Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ŠKODA Fabia 4. generace

Čtvrtá generace vozu ŠKODA FABIA má výrazný vzhled a nabízí velkorysejší vnitřní prostor, více komfortu a vyšší úroveň bezpečnosti díky moderním asistenčním systémům. 22 let od premiéry spojuje oblíbená FABIA známé přednosti vozů ŠKODA, mezi které patří spolehlivost, snadná obsluha a vysoká praktičnost, s vyšší úrovní bezpečnosti, komfortu a dynamiky.

 

https://www.auto.cz/skoda-fabia-iv-2021-nova-generace-pry-bude-krasna-hlavne-se-ale-zbavi-nejvetsi-slabiny-132897

 

 

Já bych spíše rád věděl, zda je Fabia opravdu potřeba a zda zapadá do konceptu. Vždyť jako malé auto má Škoda už Scalu a Kamiqa.

Zkoušíš to hezky, ale Scala opravdu není klasické malé auto. Rozměry je plnohodnotně v nižší střední. 

Velmi pěkné auto. Je škoda, že nebude kombik. Chtějí lidi přimět, aby si koupili Kamiqu nebo Scalu.

Pan redaktor toho článku ani neví od kdy do kdy se dělala první generace Fabie. Má to v té anketě stále blbě.

Mne sa hlavne páči to odporúčanie, že miesto malej Fabie Combi s veľkým kufrom si máme kúpiť údajne praktickejšieho veľkého Kamiqa bez kufra! ;)

 

Ale inak tá fantázia vyzerá celkom fajn, uvidíme, do akej miery sa pán grafik strafil do reality - či sa s Fabie stane takáto bejby Scala.

Další skica

https://auto-mania.cz/skoda-fabia-v-nove-generace-bez-dieselu-a-bez-karoserie-kombi/?fbclid=IwAR1Je3thNWd7SwJTuZgmpu-k5L0yvR9ruU1q-GE1F45QZaWGkuAz_EgbYxo

 

  • 3 týdny později...

https://www.autoforum.cz/predstaveni/sefdesigner-skody-promluvil-o-vzhledu-nove-fabie-nebude-pripominat-nic-co-uz-zname/

 

https://www.auto.cz/dorazi-nova-skoda-fabia-preci-jen-jako-kombik-koncernovy-unikat-je-zpatky-ve-hre-133321

Jj combi, střední výbava, mild hybrid a manuál bude pro mě ideální kombinace ?.

https://www.garaz.cz/clanek/sef-skodovky-cesi-maji-na-auta-specificke-pozadavky-21003499?seq-no=1&dop-ab-variant=&source=clanky-home

Jsem zvedav, jake motory nabidnou k fabie 4 ?

Mě by tam stačil TSi 70kW doplněn o mild hybrid po vzoru Suzuki. Nechám se překvapit.

Je reálný Side Assist místo Blind spot detect ?

@TOMUS prý 1.0 TSI a 1.5 TSI. Na tu 1.5 jsem zvědav, pokud ji dají i v manuálu....tak ve mě bude červík hlodat :D

Nechci moc předjímat, ale s manuálem bych u 1.5 TSI asi moc nepočítal, vzhledem k tomu že ho nemá ani Polo ani Ibiza. Ale bylo by to pěkné :)

Beru to tak, že Kamiq nabízí 1.5 i v manuálu, i Ibiza byla v počátcích v manuálu. Ale jak řikáš, zatím je brzo....

@Jan R. nechtel bych zadnou hybridu. V teto dobe to je pro mne slabe moc

 

@Bikes 1.5TSi byla u ibizy ale ted' ji zrusli. 1.5 byla ve verzi asi FR a mela hodne konskych sil :D .

 

Kdyby byla u fabie 1.5 tsi bez vypinany valcu tak to mohlo byt fajn auto a jeste v manualu. DSG nebylo by take spatne. Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe

Nakonec bych rád viděl slušnou verzi RS s nejméně 150 koňskými silami.

před 1 hodinou, TOMUS napsal:

 

 

 

 Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe

Pochybuji, že základní verze Fabie bude za 350.000-400.000,- Kč. To by mohli rovnou zabalit, kdyby to bylo na úrovni Scaly. Počítám že základní cena krátké Fabie bude   za Baťovskou cenu od 299.990,- Kč a pak postupně výše.

EDIT: ta cena 299.990,- Kč by u mne byla jen v případě nasazení motoru Mpi 1.0 EVO 59 kW. Pokud tomu tak nebude, tak odhaduji základ s 1.0 Tsi od 320.000,- Kč.

Upraveno od DušanV

Aktuální Fabia v průběhu výroby poměrně citelně zdražila, takže "přípravu"  a další generaci už má částečně za sebou.

před 38 minutami, Skodzinek napsal:

Nakonec bych rád viděl slušnou verzi RS s nejméně 150 koňskými silami.

 

150 koní to je nějak málo, když konkurence má o 50 koní více a už druhá generace Fabie měla 180 koní.

To bylo zaručených předpovědí, že kombík skončí, a ono nic.

Zaručenou máme 100% jenom smrt a to všichni bez rozdílu. Jinak žádné zaručené předpovědi si myslím tady nebyly, většinou jen úvahy a citace z tzv. odborných periodik. Škodovka prý opravdu Fabii combi už nechtěla, ale asi se chytili za hlavu a rozsvítilo se jim v kebuli, nebo taky zachytili poslední globální změny v ekonomice a zatím mizerný vývoj elektromobility a její podporu nebo nepodporu a zavčas ještě před představením Fabie IV, si uvědomili, že to combi má přece jen větší potenciál, než fiktivně 100% elektroauta. Stačí si taky zde přečíst vývoj v Číně a tam Škodovka bude v tomto případě hodně ztrácet a tak to někde musí nahradit. Myslím si, že ta Fabie combi IV jim k tomu může celkem pomoci:

https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodej-elektromobilu-v-cine-se-propadl-k-nule-na-konci-roku-mohou-byt-mrtvou-vetvi/

 

@Boleslavák Úplně souhlasím, ale už jsem nechtěl příliš požádovat, vzhledem k tomu, že ve třetí generace nápad RS nebyl brány příliš vážně.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.