiť údajne praktickejšieho veľkého Kamiqa bez kufra! ;) Ale inak tá fantázia vyzerá celkom fajn, uvidíme, do akej miery sa pán grafik strafil do reality - či sa s Fabie stane takáto bejby Scala.
Leden 26, 20205 r Další skica https://auto-mania.cz/skoda-fabia-v-nove-generace-bez-dieselu-a-bez-karoserie-kombi/?fbclid=IwAR1Je3thNWd7SwJTuZgmpu-k5L0yvR9ruU1q-GE1F45QZaWGkuAz_EgbYxo
Únor 13, 20205 r https://www.autoforum.cz/predstaveni/sefdesigner-skody-promluvil-o-vzhledu-nove-fabie-nebude-pripominat-nic-co-uz-zname/
Únor 17, 20205 r https://www.auto.cz/dorazi-nova-skoda-fabia-preci-jen-jako-kombik-koncernovy-unikat-je-zpatky-ve-hre-133321
Únor 21, 20205 r https://www.garaz.cz/clanek/sef-skodovky-cesi-maji-na-auta-specificke-pozadavky-21003499?seq-no=1&dop-ab-variant=&source=clanky-home
Únor 23, 20205 r Mě by tam stačil TSi 70kW doplněn o mild hybrid po vzoru Suzuki. Nechám se překvapit.
Únor 23, 20205 r @TOMUS prý 1.0 TSI a 1.5 TSI. Na tu 1.5 jsem zvědav, pokud ji dají i v manuálu....tak ve mě bude červík hlodat :D
Únor 23, 20205 r Nechci moc předjímat, ale s manuálem bych u 1.5 TSI asi moc nepočítal, vzhledem k tomu že ho nemá ani Polo ani Ibiza. Ale bylo by to pěkné :)
Únor 23, 20205 r Beru to tak, že Kamiq nabízí 1.5 i v manuálu, i Ibiza byla v počátcích v manuálu. Ale jak řikáš, zatím je brzo....
Únor 23, 20205 r @Jan R. nechtel bych zadnou hybridu. V teto dobe to je pro mne slabe moc @Bikes 1.5TSi byla u ibizy ale ted' ji zrusli. 1.5 byla ve verzi asi FR a mela hodne konskych sil :D . Kdyby byla u fabie 1.5 tsi bez vypinany valcu tak to mohlo byt fajn auto a jeste v manualu. DSG nebylo by take spatne. Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe
Únor 23, 20205 r před 1 hodinou, TOMUS napsal: Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe Pochybuji, že základní verze Fabie bude za 350.000-400.000,- Kč. To by mohli rovnou zabalit, kdyby to bylo na úrovni Scaly. Počítám že základní cena krátké Fabie bude za Baťovskou cenu od 299.990,- Kč a pak postupně výše. EDIT: ta cena 299.990,- Kč by u mne byla jen v případě nasazení motoru Mpi 1.0 EVO 59 kW. Pokud tomu tak nebude, tak odhaduji základ s 1.0 Tsi od 320.000,- Kč. Upraveno Únor 23, 20205 r od DušanV
Únor 23, 20205 r Aktuální Fabia v průběhu výroby poměrně citelně zdražila, takže "přípravu" a další generaci už má částečně za sebou.
Únor 23, 20205 r před 38 minutami, Skodzinek napsal: Nakonec bych rád viděl slušnou verzi RS s nejméně 150 koňskými silami. 150 koní to je nějak málo, když konkurence má o 50 koní více a už druhá generace Fabie měla 180 koní.
Únor 23, 20205 r Zaručenou máme 100% jenom smrt a to všichni bez rozdílu. Jinak žádné zaručené předpovědi si myslím tady nebyly, většinou jen úvahy a citace z tzv. odborných periodik. Škodovka prý opravdu Fabii combi už nechtěla, ale asi se chytili za hlavu a rozsvítilo se jim v kebuli, nebo taky zachytili poslední globální změny v ekonomice a zatím mizerný vývoj elektromobility a její podporu nebo nepodporu a zavčas ještě před představením Fabie IV, si uvědomili, že to combi má přece jen větší potenciál, než fiktivně 100% elektroauta. Stačí si taky zde přečíst vývoj v Číně a tam Škodovka bude v tomto případě hodně ztrácet a tak to někde musí nahradit. Myslím si, že ta Fabie combi IV jim k tomu může celkem pomoci: https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodej-elektromobilu-v-cine-se-propadl-k-nule-na-konci-roku-mohou-byt-mrtvou-vetvi/
Únor 23, 20205 r @Boleslavák Úplně souhlasím, ale už jsem nechtěl příliš požádovat, vzhledem k tomu, že ve třetí generace nápad RS nebyl brány příliš vážně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.