Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • 2 měsíce později...

Jsem zvědav na finální design, jestli nakonec nebude i 1.6 TDi, a hlavně jak bude vypadat kombík. :)

Vždyť všude píšou , že 1.6 Tdi v současných modelech končí, takže silně pochybuji, že by ji zpětně zařadili do FIV, holt asi ty emise.  VW AG nebude v budoucnu asi mít žádný malý diesel jako třeba frantící a je to škoda, ty jejich 1.5 diesely jsou OK motory. Že by v budoucnu byla ve FIV a  Scale nějaká zeškrcená varianta 2.0 Tdi, tak to by byla tedy věc?

To že bude  u FIV i kombík pokládám v poslední době za jeden z mála dobrých tahů Škodovky, určitě se jim to vyplatí do budoucna, v téhle třídě aut to již nikdo nemá, Renault s kombi dojíždí, takže konkurence veskrze žádná. Velká skupina lidí pořád potřebuje přepravovat dosti nákladu a nechce při tom nějaké velké auto.  

Upraveno od DušanV

V Euro7 tdi konci, ak nieco nevymyslia. Tak sa im to neoplati do novej fabie ani uvazovat. 

 

Kombi mozu mat, problem je v tom ze ceny aut skrze emisie a asistentov letia hore, a mnozstvo ľudí si tak auto nebude moct dovolit. 

Upraveno od atlan

Při současných podmínkách nafťáky nedávají smysl. TSI v běžném režimu žere jen o něco málo víc, někdy dokonce stejně. Diesely si drtivá většina lidí nekupuje proto, že by ho chtěla, ale kvůli snaze ušetřit. Pokud je těžiště Fabie městský a příměstský provoz s malým nájezdem, nedává jeho pořízení smysl ani ekonomicky, ani z praktické stránky. Už Scala je hodně na hraně.

Scala/Kamiq o TDi přijde na podzim. Auto se nevyrábí v počtech 208/Clio aby se vývoj, homologace zaplatili, nafta se určitě neobjeví.

  • 1 měsíc později...
  • 2 týdny později...

Budúcnosť kombi stále neistá? Nechápem teda, prečo pár dní dozadu oslavovali 20 rokov od uvedenia Fabie Combi na trh... keď 21 rokov sa už podľa všetkého nedožije. :(

Tak mají nové vedení, Renault, Dacia ho nevyrábí jen Lada, tak bůh ví co zamýšlí.

U Superbu II byla budoucnost combi taky nejistá ještě někdy v roce 2007.

Také bych viděl raději v nabídce indický Rapid nebo něco jako P.301 aby to konkurovalo Loganu. Jedno levné auto by mít mohli, Fabia bude nabušena výbavou a základní cena zbytečně bude atakovat 300, zato H s i10 a i20 slaví úspěchy. Necháme se překvapit, 128 let se dožije i s touto nabídkou.

před 13 hodinami, sam121 napsal:

no ona je nejistá budoucnost celé ŠKODY AUTO, resp. jistá je, je totiž v podstatě je o konci rozhodnuto a to dost razantně, zatím je to vše jen jedna paní povídala, brzy se však všichni dozvíme víc a budeme nejspíš hodně zírat

 

druhá nejstarší automobilka světa nepřežije svých 128 let od založení... jsem zvědav co na tuto smrt odboráři  ŠKODY AUTO a co na to naše vláda, protože že pokud někdo bude chtít auto s logem okřídleného šípu, nebude jeho výrobcem ani ČR ani VW

No kde si na to tedy přišel? Tenhle typ  informace  mi přijde obdobný, jako některé současné informace  "bulvárního tisku" ohledně covidu. 

Tvoje informace se obávám, že  má hodnotu nula, nula nic, alias stará Blažková povídala........, 

Upraveno od DušanV

  • Autor

Věnujte se laskavě danému tématu. A ty si pro příště odpusť invektivy o dementech, osobní napadání tady nestrpíme!

@PawoukČi to nemyslel takto :

dementi - neskl. stred. - vyvrátenie, poprenie nepravdivého tvrdenia, nepravdivej zprávy, najmä novinárskej

  • Autor

Pokud tomu tak je, beru zpět a omlouvám se. Já to ovšem pochopil jinak. Nicméně návrat k tématu platí.

Omlouvám se, že se naposled  vyjádřím trochu mimo tématu, i když se to samozřejmě týká i budoucnosti samotné Fabie IV. Já tam vidím problém spíše v tom, že i samotný bývalý šéf Škodovky Maier několikrát apeloval na vládu ČR, nechť podpoří elektrifikaci  portfolia fabriky finančními aj. pobídkami ke koupi elektromobilů a k budování příslušné infrastruktury, ale nestalo se tak, takže pro fabriku smůla. Nalijme si čistého vína, náš stát na to v současnosti nemá, aby něco takového ve větší míře dotoval, takže to vypadá, že se koncern VW AG  naštval, ale že by značku Škoda prodával? Na to je ve Škodovce velký potenciál schopných lidí a značka v koncernu tzv. jede, než aby se koncern zlatého vejce  zbavoval. 

Jinak já svým odhadem  tipuji na začátku prodej Fabie IV hathback 1.0 Mpi 59kW, dále 1.0 Tsi 70kW a 81kW a u těch Tsi pravděpodobně později i s mildhybridem. Kombík bych si osobně přál, ale po odchodu Maiera nevím jestli ho nezařezali???

Upraveno od DušanV

Fabia IV se samozřejmě vyrábět bude. Představa, že by se VW zbavil zlatého vejce, to je naprostá fantasmagorie. Když se podíváte na čas publikace prvního příspěvku na dané téma, tak to docela koresponduje.

V 7. 10. 2020 na 11:44, sam121 napsal:

@Dixik2 a @Srankito by mě opravdu zajímalo proč jsem dostal mínusy? jakože pouštím tyto "tajné" informace ven nebo jakože je to nesmysl a víte něco víc jako dementi nebo je vám to lito, že to takto dopadlo?

Takže sa vyjadrím. Keďže sa začalo s výberom vývojových dodávateľov pre nové generácie Suberbu/Passata a Kodiaka/Karoqu tvoje super tajné informácie sú na 99% čisté kecy.

Principem automobilové výroby dneška jsou úspory z rozsahu. Proto je jedna platforma, u které se liší modely někdy i zásadně, ale se zachováním maximální možné míry unifikace. Fabia dostane díl, který se bude montovat do Ibizy, Pola, A1. Jinými slovy koncern dostane model, který přinese cca 150 tis. vyrobených vozů ročně. A světe div se, je opravdu rozdíl, jestli se vyrobí 250 (jen Polo) nebo 600 tis. kusů nádržky na chladicí kapalinu (+ Fabia, Ibiza, A1).

 

Pokud by se skutečně měla zrušit Škoda, téměř jistě by se to stalo i se Seatem. S ohledem na výše uvedené by to např. v segmentu A0 znamenalo konec i modelu Polo a A1.

 

Fabia je pouhý derivát jedné platformy. Ani jedna z objemových automobilek koncernu nemůže existovat samostatně. V době, kdy Fabia obdrží makeup už tady ale kolega bude pod jinou přezdívkou...

Čtrnáct dní i s cestou a ještě k tomu známost se samotným předsedou představenstva, kde by se jinak vzaly tak fundované a zaručené  informace???

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.