Přejít na obsah

Škoda Fabia IV


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Vždyť všude píšou , že 1.6 Tdi v současných modelech končí, takže silně pochybuji, že by ji zpětně zařadili do FIV, holt asi ty emise.  VW AG nebude v budoucnu asi mít žádný malý diesel jako třeba frantící a je to škoda, ty jejich 1.5 diesely jsou OK motory. Že by v budoucnu byla ve FIV a  Scale nějaká zeškrcená varianta 2.0 Tdi, tak to by byla tedy věc?

To že bude  u FIV i kombík pokládám v poslední době za jeden z mála dobrých tahů Škodovky, určitě se jim to vyplatí do budoucna, v téhle třídě aut to již nikdo nemá, Renault s kombi dojíždí, takže konkurence veskrze žádná. Velká skupina lidí pořád potřebuje přepravovat dosti nákladu a nechce při tom nějaké velké auto.  

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Euro7 tdi konci, ak nieco nevymyslia. Tak sa im to neoplati do novej fabie ani uvazovat. 

 

Kombi mozu mat, problem je v tom ze ceny aut skrze emisie a asistentov letia hore, a mnozstvo ľudí si tak auto nebude moct dovolit. 

Editováno: , autor: atlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při současných podmínkách nafťáky nedávají smysl. TSI v běžném režimu žere jen o něco málo víc, někdy dokonce stejně. Diesely si drtivá většina lidí nekupuje proto, že by ho chtěla, ale kvůli snaze ušetřit. Pokud je těžiště Fabie městský a příměstský provoz s malým nájezdem, nedává jeho pořízení smysl ani ekonomicky, ani z praktické stránky. Už Scala je hodně na hraně.

  • Pozitivní 4
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Také bych viděl raději v nabídce indický Rapid nebo něco jako P.301 aby to konkurovalo Loganu. Jedno levné auto by mít mohli, Fabia bude nabušena výbavou a základní cena zbytečně bude atakovat 300, zato H s i10 a i20 slaví úspěchy. Necháme se překvapit, 128 let se dožije i s touto nabídkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, sam121 napsal:

no ona je nejistá budoucnost celé ŠKODY AUTO, resp. jistá je, je totiž v podstatě je o konci rozhodnuto a to dost razantně, zatím je to vše jen jedna paní povídala, brzy se však všichni dozvíme víc a budeme nejspíš hodně zírat

 

druhá nejstarší automobilka světa nepřežije svých 128 let od založení... jsem zvědav co na tuto smrt odboráři  ŠKODY AUTO a co na to naše vláda, protože že pokud někdo bude chtít auto s logem okřídleného šípu, nebude jeho výrobcem ani ČR ani VW

No kde si na to tedy přišel? Tenhle typ  informace  mi přijde obdobný, jako některé současné informace  "bulvárního tisku" ohledně covidu. 

Tvoje informace se obávám, že  má hodnotu nula, nula nic, alias stará Blažková povídala........, 

Editováno: , autor: DušanV
  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se, že se naposled  vyjádřím trochu mimo tématu, i když se to samozřejmě týká i budoucnosti samotné Fabie IV. Já tam vidím problém spíše v tom, že i samotný bývalý šéf Škodovky Maier několikrát apeloval na vládu ČR, nechť podpoří elektrifikaci  portfolia fabriky finančními aj. pobídkami ke koupi elektromobilů a k budování příslušné infrastruktury, ale nestalo se tak, takže pro fabriku smůla. Nalijme si čistého vína, náš stát na to v současnosti nemá, aby něco takového ve větší míře dotoval, takže to vypadá, že se koncern VW AG  naštval, ale že by značku Škoda prodával? Na to je ve Škodovce velký potenciál schopných lidí a značka v koncernu tzv. jede, než aby se koncern zlatého vejce  zbavoval. 

Jinak já svým odhadem  tipuji na začátku prodej Fabie IV hathback 1.0 Mpi 59kW, dále 1.0 Tsi 70kW a 81kW a u těch Tsi pravděpodobně později i s mildhybridem. Kombík bych si osobně přál, ale po odchodu Maiera nevím jestli ho nezařezali???

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 10. 2020 na 11:44, sam121 napsal:

@Dixik2 a @Srankito by mě opravdu zajímalo proč jsem dostal mínusy? jakože pouštím tyto "tajné" informace ven nebo jakože je to nesmysl a víte něco víc jako dementi nebo je vám to lito, že to takto dopadlo?

Takže sa vyjadrím. Keďže sa začalo s výberom vývojových dodávateľov pre nové generácie Suberbu/Passata a Kodiaka/Karoqu tvoje super tajné informácie sú na 99% čisté kecy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Principem automobilové výroby dneška jsou úspory z rozsahu. Proto je jedna platforma, u které se liší modely někdy i zásadně, ale se zachováním maximální možné míry unifikace. Fabia dostane díl, který se bude montovat do Ibizy, Pola, A1. Jinými slovy koncern dostane model, který přinese cca 150 tis. vyrobených vozů ročně. A světe div se, je opravdu rozdíl, jestli se vyrobí 250 (jen Polo) nebo 600 tis. kusů nádržky na chladicí kapalinu (+ Fabia, Ibiza, A1).

 

Pokud by se skutečně měla zrušit Škoda, téměř jistě by se to stalo i se Seatem. S ohledem na výše uvedené by to např. v segmentu A0 znamenalo konec i modelu Polo a A1.

 

Fabia je pouhý derivát jedné platformy. Ani jedna z objemových automobilek koncernu nemůže existovat samostatně. V době, kdy Fabia obdrží makeup už tady ale kolega bude pod jinou přezdívkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...